Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Min mamma önskar sig en riktigt bra hand & nagelbandskräm i julklapp men jag känner inte riktigt att jag har koll på det området. Den... 2
Svar
27
· Visningar
2 554
Senast: vallhund
·
Äldre Min timer har pajjat, och i morgon har jag en sjukhusbesök kl 8 på morgonen, måste åka hemifrån senast 06.45. Vi har -11 grader ute. Jag... 2 3
Svar
55
· Visningar
10 481
Senast: Korven
·
Kropp & Själ Att palmolja är dåligt för miljön är ju ingen hemlighet. Men hur är det med ekologisk palmolja? Är det lika illa? Anledningen till...
Svar
3
· Visningar
494
Senast: sthu
·
Fritid Hur långa ska ett par längdskidor vara i förhållande till ett barns längd?
Svar
1
· Visningar
556
Senast: Anders
·
Äldre Eftersom jag är lite lat och ofta i tidsnöd så har jag börjat att köpa färdig mat att ha på jobbet. Började med smörgåsar men tappade...
Svar
3
· Visningar
5 997
Senast: Lager
·
Samhälle Jag tittar in på hans FB lite då och då och senast var just nu. Fy fan såklart. Sedan blev jag nyfiken på vem han är men när jag... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
5 629
Senast: Zoya
·
Kropp & Själ Det här kanske är en jättedum fråga, men ska man även tvätta håret med hibiscrub? En annan fundering är angående det här med att man... 2
Svar
29
· Visningar
5 476
Senast: Emiro
·
Äldre Jag har ett problem. Jag "fungerar inte" tidigt på morgonen. Vilket blir ett reellt problem för mig som hästtjej, som har både... 2 3
Svar
47
· Visningar
3 789
Senast: DarkInNight
·
Äldre Hjälp mig, allsmäktiga buke, att komma ihåg titeln på en bok! Jag läste den som barn och den satte djupa spår hos mig, men nu när jag...
Svar
5
· Visningar
1 093
Senast: Cilva
·
Äldre Snabb parkeringsfråga - fri parkering 3 timmar. Inget krav på p-skiva och finns inga biljettautomater. Vad gäller om man vill stå mer än...
Svar
3
· Visningar
705
Senast: gul_zebra
·
Relationer Vi är på g att köpa bostad tillsammans, vi är sambos och inte gifta. Vi kommer teckna sån försäkring/låneskydd för varandra som betalar...
Svar
8
· Visningar
830
Senast: nejlica
·
Äldre Har prövat ett antal isskrapor och de är värdelösa på att skrapa is. :mad: Så nu undrar jag om någon i Bukes stora krets som har hittat... 2 3
Svar
50
· Visningar
5 452
Samhälle Satt och skrollade i mitt Facebookflöde just, när jag fick upp ett inlägg från en sida som hette Tnkvrt. Det handlade om en 9onde klass... 30 31 32
Svar
629
· Visningar
38 508
Senast: Blue
·
Kropp & Själ Hej! Har ni rest under sjukskrivning? Jag är sjukskriven fram till 21 dec och beräknas kunna gå tillbaka och jobba som vanligt efter...
Svar
3
· Visningar
1 980
A
Äldre Ni vet känslan när man just hittat nåt påbörjat men bortglömt och förträngt, eller när man påminns om nåt man behöver men aldrig... 2
Svar
28
· Visningar
2 017
Senast: Paddington
·
Samhälle Jag har fått två fakturor. En exakt enligt offert. Offerten har jag fått efter att hantverkaren var och kollade på bostaden. Det var...
Svar
0
· Visningar
579
Relationer Jag vet inte om jag är naiv eller korkad eller bara helt normal. Det är en kille som jobbar i affären runt hörnet av mitt hus, sisådär 2... 2 3
Svar
59
· Visningar
7 129
Senast: Raderad medlem 94602
·
Äldre Om klädkod är kavaj och det är en formell välgörenhetsgala eller vad det kallades (fint julbord med kändiskock där varje köpt kuvert...
Svar
5
· Visningar
910
Kropp & Själ För att göra en lång historia kort. Varnar för svammel. Inte sovit något i natt. I december -16 fick jag barn. Mitt första. Hade en... 2
Svar
30
· Visningar
3 433
Senast: et_flickan
·
Samhälle Jag köpte en TV men använder den bara till streaming-tjänster, jag har inte ens tv-kabeln ikopplad eller något kanalpaket och tittar... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 519
Senast: Tussinussen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka