HjÄÄÄlp !!

gylle

Trådstartare
Har problem, hjälp mottages tacksamt. Skulle gå in på Freefarms foderstatsprogram optignägg, hade tydligen inte det java-plugin (1.4) som behövdes, tryckte på knappen på den sidan och hämtade hem det, nerladdningen gick bra. Men lik f*****t kommer jag inte in i det nya programmet är precis som om datorn har sparat sidan och varje gång jag går dit får jag upp varianten utan javafältet som skall öppna programmet. Går jag däremot till det gamla programmet som kräver samma Java så får jag upp start knappen (var aldrig inne på denna sidan innan jag hämtade Java-plugin). Hur skall jag göra HJÄÄÄÄLP ???????

Sv: HjÄÄÄlp !!

Inte en aning men ibland hjälper det att starta om datorn för att den ska fatta installationen.

Sv: HjÄÄÄlp !!

Den är omstartad flera gånger har även varit inne och kollat i kontrollpanelen på java symbolen att rutan är ikryssad att användas till webläsaren.

Liknande trådar

S
IT & mobiler ISO: Iso är kortfattat hur ljuskänslig sensorn ställs in att vara (Filmen på analoga kameror). Desto högre iso tal desto mer ljus... 2
Svar
29
· Visningar
4 905
Senast: Mitra
·
IT & mobiler Hur får jag datorskrället (XP) till att hämta den sida jag går in på aktuell istället för som den såg ut när jag gick in tidigare under...
Svar
2
· Visningar
731
Senast: gylle
·
A
IT & mobiler Får du virus på din dator, prova dessa saker i denna ordning: 1. Prova först att göra en systemåterställning. 2. Avaktivera ditt... 2 3
Svar
57
· Visningar
8 855

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka