Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

I
IT & mobiler Ja, frågan är just det. jag har nuförtiden bredbans och är uppkopplad nästan dygnet runt (speltokig bror) då känns det lika bra att få...
Svar
1
· Visningar
1 105
Senast: spoff
·
IT & mobiler Håller ju på med en hemsida i Frontpage. Nu har dock datorn fått formaterats om och grejer pga virus och nu lyckas jag inte hitta var...
Svar
1
· Visningar
1 908
Senast: gul_zebra
·
IT & mobiler Kod för att skriva in sina länkar så det bara står ex "Min instruktörs hemsida" eller liknande... Hjälp!
Svar
1
· Visningar
755
Senast: Tassetass
·
L
IT & mobiler ngn som kan hjälpa mig? Laddade in Might and Magic 7 (relativt gammalt spel, kräver inte mkt kapacitet, kan köras med from. win 95/98)...
Svar
16
· Visningar
1 349
Senast: lill_flesky
·
B
IT & mobiler Jag har tillgång till min hemkatalog på skolan genom putty hemifrån. Nu skulle jag behöva ha hem en fil som finns på skolan. Någon som...
Svar
2
· Visningar
728
Senast: baa
·
IT & mobiler Den har jag på hårddisken. Har laddat ner från download.com Concorden men jag får inte upp cockpit där alla instrument och reglage...
Svar
5
· Visningar
761
Senast: Elftor
·
V
IT & mobiler .. men inte från t.ex. kazaa, utan från hemsidor, kan man göra det? Min data är för gammal för att ladda ner kazaa och sånt, den bara...
Svar
3
· Visningar
827
Senast: xBITCHYx
·
IT & mobiler Frågan har säkert varit uppe tidigare, men jag vet inte riktigt vad jag ska söka på... När man skriver en webadress i adressfältet så...
Svar
2
· Visningar
835
Senast: kirin
·
IT & mobiler Åh vad IRRITERAD jag är nu! Håller på att ta körkort såhär på gamla dar och inhandlade därför på min körskola en CD-rom med...
Svar
1
· Visningar
753
Senast: Basilika
·
L
IT & mobiler Hittar inte deras hemsida alls, någon som vet om de över huvud taget finns längre?
Svar
2
· Visningar
695
Senast: lill_flesky
·
H
IT & mobiler Så fort jag försöker öppna tex pdf-filer och en del internetsidor kommer det upp en ruta där det står att "de aktuella...
Svar
3
· Visningar
841
Senast: Hysterisk
·
B
IT & mobiler Moderatorerna som är så påpassliga så att all ska vara PÅ SIN PLATS kanske kunde ställa om klockan på bukefalos
Svar
11
· Visningar
972
Senast: AnetteJT
·
IT & mobiler fil som man kan skicka via mail?? Har det med var man har dom? PhotoBucket ligger mina. ska man lägga dom under någon annan sida...
Svar
8
· Visningar
1 064
Senast: AnetteJT
·
IT & mobiler Så nu har jag istället för mina förra ynka 128 Mb RAM, 256+128 Mb. Och jösses vilken skillnad !! 600 spänn för att få en ny dator ...
Svar
7
· Visningar
961
Senast: MissFideli
·
S
IT & mobiler Min hubblista kommer inte fram, varken på oDC eller DC++. :mad: Har kollar att adressen stämmer och ja, det gör den. Funkar fin fint...
Svar
8
· Visningar
3 148
Senast: SessCa
·
IT & mobiler Jag har hittat ett av mina foton på en annan plats på nätet (en msn-sida typ internetstall). Har mejlat sidans innehavare att fotot...
Svar
3
· Visningar
853
Senast: oz_joj
·
W
IT & mobiler Var kan man göra det? Hade tänkt lägga ut filmer på min häst som är till salu då våran E-post inte fungerar som den borde :(
Svar
2
· Visningar
768
Senast: ScissorHands
·
C
IT & mobiler Hur lägger jag till ett "avslut" som kommer upp efter alla mina inlägg, ex. om jag vill att alla mina inlägg skall avslutas med : " /...
Svar
8
· Visningar
802
Senast: corona
·
IT & mobiler hur funkar det? Vad är eg webs software?
Svar
2
· Visningar
683
Senast: Ragatan
·
T
IT & mobiler Jag är nog trög. Men hur får man bort bilderna i hästgalleriet??? :confused: Bilderna visas inte o har fattat att de e pga att de för...
Svar
2
· Visningar
680
Senast: TuttanSkrutt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka