Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Jag har ett enormt problem med min dator. Jag har haft massa virus på den, 25 nya i går och 11 idag. Det går att få bort alla utom 4 st... 2
Svar
21
· Visningar
2 592
Senast: roslagen
·
Z
IT & mobiler en liten liten fragar har jag... har hort att de ska finnas sidor pa natet dar man kan skaffa sig en egen sida dar man kan lagga ut...
Svar
5
· Visningar
922
Senast: snurpe
·
IT & mobiler Jag undrar om det finns någon datakunnig som vet om det går att "blockera" möjligheten för "oanständiga hemsidor" att kapa ens...
Svar
8
· Visningar
1 255
Senast: Dasjenka
·
IT & mobiler Jag har en hemsida som jag helt har kort fast pa. Den har sett precis likadan ut, forrutom bilder och viss text, i nastan ett ar nu...
Svar
13
· Visningar
1 223
Senast: Elektron
·
O
IT & mobiler Hej! När jag scannar bilder från böcker, blir det mönster på bilderna. Är det någon som vet om det går att få bort dessa smårutor på...
Svar
9
· Visningar
1 513
Senast: okay
·
IT & mobiler Jag gjorde nyss något riiiiiiktigt dumt :crazy: Jag råkade radera nästan alla filerna på ett av mina konton genom fpt:n... Detta är...
Svar
4
· Visningar
874
Senast: Lorelie
·
IT & mobiler ja blir galen. ja har nåt slags reklamvirus på datorn, ja tror inte det skadar något förutom att den kanske gör datorn lite långsammare...
Svar
2
· Visningar
674
Senast: CallMeAce
·
R
IT & mobiler Tänkte för dem som ställer frågor som redan blivit besvarade tusen gånger innan och alla andra som kanske behöver lite hjälp i att söka...
Svar
2
· Visningar
1 045
Senast: Renkött
·
C
IT & mobiler Vi brukar normalt använda Pinnacle Studio 8 för att göra egna videos, i mpeg-format. Slutresultatet blir bra, men Pinnacle är så ruskigt...
Svar
1
· Visningar
977
Senast: pinkyman
·
IT & mobiler Jag har en VHS som jag skulle vilja bränna över till DVD. Hur gör man då? Jag har tv-out och massor med usb-in och firewire på datorn...
Svar
5
· Visningar
945
·
IT & mobiler Visst finns det nått som är gratis som man använder online? Vilket/vilka är det?
Svar
12
· Visningar
1 399
IT & mobiler Kostar det något att lägga ut en auktion där? Det är många som säger att det gör det och många som säger att det inte gör det. :smirk...
Svar
8
· Visningar
1 040
Senast: vondutch
·
G
IT & mobiler Ännu en bildtråd, men trots idogt sökande hittar jag inget svar! Om man har en massa bilder som ska vara med på ens hemsida, vilket är...
Svar
6
· Visningar
762
Senast: ScissorHands
·
IT & mobiler Jag har gjort en hemsida som ska ha en . se adress. Jag var inne på Loopia och tittade och mailade dom och fick ett svar med priser. Kan... 2
Svar
27
· Visningar
1 995
·
IT & mobiler Finns det någon annan sida där man kan göra en enkel hemsida förutom Spray/tripod
Svar
2
· Visningar
797
Senast: cili
·
R
IT & mobiler Bara lite små funderingar. Vill inte klanka ner på nån. Datorforumet är trots allt till för att man ska få hjälp och kunna diskutera och...
Svar
13
· Visningar
945
Senast: yew98fq
·
S
IT & mobiler Ska köpa en Digitalkamera. Är det bökigt att föra över bilder till datorn. Vad behöver man mer än kamera. Är hel kass på datorer.
Svar
11
· Visningar
956
Senast: strumpan
·
A
IT & mobiler Var laddar man hem Java 1.4 UTAN att få med en massa Spyware samtidigt? Provade i går och fick med "trista" Tvmedia, men ingen Java...
Svar
3
· Visningar
760
Senast: AnetteJT
·
IT & mobiler HAr en skärm som flimrar i sidled. Har ändrat frekvens och försökt uppdatera grafikkortet. Summan av det hela blev en totalkrash med...
Svar
2
· Visningar
1 033
Senast: Nafayette
·
IT & mobiler Håller just nu på att ta emot över 1000 mail, varav vissa såklart hör till nått spam-aktigt och har virus. Men det konstiga är att jag...
Svar
5
· Visningar
922
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka