Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

K
IT & mobiler Jag har gjort en ny hemsida till min marsvinsuppfödning. Vad tycker ni om den? Förslag på något som skall ändras/läggas till? Gästboken...
Svar
7
· Visningar
981
Senast: Karamella
·
IT & mobiler hur gör man när man helt enkelt vill ha tex bukefalos som startsida på internet?? lite pinsam fråga- jag har kunnat det innan, men nu...
Svar
1
· Visningar
752
Senast: FiaOchSaffe
·
F
IT & mobiler \"Överskrift\"? Hur grejar man det? Ex. här på forumet högst upp där det står: "Bukefalos forum: Skriv ett nytt inlägg". Hoppas ni...
Svar
2
· Visningar
877
Senast: Farouk
·
I
IT & mobiler Men var fasen är skickaknappen i Office outlook 2003??? jag har letat och letat men får fasen inte iväg några mail.. lite pinsamt... :o
Svar
3
· Visningar
852
Senast: Ivy
·
C
IT & mobiler Hur man får bort reklam på sin hemma om man har lagt upp den på Brinkster? Det förstör ju alltihopa :confused: Snälla hjälp mig!
Svar
7
· Visningar
855
Senast: Connemara_Lover
·
IT & mobiler I ett partytält då. Hur pass bra/dåligt är det? Mamma säger att det inte alls går med fukt och så. Hur pass mycket skada tar det? Är...
Svar
1
· Visningar
880
Senast: SessCa
·
B
IT & mobiler ...porr? kan ju låta lite konstigt. Men det är så att det är en kille (runt 20-23) som bor hos oss som kommer från estland och är här...
Svar
4
· Visningar
868
Senast: Elftor
·
M
IT & mobiler Har Internet Explorer 6.0 uppdat. SP1 och en massa andra olika uppdat. som börjar med Q. När jag t.ex. är på Hemnets sidor och tittar...
Svar
2
· Visningar
854
Senast: Moniq
·
IT & mobiler på hundens nya hemsida :p (innehåller förändras sällan, dock utseendet) har itne provat i andra webläsare än IE så jag vet itne om den...
Svar
6
· Visningar
934
Senast: Dasjenka
·
F
IT & mobiler När jag startar upp datorn från viloläge så står det att inlogget på datorn, i detta fallet mitt efternamn, har fått ett mail. När jag...
Svar
2
· Visningar
709
Senast: Fjunet
·
IT & mobiler Nu har jag lyckats få upp filmerna på datorn, men de är jättestora, hur minskar man dem? och hur gör man sedan för att lässa upp dem på...
Svar
2
· Visningar
854
Senast: Sahara
·
G
IT & mobiler Virusprogrammet säger att jag har fått ett virus som heter W32.HLLW.Gaobot.gen. Hur får jag bort det?
Svar
6
· Visningar
1 106
Senast: Gefjun
·
IT & mobiler Microsoft har en uppdatering som ju såklart bör tas hem. Men den ligger på "ynka" 1,9 Mb, vilket kommer att ta mig lite drygt 3-4 h att...
Svar
5
· Visningar
942
·
K
IT & mobiler Någon som har det? Jag funderar på att skaffa det då min marsvinsavel kommer igång ordentligt. Känns oerhört irriterande när...
Svar
2
· Visningar
928
Senast: skimmer
·
S
IT & mobiler Som sagt jag håller på med en hemsida på Tripod.spray.se I och med jag inte fattar så mycket testade jag deras för gjorda hemsidor sk...
Svar
2
· Visningar
819
Senast: snus
·
B
IT & mobiler hur gör jag för att kunna ladda upp filmer till nätet sedan länka så dom andra på buke kan se dom ?!?
Svar
1
· Visningar
1 074
Senast: skimmer
·
IT & mobiler Håller på med nya hemsidan och ska byta rad. Men den hoppar ju över en! hur gör man för att bara hoppa ner under utan att få det där...
Svar
4
· Visningar
783
Senast: gul_zebra
·
M
IT & mobiler Nu har min gamla pappa (78 år) som vanligt varit och klickat på något han inte borde, kan jag tänka. Han ringde och undrade hur han...
Svar
8
· Visningar
1 766
·
Q
IT & mobiler när jag ska gå in på hööks hemsida står endast detta meddelande på min skärm! "Du måste ställa om upplösningen på Din skärm! Ändra till...
Svar
3
· Visningar
840
Senast: BeastieBabe
·
M
IT & mobiler Man kan ju ladda upp bilder men jag har en låt som jag skulle vilja "visa" den är så bra. :love: Hur gör jag för att ni på bukefalos...
Svar
2
· Visningar
826
Senast: Morotsbiten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka