Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

F
IT & mobiler vet egentligen inte vad det är för frågor som man ska ställa på de här forumet men jag provar ändå. det är så här att när jag spelar...
Svar
2
· Visningar
720
Senast: fiffi
·
IT & mobiler Jag vill verkligen göra en hemsida, men jag vet inte hur man gör detta.. ILLA! :eek: Jag skulle behöva hjälp, bara lite enkla tips...
Svar
3
· Visningar
795
Senast: fredde
·
IT & mobiler När man länkar i vanlig text, som jag gör med Frontpage tex, så blir länkarna alltid understrukna. Jag vet att det ska gå att ta bort på...
Svar
2
· Visningar
2 770
Senast: dee79
·
K
IT & mobiler hur ska jga lägga upp bilder på ett inlägg?
Svar
1
· Visningar
681
Senast: nilema
·
IT & mobiler har problem med media playern.... hade 9an förut men kunde inte se filmer på internet utan fick ladda hem och titta, vilket jag...
Svar
5
· Visningar
762
Senast: sweep
·
IT & mobiler Hur (säkerhets-)kopierar man en xbox-skiva? Antingen till min hdd eller till en dvd-skiva? Jag har två små barn som gärna använder...
Svar
1
· Visningar
815
Senast: Basilika
·
P
IT & mobiler Har lite tråkit och skulle vilja fråga er om min ponnys hoppteknik.. Men kankse är lite svårt att se på bilder. HUR SÄTTER MAN IN VIDEO...
Svar
1
· Visningar
753
Senast: slice
·
G
IT & mobiler Är det helt ute??? Jag hade det för 4-5 år sedan och nu laddade jag hem det idag igen och jag begriper ingenting....kanske för att jag...
Svar
1
· Visningar
806
Senast: Renkött
·
IT & mobiler Har gjort om en hemsida och har iframes på den, översta lagret är genomskinligt för att bakgrunden ska synas igenom, men på en del...
Svar
6
· Visningar
954
Senast: Lorelie
·
S
IT & mobiler Nu ska jag försöka höra mig för om pojkvännens Nätagg utan nån som helst feebback. Han nätagg har tydligen prakat sönder på ett lan...
Svar
3
· Visningar
864
Senast: SessCa
·
IT & mobiler Försökte kolla lite bloopers och annat från KF. De var dock i zip och gick inte att kolla på... Hur ska jag bära mig åt för att kunna se...
Svar
8
· Visningar
1 157
Senast: SessCa
·
D
IT & mobiler När jag kikar på min hemsida i Mozilla Firefox ser den inte ut riktigt som den gör i IE. Texten har nämligen en mycket större och ibland...
Svar
1
· Visningar
974
Senast: Dasjenka
·
J
IT & mobiler Ngn som kan hjälpa mej? Har börjat använda mailprogrammet Mozilla Thunderbird istället för Outlooken... Tycker det verkar kanon...
Svar
4
· Visningar
784
Senast: Jezz
·
IT & mobiler har kommit till ca 25% och jag vet ej hur jag skall komma vidare.... det är ett rum med en massa gubbar med ljussvärd. och en dörr på...
Svar
3
· Visningar
743
Senast: Ragatan
·
M
IT & mobiler Har en bild som nu är .bmp, vill att den ska vara .gif eller .jpeg. What to do?
Svar
11
· Visningar
1 044
·
IT & mobiler Var kan man ladda hem såna? Finns det ngn sida där de är gratis? Tycker vissa sidor är otydliga i sina villkor. Min kompis beställde EN...
Svar
1
· Visningar
1 340
Senast: simpan
·
E
Svar
3
· Visningar
906
Senast: gul_zebra
·
IT & mobiler nån som har nåt bra program? iMesh funkar inte
Svar
15
· Visningar
1 089
·
M
IT & mobiler Jag har gjort en julkalender där jag vill spärra luckorna så man inte kan öppna förrän det är rätt datum. Har ni någon aning om hur man...
Svar
3
· Visningar
844
Senast: Benzen
·
C
IT & mobiler Min Windows Mediaplayer har fått spelet totalt!Förut funkade den utan problem...men nu kommer den inte längre än till att den står kvar...
Svar
9
· Visningar
1 025
Senast: crazy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka