Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Hej. Jag har sökt ett jobb som informatör på en kommun. Det är en typ av kundtjänst kan man säga. Nu har jag blivit kallad till ett...
Svar
7
· Visningar
2 210
Senast: Tassetass
·
Äldre Nu blir det mycket spinoff på spinoff på spinoff på dom här trådarna :p Men tråden om vad vi gör om 10 år fick mig att fundera på vad... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
7 204
Kropp & Själ Någon som har erfarenheter och vill dela med sig lite? Hur hög dos tog ni? Biverkningar? Hur snabbt hjälpte medicinen och på vilken dos...
Svar
10
· Visningar
9 521
Senast: EmmaBovary
·
Skola & Jobb Försöker bli klar med ett arbete i akutsjukvård och har fastnat totalt :banghead: Hittade rutiner kring stick och skärskador men...
Svar
7
· Visningar
931
Senast: Morran
·
Hemmet Just nu består hall och vardagsrum av ett fult klickgolv. Typ billigaste från byggmax gissar jag. Jag har hittar en liten glipa precis... 2
Svar
28
· Visningar
3 540
Senast: Hyacinth
·
Skola & Jobb Jag arbetar på en arbetsplats där jag enbart har män som kollegor. Det i sig behöver inte vara ett problem. Men på min arbetsplats är...
Svar
5
· Visningar
1 106
Fritid Hej alla hästvänner! Jag är en hästälskande spelutvecklare som nu åtagit mig ett roligt projekt - skapa ett riktigt bra hästspel! Som... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 733
Senast: Molly_E
·
IT & mobiler Long story short - jag kan inte använda bluetooth på min dator när jag kör windows 10. Skulle därför återgå till win7 men fick inte till...
Svar
2
· Visningar
590
Senast: gul_zebra
·
Äldre En spinoff på vad vi stör oss på tråden, vad är vi nöjda över just nu? Själv är jag nöjd över receptet jag hittade till morgondagen...
Svar
16
· Visningar
756
Senast: em76
·
Äldre Nån mer som har problem med detta?Det har varit så hela morgonen. Det kommer bara felmeddelande och ”försök igen senare”. :arghh: Jag...
Svar
6
· Visningar
756
Senast: Raderad medlem 120709
·
Hemmet Ja som rubriken lyder vad lagar ni för hyffsat billig, enkel och god vardagsmat? Gärna som passar både barn och vuxna och som man kan...
Svar
5
· Visningar
1 038
Senast: Smulan75
·
Skola & Jobb jag skulle snabbt behöva tips om en film som rör tekniska system, tex trafik, elnät, vatten och avlopp, som kan användas i en klass 6...
Svar
2
· Visningar
391
Senast: Fille
·
Samhälle Varför vill vi att barnen ska växa upp som vi själva gjorde samtidigt som att vi inte vill bli föräldrar på det sättet som våra... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
4 110
Senast: Osthyvel
·
Kropp & Själ Ja, jag har varit hos läkare redan. Två gånger. Det känns som om benet somnar och det är en pulserande smärta. Fick recept på... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
9 854
Skola & Jobb Jag slapp vara i den geggan i ett år, men nu är det dags igen. När ni söker jobb, hur gör ni? Spontanansökningar? Platsbanken? Hur...
Svar
18
· Visningar
1 189
Senast: Araminta
·
Skola & Jobb Vi skulle gärna på vårt kontor ha någon slags certifiering eller liknande när det gäller hållbarhet/globala målen/socialt ansvar. Men vi...
Svar
17
· Visningar
645
Kropp & Själ Vet ni om det görs något #metoo-upprop inom hästbraschen?
Svar
13
· Visningar
1 128
Senast: Casteloro
·
IT & mobiler Har lämnat Apple bakom mig och gett mig in i android-världen! :eek: Det är med stapplande steg må jag säga. En kompis till mig tjatade...
Svar
1
· Visningar
505
Senast: Aviello
·
Skola & Jobb Hur ska jag hantera min kollega? För 6 veckor sedan började jag på ett nytt jobb. Jag fick dela rum med en man som verkade trevlig om... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
7 860
Senast: Stalone
·
Äldre Jag har en hälsoapp i min jobbmobil som mäter bl.a. puls och stressnivå. Det sitter en liten sensor på mobilen som man sätter ett finger...
Svar
5
· Visningar
5 021
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tråden för spår
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Fri tillgång på torrfoder?