Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Så har man trillat. Inget som förvånar någon. Allra minst mig. :meh: Men jag har trillat. Jag har ont, tillräckligt ont för att... 2
Svar
33
· Visningar
2 775
IT & mobiler Tips? Jag har OneDrive på den, om jag sparar allt (bilder och ev nått nedsparat program) stannar det kvar där då så jag kan flytta...
Svar
6
· Visningar
714
Senast: MissFideli
·
Skola & Jobb Skriver med ett anonymt nick. För ett par månader sen började en ny person på jobbet (relativt stort kontor). En trevlig och vänligt... 2 3
Svar
50
· Visningar
12 053
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Jag har tänkt på att jag ber om ursäkt för precis allt även saker som jag inte har någon del i. Hemsk irriterande och onödigt beteende...
Svar
15
· Visningar
1 397
Senast: Madalitso
·
Fritid Hej Alla Ska införskaffa ny espresso/kafffe maskin till sambon här i hemmet. Vad ska jag kika på? Vi har en perkulator som fått komma...
Svar
4
· Visningar
614
Senast: Mineur
·
Äldre Har beställt tårta till dotterns födelsedag på söndag från dintårta.se och den kom idag redan. På den står att den ska förvaras i 20...
Svar
4
· Visningar
5 908
Senast: BernT
·
Fritid Kom med era tips på bästa julkalendrarna för vuxna/tonåringar. dottern är fjorton och vi har lagt ner kalendern för tv/radio. Förra året... 2
Svar
30
· Visningar
4 330
Senast: Emtherlia
·
Äldre Är det nu vi drar igång en tråd med julklappstips och eventuella rim inför den kommande julen? Själv behöver jag hjälp med klappar...
Svar
1
· Visningar
401
Äldre Jag ska åka till Stockholm med min sambo om ett par veckor för att visa honom huvudstaden. Men ju mer jag tänker på det desto mer inser... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 285
Senast: Raderad medlem 68338
·
Äldre Vad heter ”vantarna” som täcker handleden och slutar precis förre fingrarna börjar?
Svar
6
· Visningar
560
Senast: Karfitsa
·
Äldre Jag tänkte skippa presenter till min mor och syster i jul, och istället ge dom någon upplevelse vi kan göra ihop. De är rätt så sportiga...
Svar
2
· Visningar
408
Senast: millen
·
Äldre Älskar att sjunga men kan inte påstå att jag har någon vidare sångröst men har heller inte egentligen verken tid eller råd att gå på...
Svar
4
· Visningar
651
Senast: millen
·
Relationer Jag har nyligen fått sparken från mitt jobb och det känns förfärligt och jag mår så dåligt. Jag vill inte berätta för folk och hur får...
Svar
14
· Visningar
4 266
Kropp & Själ Av en händelse så ska både jag och en vän sluta äta p-piller just idag, och en annan ska börja äta p-piller. En för att hon vill se om... 2
Svar
39
· Visningar
2 980
Senast: purity_666
·
Relationer Hamnade i en situation för ett tag sedan som gjorde mig lite chockad och förbryllad. Efter det började jag fundera på hur andra reagerar...
Svar
5
· Visningar
962
Senast: Red_Chili
·
  • Låst
Äldre Dags att samla styrkorna och rösta på Peder Fredricson, ridsport – EM-guld individuellt och EM-silver i laghoppning. Alltid retar det...
Svar
2
· Visningar
389
Senast: Hedinn
·
Samhälle Jag har inte riktigt tänkt på det då det inte är ett ord jag använder. Men idag såg jag en fråga från en SD-anhängare. H*n hade då... 2 3
Svar
58
· Visningar
12 529
Senast: Alexis
·
Samhälle Hej på er! Tycker det här med ekonomi är sjukt intressant, tycker det är lärorikt att läsa om andras ekonomi och få input och få upp... 2
Svar
24
· Visningar
2 000
Samhälle Hur mycket tror ni myndigheter vet om er? Alltså mer privata stuff än uppgifter som går att hitta "vart som helst"? Jag är paranoid men... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
4 365
Senast: Jeffery
·
Äldre Spinoff från tråden om hur mycket folk sparar. Hur mycket tycker ni man ska ha sparat? Jag tänker om jag och min sambo har 50 000... 2
Svar
35
· Visningar
2 402
Senast: Inglorion
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp med diarré?