Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Hejsan, anonymt nick på grund av känsligt ämne. Jag funderar lite kring om det går att lita på andra? Jag har varit med om en hel del... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 371
Senast: Gnist
·
Tjatter Kom inte på ett svenskt uttryck för plot twist, men det jag menar är någon ändring, ett tillägg, i handlingen som egentligen inte...
Svar
16
· Visningar
1 731
Senast: purity_666
·
Äldre Dags igen! ;) Ska ner en sväng i januari och har en halvdag att slå ihjäl (nåja, 4 timmar om jag sover så länge som möjligt) innan det...
Svar
5
· Visningar
402
Senast: Karfitsa
·
Äldre Flytta gärna om den ligger fel! Jag har googlat länge nu, men hittar inte det jag söker. Kanske nån här kan hjälpa mig? Jag vill ta...
Svar
3
· Visningar
1 973
Senast: lomuxx
·
Fritid Kära allvetande buke! Jag är på jakt efter glansigt, ostretchigt tyg av den typ man tex kan hitta som foder i en del hästtäcken (det är...
Svar
7
· Visningar
1 432
Senast: PrinceFair
·
Skola & Jobb Är det nån här som jobbar på/med Trafik Stockholm? Jag är nyfiken på vad man kan jobba med, vad som krävs och vilka man i så fall söker hos,
Svar
0
· Visningar
387
Senast: MissFideli
·
Relationer Hej vet inte hur jag ska göra med detta men det är så att jag har en gammal klasskompis en kille som eventuellt ska bli min pojkvän om...
Svar
12
· Visningar
1 607
Senast: Alos
·
Kropp & Själ En pressad situation på grund av olika yttre faktorer utanför min kontroll börjar ta ut sin rätt. Det är inte utmattning eller så. Bara...
Svar
17
· Visningar
1 130
Senast: Asa_S
·
Hemmet Vi bor i ett gammalt torp och på vintern kommer det in en jävla massa möss. Vad gör man? Sambon tycker vi ska bygga ett nytt hus men det... 2 3
Svar
43
· Visningar
8 759
Senast: åke
·
Trädgård & Växter Vi har precis kommit fram till att hemliga frön ska vara tema för årets julklappar oss vuxna emellan. Alltså, var och en kommer att ge...
Svar
15
· Visningar
1 273
Senast: alazzi
·
Äldre Apropå tråden om bästa vs. sämsta tiden i ditt liv, varför inte prata lite om framtiden då också? Hur önskar du att livet är om 10 år... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 031
R
Äldre Jag har vid tre tillfällen de senaste två veckorna blivit uppringd av tre olika amerikanska nummer. Två gånger kunde jag inte svara och...
Svar
12
· Visningar
2 671
Senast: Gnist
·
Skola & Jobb Någon som vet om skyddsombud kan anses som jävig i en process att kräva åtgärder av arbetsgivaren? Arbetsplatsens utformning strider...
Svar
2
· Visningar
1 008
Senast: Masse
·
Äldre Min dementa pappa har en bil som han inte kört på närmare två år. Jag har laddat igång den ungefär var tredje månad och kört den under...
Svar
10
· Visningar
1 053
Senast: avslutat medlemskap
·
Hemmet Känns som jag har fruktansvärt torr luft just nu inomhus - gillar inte varmt och har lyckats komma på hur man stänger av det förbaskade...
Svar
9
· Visningar
937
Senast: clusia
·
Äldre Jag har sedan några år stadigt följt Masterchef Australia på TV. I introduktionen till deltagarna finns en sång som startar ungefär så...
Svar
1
· Visningar
740
Senast: durachiny
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så... 2
Svar
22
· Visningar
4 359
R
Skola & Jobb ... kommer jag vara om ett litet tag. Ska dit i jobbet och kommer bli tvungen att ta mig fram med - håll i er - spårvagn. Typ världens... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
3 819
Senast: MiaMia
·
Fritid Jul börjar närma sig och jag har fastnat lite för ätbara och hemmagjorda julklappar. Speciellt till ex min föräldrar som har allt de...
Svar
10
· Visningar
1 961
Senast: Sofie_B
·
Skola & Jobb Funderar på om det är dags att byta jobb. Inom det området jag helst vill jobba, är det konsultbolag. Men vet inte om det skulle passa...
Svar
12
· Visningar
1 067
Senast: Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka