Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Sonen fyller 3år på lördag och vi ska ha släktkalas som sig bör. Bland gästerna finns 2 nötallergiker, 1 som inte äter griskött och... 2 3
Svar
44
· Visningar
3 504
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Jag känner att jag behöver läsa kloka människors syn på det här. Det är så fruktansvärt. Jag har spenderat morgonen med att läsa i... 2 3
Svar
50
· Visningar
3 122
Senast: Niyama
·
Äldre Jag är inne i någon skräck(ljud)boksperiod. Eller skräck/thriller/spänning. Därför tänkte jag höra vad ni har för favoriter i den...
Svar
11
· Visningar
835
  • Låst
Tjatter Väntar på svägerskan för vidare resa norrut mot Storuman :up: 100 101 102
Svar
2 025
· Visningar
63 634
Senast: hallonsaft
·
Skola & Jobb Varje år har vi samma problem. Bussar som är för kalla när vi tar ut dom, som inte får upp tillräcklig värme under färd. Eller som nu... 2
Svar
25
· Visningar
1 353
Senast: lil-sis
·
Relationer Är det fler som har dålig relation med sina syskon/ familj? alla verkar vara bästa kompisar och allt är så himla gulligt? Jag och min... 2 3
Svar
44
· Visningar
20 057
Senast: Lipperta
·
Äldre Kycklingfond på flaska, ekologisk om det har någon betydelse.. Jag glömde att ställa in den i kylen efter att jag öppnat den. Det står...
Svar
4
· Visningar
790
Tjatter Förr om åren har jag bokat biljetter redan när dom släpps, men i år glömde jag liksom av det, och ett julbord lördag 13:00 till söndag...
Svar
0
· Visningar
364
Senast: Petronilla
·
Skola & Jobb En kollega fuskar med tiderna på jobbet jobbar ca 6 timmar om dagen men manipulerar tidrapporterings systemet och skriver in 8 timmar... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
10 467
Senast: Ninnurur
·
Relationer Min hjärna har gått på högvarv tidvis den senaste tiden. Det började med att en kollega berättade att hen skulle separera från sin... 5 6 7
Svar
122
· Visningar
9 220
Senast: Digbil
·
Hemmet Jag har lite för mycket mjölk hemma och tänkte göra pannkakor. Receptet har hälften vatten men det borde jag väl kunna byta ut mot...
Svar
10
· Visningar
4 153
Senast: Sonic76
·
Äldre I veckan som kommer skall jag på en tvådagars konferens på Bohusgården i Uddevalla. Hittade att det fanns ett 4 km terrängspår som heter...
Svar
4
· Visningar
408
Senast: Raderad medlem 94602
·
Äldre Nu är det igång igen! Vad tycker ni? Några favoriter? 2
Svar
34
· Visningar
2 060
Senast: sjoberga
·
Samhälle Bokade biljett på nätet idag åt mitt barn (11 år) som ska åka tåg ensam för första gången. En timmes resa på snabbtåg, vuxen lämnar till... 2
Svar
37
· Visningar
3 946
Senast: Monkie
·
Skola & Jobb Den 1:a november i år så bytte jag jobb, men jobbar kvar inom samma koncern. Jag jobbade tidigare som samordnare och har under mina tio...
Svar
15
· Visningar
1 395
Kropp & Själ För några dagar sedan fick jag helt plötsligt ett orimligt stort sug efter alkohol. Jag fattar verkligen ingenting :confused: Jag...
Svar
9
· Visningar
1 591
Senast: sjoberga
·
IT & mobiler min snapchat vill inte stänga ner när jag trycker ner den ligger kvar överst på skärmen å lyser rött. Vad gör jag?
Svar
2
· Visningar
507
Samhälle Vem vinner i år ? Nominerade i år är https://sverigesradio.se/sida/gruppsida.aspx?programid=3295&grupp=16930&artikel=6825477 Sarah... 2
Svar
29
· Visningar
2 218
Senast: Hedinn
·
R
Äldre I år har jag och min bror lovat våra kids en solsemester efter alla resor till snön. Uppdraget att hitta "rätt" resmål föll på mig... 2
Svar
30
· Visningar
2 339
Senast: Raderad medlem 94602
·
Kropp & Själ Jag har fått vitaminer utskrivna pga av lite låga värden på vitamin D, zink och lite förhöjt homocystein. Nu ska jag äta tillskott av...
Svar
5
· Visningar
14 762
Senast: kakan89
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka