Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag har bakat ikväll. Mitt vanliga matbröd som jag alltid gör. Det blev konstigt i smaken. Det enda nya i sammanhanget är att jag...
Svar
6
· Visningar
4 249
Senast: morgaine
·
Äldre Hörde den på radion nyss men inte originalt. Där spelade den med en rappare, låten i sig är en lugn låt. Den är med i en oväntad vänska...
Svar
4
· Visningar
624
Senast: Bison
·
Äldre Jag har hittat en förlovningsring som är perfekt för min sambo, men har stött på problem/frågor och känner att jag vill ha någon att...
Svar
8
· Visningar
1 297
Äldre Om en person har koll på vem som är hos mig, när denne kommer och åker och när min dotter går och lägger sig mm. Detta genom att vistas...
Svar
3
· Visningar
1 277
Senast: Hermelin
·
Äldre Har haft en fetaost i kylskåpet under en tid som bara växt och växt. Just i skrivande stund så gör jag en sallad till morgondagen och...
Svar
7
· Visningar
17 770
Senast: Darkie
·
Äldre På söndag åker jag till Peking en vecka! Tänkte passa på och höra om någon bukefalist varit där och kan tipsa om vad man bör se eller...
Svar
6
· Visningar
814
Senast: VLMF
·
Äldre Både med lån osv men även när man tittar på lägenheten. Jag vet ju att man ska kolla hur föreningen har det osv, men exakt HUR vet...
Svar
13
· Visningar
1 527
Senast: bengall
·
Äldre Läste i någon tidning ett recept på glögg som man skulle göra av bland annat svagdricka, potatis, diverse kryddor, russin och jäst och...
Svar
15
· Visningar
3 851
Senast: Miran
·
Äldre Jag skulle tjäna nästan 5000/år på att byta försäkring på min bil, det vill jag givetvis göra! Men jag fick inte avsluta och skaffa...
Svar
17
· Visningar
8 717
Senast: cikoria
·
Äldre Är en råjuice saft centrufug grej maskin, vad sägs om det:D
Svar
11
· Visningar
957
Senast: millan10
·
Äldre Råsaftcentrifugen. Kommer ni att köpa den och ge bort eller räknar ni med att få den i julklapp :) Varför ska man köpa en sån...
Svar
14
· Visningar
960
Äldre :) För tre år sedan var jag till Edinburgh och gick runt så spelade de en jättebra låt i butiker mm, har letat efter vad det skulle... 2
Svar
27
· Visningar
4 645
Senast: cikoria
·
Äldre Har ju faktiskt hänt en del i livet på de här dryga två sen sen jag flyttade från gården och inledde en ny fas.. Pluggade som några...
Svar
17
· Visningar
2 290
Senast: Gnist
·
Äldre Eller i nederkant på den? För att det ska se lite trevligare ut? Är det nån del som egentligen hör till själva maskinen tro och vad...
Svar
15
· Visningar
3 882
Senast: LillaMy84
·
Äldre Om inte jag minns fel är det flera stycken här som såg den serien för några säsonger sedan? Nå, är ni kvar i serien? Jag är! Så klart :D...
Svar
13
· Visningar
899
Senast: Jannice
·
Äldre Hur funkar det med uppsägningstid om man inte har något kontrakt eller muntligt avtal på bostaden man bor i? Hyr ett hus i andrahand...
Svar
5
· Visningar
1 172
Senast: TinyWiny
·
Äldre (inte helt säker på om den här tråden ska bo här eller i "Datorer", så moderator får gärna flytta om den ligger fel) Tja, frågan är...
Svar
18
· Visningar
1 429
Senast: Ainon
·
Äldre Har ni några roliga eller lite skrämmande exempel på folk som har "sina egna sanningar"? En på min arbetsplats sa nyss att... 12 13 14
Svar
277
· Visningar
37 552
Senast: Litenvit
·
Äldre Har en bekant som har boende i Torrevieja som vi kan få låna! Har inte fått ngn närmare info ännu men då jag gillar att googla och kolla...
Svar
8
· Visningar
2 949
Senast: Rea
·
Äldre Jag har funderat på att skaffa Ica-kort, men är dt så himla bra? Vad är fördelarna? Finns det nackdelar? Jag är alltså en... 2
Svar
37
· Visningar
8 003
Senast: Gimlan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka