Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Jag gjorde om en hemsida igår kväll, och la ut den på nätet nyss. Lokalt i datorn funkar allt som det ska, men ute på nätet blir det...
Svar
8
· Visningar
985
Senast: Dasjenka
·
IT & mobiler Jag har tagit endel kort med digitalkamera och lagt in på datorn. Men jag redigerade dom för att minska storleken, mest att jag har...
Svar
11
· Visningar
1 072
Senast: MissFideli
·
IT & mobiler jag har bara microsoft office version från -97. mycket störande för jag skulle behöva ha en nyare version. vad kostar det egentligen att...
Svar
11
· Visningar
1 007
Senast: MissFideli
·
S
IT & mobiler Har suttit och knåpat ihop en hemsida, inte kommit så långt än men tänkte höra vad ni tycker hittils. http://vavva.1go.dk
Svar
6
· Visningar
851
Senast: Sellan
·
IT & mobiler Jag har några videosnuttar i .avi format som fungerar lokalt på min dator. Jag kan klicka på dem och realplayer startas och visar...
Svar
2
· Visningar
766
Senast: puppan2
·
IT & mobiler Sedan jag för några dagar sedan fick en ADSL-anslutning, har jag ett antal gånger fått upp en messenger-ruta, som gör reklam för...
Svar
10
· Visningar
1 044
Senast: Butros
·
B
IT & mobiler ...fort! hur ser man hur mycket plats man har på hårddisken samt vad man har för grafik kort? jag vet att man går in på kör sedan...
Svar
2
· Visningar
741
Senast: Beskyddaren
·
IT & mobiler Har problem, hjälp mottages tacksamt. Skulle gå in på Freefarms foderstatsprogram optignägg, hade tydligen inte det java-plugin (1.4)...
Svar
4
· Visningar
756
Senast: gylle
·
IT & mobiler Nu behöver jag lite hjälp. Jag kodar många olika hemsidor varav flera åt företag och det är naturligtvis viktigt att de funkar i alla...
Svar
10
· Visningar
1 445
Senast: Basilika
·
L
IT & mobiler Hej! Jag har nu knåpat på en sida med hjälp av dreamweaver MX2004 & tänkte lägga upp den på internet. Nån som vet hur man gör med DW...
Svar
3
· Visningar
915
Senast: lotta_k87
·
IT & mobiler Jag har som jag skrev i en annan tråd att jag fick problem efter att ha partitionerat om disken med Partition Magic. Det här verkar...
Svar
5
· Visningar
2 682
Senast: Basilika
·
IT & mobiler Är jag den enda i landet som inte piratkopierar program? När jag letade efter programvaruförsäljare på internet hittade jag inte mycket... 2
Svar
22
· Visningar
2 517
Senast: Monochrome
·
IT & mobiler Har fått i uppgift att knåpa ihop en mindre broschyr åt min pappas företag, de förväntar sej att man kan det när man gått media o är...
Svar
2
· Visningar
969
Senast: Zewz
·
IT & mobiler Någon som vet om det finns någon typ vagga så jag kan hänga på en hårddisk från min stationära dator till min bärbara som slav, (helst...
Svar
1
· Visningar
844
Senast: geisli96
·
M
IT & mobiler Min kompis har råkat trycka på nått på tangentbordet så han inte kan skriva å ä ö, blir bara [ o ; o sånt. Ni måste hjälpa!! Hur gör man...
Svar
3
· Visningar
800
Senast: Blossi
·
IT & mobiler Hej Väldigt ofta när jag ska stänga ner min dator får jag upp rutan att Sgtray.exe inte svarar/ el måste avslutas. Vad är...
Svar
5
· Visningar
1 147
IT & mobiler Det står bara såhär när jag försöker skicka: Det gick inte att hitta värden 'http://www2.b-one.net/static.php?page=faq2.php'...
Svar
4
· Visningar
1 204
M
IT & mobiler Jag ska försöka förklara för en på telefon/mail om hur man skriver isländska på datorn, men kommer inte på något vettigt sätt hur jag...
Svar
3
· Visningar
5 628
Senast: Mykatt
·
IT & mobiler När iPod kom var det inte möjligt att själv byta batteri, man lär ha varit tvungen att lämna in dem för batteribyte. Hur är det i...
Svar
2
· Visningar
1 319
Senast: Butros
·
K
IT & mobiler Har lyckats få tag i Adobe Photoshop 7.0 :angel: . Är det någon som vet hur det fungerar :confused:
Svar
1
· Visningar
768
Senast: Bonzaij
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka