Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Ja, vad kan man göra under några timmar i Umeå en vardag? Ska åka dit innan jul och vill ha tips på något som inte innefattar shopping...
Svar
0
· Visningar
580
Senast: miniea
·
Äldre Och jag behöver hjälp med kläderna... Accessoarer tycker jag är lättare. Har tex plastsmycken i glada färger, örhängen, armbandsringar...
Svar
3
· Visningar
604
Senast: Kilauea
·
Äldre En frisk fullt normalt fungerande 25 åring, vad tycker ni att den ska ha för relation till pengar, shopping m.m.?
Svar
19
· Visningar
2 294
Äldre Efter min tråd och min förmodade utbrändhet tog jag för ett tag sedan beslutet att gå ner i arbetstid. Har en vecka kvar på... 2 3
Svar
45
· Visningar
4 059
Senast: skiesabove
·
Äldre och nödvändigt att uppmärksamma: http://www.un.org/en/events/endviolenceday/
Svar
0
· Visningar
546
Senast: Sleepy
·
Äldre Finns det några whovians aka Doctor who fans här? Ska ni se 50års specialen på någon av visningarna eller streama hemma? Själv ska... 2
Svar
30
· Visningar
1 918
Senast: Stalone
·
Äldre Titta! :love: http://www.edisproduction.de/2013/11/19/fox-hunting-under-snow-in-an-incredible-way/
Svar
1
· Visningar
573
Senast: Jannice
·
Äldre Jag vill önska mig ett tält i julklapp/födelsedagspresent (jag fyller år 1a Januari så jag brukar slå ihop mina önskelistor :p) men mitt...
Svar
0
· Visningar
597
Äldre Min kyl har av misstag stått med en springa öppen sedan 11:00 i förmidags. Det är alltså 10 timmar. Allt där inne kändes ljummet. Måste...
Svar
9
· Visningar
10 447
Senast: LenaH
·
Äldre Jag målar, bla med ritplatta till datorn, och har tränat på människor. Den första ordenliga målningen av en människa blev ett...
Svar
11
· Visningar
1 571
Senast: Pepson2
·
Äldre På lördag ska jag och sambon se the Sounds. När vi träffades för 10 år sen var jag en stentuff punkare med mohikan och jag känner att...
Svar
8
· Visningar
1 610
Senast: Kviga
·
Äldre Ni som solar solarium, hur solar ni? Hur ofta och hur länge? Smörjer ni in er före?
Svar
3
· Visningar
805
Senast: Fragile
·
Äldre Jag funderar på att fylla en julklappskorg med olika saker till min mammas "gubbe" och skulle behöva lite inspiration. Och som en liten...
Svar
4
· Visningar
2 029
Äldre Hur många poäng har ni och vart har ni sökt?
Svar
2
· Visningar
668
Senast: Barbabelle
·
Äldre Kom på att vi kanske kan träffas, de som kan och vill, för att baka inför julen? Tex pepparkakshus, pepparkakor och lussekatter. :)
Svar
2
· Visningar
841
Senast: Barbabelle
·
Äldre Jag är knappast den enda här som har ritat, tecknat, målat en stor del av livet. Men vart ska man göra av allt papper? Är det någon...
Svar
1
· Visningar
800
Senast: Killaloe
·
Äldre Japp,nu var det min tur. Vad är det för låt som spelas i början av Gundes program med Malin Bayard ?
Svar
5
· Visningar
739
Senast: Nebraska
·
Äldre Jag behöver inspiration. Jag och pojkvännen får en väldigt tidig jul i år och jag har inte en susning om vad jag ska ge honom. Hur...
Svar
16
· Visningar
1 325
Senast: mafias
·
Äldre Är alla paket som man skickar med DHL spårbara eller är det en separat tjänst som man måste beställa?
Svar
4
· Visningar
1 501
Äldre Ja, säger ni chevree med långt e, chevre med kort e, chevr utan e, eller chevr med rullande r? Tycker jag hör så olika. Vill ju... 8 9 10
Svar
189
· Visningar
25 943
Senast: Karfitsa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka