Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Sambon svettas när han sova, vilket gör att våra vita lakan blir solkiga och lite gula. Har dessutom dubbla lakan och har samma problem...
Svar
10
· Visningar
3 486
Senast: Unafraid
·
IT & mobiler Vi har Viasat och eftersom mannen är engelsman, vill han se brittiska nyheter; BBC, SKY och även CNN. Men Sky fungerar inte. Det har...
Svar
0
· Visningar
446
Skola & Jobb Hur räknar man ut semesterersättning med ob och sånt? Tex grundlön 200/timme, alla timmar arbetade med 100% ob. Ska...
Svar
0
· Visningar
429
Senast: BernT
·
Äldre På Tv3. Tittade ni igår? Vad tycker ni? 4 5 6
Svar
114
· Visningar
14 800
Senast: Kiwifrukt
·
Äldre På tal om vårt opålitliga postsystem... Jag ska skicka ett brev där jag måste ha garanti på att det kommer fram och att rätt person... 2
Svar
24
· Visningar
1 879
Senast: Emiro
·
Kropp & Själ Varför skrik-gråter inte vuxna som barn gör? Är man sällan lika ledsen, eller är det något man lär sig att man inte ska göra? Är det... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 526
Senast: clusia
·
Tjatter Med mitt silkiga skandinaviska platta hår så håller mina lockar hela vägen från hemmet till busstationen, om jag har tur. Det enda som... 2
Svar
27
· Visningar
2 671
Senast: Singoalla
·
Äldre Vore det möjligt tror ni? Om den ena partnern jobbade knappa 2 veckor i Norge och sen flög ner till Spanien i en dryg vecka? (11-8... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 441
Senast: Aviello
·
Samhälle Jag vet att jag borde ringa till FK och det kommer jag göra, men jag vill gärna kunna sova i natt. Jag har ansökt om sjukpenning och har...
Svar
12
· Visningar
3 172
Senast: _FiA_
·
Kropp & Själ Nytt namn samma koncept :D Rubriken säger det mesta, vi skriver om träning, kost och hälsa, typ i den ordningen. Mest träning på senaste... 99 100 101
Svar
2 014
· Visningar
85 661
Äldre Jag tänkte försöka sluta och gå över till e-cigg. Jag har googlat men det känns ändå som en djungel. Någon som har lust att guida lite? 2
Svar
30
· Visningar
2 271
Kropp & Själ Bakgrund: Jag är kassör i en förening som har en fantastisk ordförande. Otroligt engagerad, har massor med kontakter, känner "alla" på... 2
Svar
35
· Visningar
2 327
Senast: ptr
·
Kropp & Själ Kära buke, hjälp mig att leka läkare för en stund är ni snälla :p Jag har idag plötsligt börjat få ont i gommen när jag sväljer. Antog... 2
Svar
23
· Visningar
14 708
Senast: Jeffery
·
Skola & Jobb Detta fenomen varje år. Är det ett privilegium man ska vara tacksam för oavsett (för att chefen bjuder) eller har man rätt att klaga... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
6 032
Senast: monster1
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Vårt förhållande går upp och ner. Vissa dagar är bra men jag tycker det är fler dåliga och... 2
Svar
26
· Visningar
4 309
Senast: em-pirre
·
Kropp & Själ Jag vet att det just ju känns extra jobbigt med allt för att det är mitt i natten och jag är extremt trött. Inget blir ju någonsin... 2
Svar
26
· Visningar
5 148
Senast: BornAgain
·
R
Skola & Jobb Vill höra hur ni bukefalister skulle agera i följande scenario: Du har ett arbete du trivs bra med men har också ett "drömjobb" som du... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 231
Senast: Raderad medlem 6459
·
  • Låst
Tjatter Jag är så glad och lättad över att allt gick bra med Missia! :banana: Ikväll blir det fjäsk, jag tänkte tina lite räkor åt henne :D... 99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
56 036
Senast: vallhund
·
Kropp & Själ När livet är skit? Vad gör man? Jag har inget jobb Jag funderar på om sambon och jag är rätt för varandra Jag funderar på barn, det är...
Svar
7
· Visningar
1 524
Senast: Red_Chili
·
Äldre Jaha så var det då jul igen. För en gångs skulle har jag kommit på en lysande present till mina föräldrar men vad ger man till sin bror...
Svar
18
· Visningar
1 118
Senast: Shaggy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka