Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Hej! Jag ska på bonnfest på lördag och behöver tips om vad jag kan klä ut mig till! Har själv tänkt antingen gris och då isåfall...
Svar
4
· Visningar
1 020
Senast: Sar
·
Svar
0
· Visningar
552
Äldre Jag är väldigt inspirerad av 50talet tycker det är så coolt med möbler, kläder, mönster musiken och även dansen. Finns det möjligen...
Svar
5
· Visningar
1 535
Äldre http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=BMxpv8naRd8#t=131 Vad är det för ton hon tar? Den långa alltså...
Svar
4
· Visningar
732
Senast: Farle
·
Äldre Jag funderar på att dra utomlands under min födelsedagshelg i mitten av januari, och eftersom jag är ytterst lite berest utanför Norden... 2
Svar
28
· Visningar
4 613
Senast: Riley
·
Äldre Jag har tvättid idag kl 17, gick för att kolla om maskinerna är lediga redan nu, ser att de är det och går för att hämta tvätten men...
Svar
14
· Visningar
1 802
Senast: EmmaW
·
Äldre Vänsterpartiet meddelande nyligen på Facebook att man suspenderat en medlem som öppet stödjer Revolutionära Fronten, en mycket aktiv...
Svar
2
· Visningar
825
Äldre Hej! Jag såg på Maria Montezami igår och då har hon och hennes familj hyrt ett sommarparadis i Sverige och så bjuder de in svenska... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 994
Äldre Nästa helg ska vi, jag och min sambo, på weekend i huvudstaden vi ska bo vid centralen på scandic grand central. På Fredag tänkte vi gå...
Svar
8
· Visningar
749
Senast: Messy
·
Äldre Låtom oss blicka in i framtiden, såhär i slutet av året. Har ni uppmärksammat några nya trender på sistone i världen? Själv tror... 2
Svar
25
· Visningar
2 230
Senast: MiniLi
·
Äldre Ska servera räksmörgåsar till lunch i helgen, men kommer inte på vad man serverar att dricka till? Vitt vin går bort pga alkohol då... 2 3
Svar
43
· Visningar
5 357
Senast: Hyacinth
·
Äldre Ja, vad säger man :( Man blir både förbannad och uppgiven :arghh: 2
Svar
21
· Visningar
2 397
Äldre Städar i familjens kläder och sorterar ur kläder som inte används längre. Har tänkt lämna in dem till någon klädinsamling men vilka...
Svar
7
· Visningar
1 012
Äldre Hur kommer det sig att det samlas så trevliga människor här? Som generöst delar med sig av fredagsmatrecept och julklappstips, dividerar... 8 9 10
Svar
180
· Visningar
14 456
Senast: Tora
·
Äldre Jag är tågvärd på en liten bana i södra sverige. Häromkvällen fick jag på en kraftigt berusad person, hen var nästintill okontaktbar och... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
5 986
Senast: Trani
·
Äldre Jag har typ världens tråkigaste frisyr och skulle vilja förnya mig lite :) Har haft samma frisyr alltid typ ;) För nått år sen klippte...
Svar
2
· Visningar
921
Senast: annan1
·
Äldre Följande samtal utspelade sig mellan mig och min 4 årige son: Jag: Snart är det dags för luciatåg på dagis. Du kan välja om du vill... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 571
Senast: voltis
·
Äldre Letar lite eftersom min pojkvän nämnde det. Jag har haft tankarna på att sy egna vantar, då blir det ju i fleece eftersom det är enklast...
Svar
4
· Visningar
1 376
Senast: sky_fly
·
Äldre Från kina har vi fått en hel del knasiga grejer men dehär tar nog priset, ett par håriga tights som ska avskräcka män från att stirra på... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
12 059
·
Äldre Såhär en vecka innan första advent är det utan tvekan glöggtider igen! Jag skulle behöva lite tips och idéer på tilltugg som passar till...
Svar
11
· Visningar
1 309
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka