Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Fick ett virus i min dator som pajade en hel del, bytte sedan operativsystem ifrån windows 2000 till XP och jag har nu inget ljud har...
Svar
4
· Visningar
857
Senast: Stollan
·
IT & mobiler Finns det något sådant program? Dvs ett som man kan komprimera videosnuttar med, så som man kan göra med bilder.
Svar
2
· Visningar
791
Senast: Pellur
·
IT & mobiler Jag har fått DreamWeaver hemsickat till mig via mail, nån som kan berätta hur jag gör nu då?
Svar
6
· Visningar
938
Senast: loveponies
·
L
IT & mobiler Ingen av mina funkar!! Vad är felet :confused: :confused: :confused: :confused:
Svar
2
· Visningar
758
Senast: Pellur
·
X
IT & mobiler Det är något jättekonstigt fel på BÅDA mina mailar!!! När jag får nya mail står det re:document och sen står det i dem "Please read the...
Svar
13
· Visningar
1 423
Senast: Prosit
·
IT & mobiler Hur får man fram adressen till en bild på Mac - alltså motsvarigheten till att högerklicka på bilden och få fram egenskaper på PC...
Svar
2
· Visningar
721
Senast: mandalaki
·
IT & mobiler kan någon förklara "steg för steg" för mig hur jag gör sepiafärgade foton i photoshop. jag förstår ingenting av det programmet... :D...
Svar
1
· Visningar
1 204
Senast: Halloy
·
S
IT & mobiler Jag håller på med en ny hemsida och vill kunna öppna bilderna i ett eget fönster mha javascript. Alltså att man klickar på en bild och...
Svar
10
· Visningar
1 164
Senast: Dasjenka
·
O
IT & mobiler Testade att skriva ut en bild på mig och hästen igår, på fotopapper, svart/vit eftersom vi har slut andra färger. På vanligt papper blir...
Svar
3
· Visningar
777
Senast: oasen
·
IT & mobiler Går det att minska denna bild till 100kb eller mindre? Skulle någon kunna hjälpa mig med det om det går?
Svar
2
· Visningar
929
L
IT & mobiler Jag har fått så mycket bra hjälp här innan med Paint Shop Pro 8 och vill gärna ha hjälp igen om hur man gör ett kollage med det...
Svar
3
· Visningar
947
Senast: lotta_k87
·
F
IT & mobiler jag är så trött på att inte kunna html!! jag tittar på min sida, tycker den är hyfsad. sen tittar jag på några andra - och min är ju...
Svar
6
· Visningar
968
·
IT & mobiler Har precis börjar förstå funktionerna i detta program Macromedia Dreamweaver 2004 Mx. Jag hade tänkt att göra den med iframes och nu så...
Svar
2
· Visningar
786
Senast: Skuggfaxe12
·
L
IT & mobiler Nu har jag skaffat mig bildprogrammet Paint Shop Pro och ska försöka göra en layout till hemsidan. Men det är en del saker jag inte...
Svar
6
· Visningar
1 299
Senast: lotta_k87
·
S
IT & mobiler har jag hjälpt henne med. Ellerjag har gjort hela layouten. Så nu vill jag veta; vad tycker ni om den? Jag har en mac, så jag har inte...
Svar
2
· Visningar
784
·
IT & mobiler Jag surfar med Tele2 och borde alltså ha plats för en hemsida hos dom. Hemsida har jag redan på annan plats, men jag skulle behöva...
Svar
6
· Visningar
989
Senast: MissFideli
·
IT & mobiler Skriver för väns räkning som skulle behöva ett bra antivirusprogram och en brandvägg. Var kan man ladda ner dylikt på internet? Hans...
Svar
2
· Visningar
726
Senast: Melli
·
T
IT & mobiler Hur vet man hur många kb en bild innehåller? :)
Svar
2
· Visningar
757
Senast: Elftor
·
F
IT & mobiler Min jobbdator spelar upp all musik i extra snabb hastighet, gäller både när jag lyssnar på nätet och via cd. Hur i hela friden fixar jag...
Svar
3
· Visningar
716
Senast: Formosus
·
  • Låst
IT & mobiler Är det bara jag som har jätteproblem att öppna album hos dom? Inte öppna för egna bilder alltså, men jag skulle titta på en annans album...
Svar
5
· Visningar
830
Senast: Cheeserica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka