Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Detta har jag inte sagt till nån men kan lika gärna tala om det men jag var rädd för min pappa när han levde han gjorde dock inget...
Svar
13
· Visningar
1 276
Senast: Alos
·
Äldre Idag, när Finland firar 100 år som självständig stat, ber jag att få önska alla finländare och vänner av Finland en glad...
Svar
14
· Visningar
1 013
Senast: em-pirre
·
Kropp & Själ Börjar med att skriva att jag vet att ingen kan veta, men jag ventilerar gärna och kollar om någon har liknande erfarenheter. Pappa är...
Svar
15
· Visningar
1 812
Senast: Korven
·
Fritid Köpte en fastighet från ett dödsbo ..handpenningen är betald. Vi tar över första december. När handpenningen betalades så kom båda...
Svar
10
· Visningar
1 878
Senast: åke
·
Samhälle Jag stötte på en undersökning som verkar riktigt serriös. 30 000 muslimer från olika länder intervjuades. Undersökningen gjordes av PEW... 9 10 11
Svar
202
· Visningar
10 995
Senast: vallhund
·
Relationer Jag är en tjej på 18 år, och det är en ett år äldre kille på min skola som jag verkligen är svag för och som nog faktiskt är den... 5 6 7
Svar
120
· Visningar
12 920
Senast: Lyraolissy
·
Äldre Jag har en fantastisk yllepläd som jag hittat på loppis, den är tung och tjock samt har en underbar grön färg. Nu på vintern sover jag... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
19 587
Senast: VLMF
·
Fritid Skriver åt en kompis. Hennes sambo dog i börjanav januari i år. Bouppteckningen drogs ut på tiden utav hans barn blandannat pågrund av...
Svar
9
· Visningar
1 037
P
Kropp & Själ Jag har börjat notera att min 16-årige son ev. har ärvt sin fars mindre positiva sidor :crazy: Hans far har många tecken på narcissism... 2
Svar
35
· Visningar
2 350
Senast: Lipperta
·
Hemmet Är det någon där ute som vet var man kan hitta svarvade träljusstakar för blockljus? Försöker hitta träfärgade i olika storlekar men...
Svar
2
· Visningar
1 840
Senast: TeamLundVer
·
Kropp & Själ Min syster blev översprungen av en häst i torsdags. Inte trampad, men vrickade till foten i fallet. Åkte in till vårdcentralen där en... 2
Svar
33
· Visningar
2 595
Senast: tuaphua
·
Samhälle Varför visas det någon dokumentär på tv varje dag om 2:a Världskriget? Är det inte dags att lägga detta bakom oss och blicka framåt... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 210
Senast: Brandgul
·
Tjatter Kollar ni skräp-mejl-mappen nån gång, eller låter ni allt försvinna med automatisk radering? Jag brukar öppna mappen och kolla så inget...
Svar
3
· Visningar
555
Senast: Korven
·
Äldre Jag ska ta med mina småsyskon på bio i helgen och dom har önskat Solsidan filmen. Varför i hela fridens namn kan jag inte boka biljetter...
Svar
9
· Visningar
781
Senast: Hyacinth
·
Kropp & Själ Ett långskott, men... Det finns ju några här som är bosatta i andra nordiska och europeiska länder än Sverige, kanske ni kan hjälpa? På...
Svar
3
· Visningar
462
Senast: honung
·
Äldre Snart är det ju jul, och jag ska köpa en ny mobiltelefon till mamma i år, har jag bestämt mig för. Bara det att jag inte har den... 2
Svar
21
· Visningar
2 648
Senast: Alexandra_W
·
Kropp & Själ Har börjat få emellanåt ont i brösten. Främst högra men även vänstra, väldigt ofta ont i armhålorna. Känner inga knölar eller liknande...
Svar
2
· Visningar
509
Senast: em-pirre
·
Kropp & Själ Om man har problem/frågor gällande naglar och huden runt om, var vänder man sig? Att gå till nån som gör gelenaglar och manikyr är...
Svar
8
· Visningar
732
Senast: SaraMara
·
Äldre Nu behöver jag hjälp! Sambon är jämte ända ut i fingerspetsarna och läste för ett tag sedan upp Jämtlands tio budord. Nu skulle jag...
Svar
4
· Visningar
1 115
Senast: Piek
·
Äldre Ett litet amerikanskt fenomen som kommit hit är ju jultröjor. Är det något som ni anammat eller ska anamma? Jag hittade en jultröja... 7 8 9
Svar
178
· Visningar
14 414
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka