Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Jag blir galen snart! För 354:e gången i ordningen for min korg/hyllagrej på toaletten i golvet och chippade den här gången bort en bit... 2
Svar
22
· Visningar
5 291
Äldre Välj ut några böcker och filmer/serier ni anser att man måste läsa / se! :D 2 3
Svar
53
· Visningar
2 855
Senast: gul_zebra
·
Skola & Jobb Jag bara avskyr det här med att söka jobb men har iallafall gjort iordning en grundansökan som jag ändrar lite i utifrån varje enskild...
Svar
3
· Visningar
655
Senast: VLMF
·
Kropp & Själ "Kan" man äta alla sorters bönor kalla? Min kompis tjatar på mig att jag ska göra en bönsallad att äta dagligen för att få... 2 3
Svar
48
· Visningar
3 812
Senast: coolia
·
Samhälle Ja jag har googlat, men jag förstår helt enkelt inte. Jag jobbar heltid, mån-fre 8-9 timmar per dag. Tjänar ca 22-23 före skatt. Nu går...
Svar
15
· Visningar
1 643
Senast: Ridinglady
·
Samhälle En obestämd mängd personer har köpt en fastighet i min kommun. Närvarande när kontraktet skrevs var en man och en kvinna som ingår i det... 2 3
Svar
46
· Visningar
7 569
Senast: Inte_Ung
·
Relationer Jag ville inte kapa "Är hon snål"-tråden så jag skapar en egen "Är jag snål?"- tråd :D När jag var tillsammans med mitt ex så hade vi... 2 3
Svar
47
· Visningar
4 151
Kropp & Själ Jag har 'alltid' haft kronisk värk i ryggen samt att jag har en del ridrelaterade skador som gärna gör sig påminda. Jag har också...
Svar
12
· Visningar
1 159
Senast: Corax
·
Fritid Nu när jag och f.d. sambon gått isär så inser jag att mycket saker som man är van vid att ha försvinner, bland annat hälften av mina...
Svar
19
· Visningar
2 175
P
Kropp & Själ Hur fixar man regnbågshår?? De frisörer jag pratat med gör inte det, vet knappt vad jag pratar om :o Gör man det själv hemma? Var isf...
Svar
19
· Visningar
4 601
Senast: Saeta
·
Samhälle Var det någon som såg Prideparaden igår eller på annat sätt tagit del av firandet i veckan? :) Jag och en kompis satt på Scandic... 2
Svar
35
· Visningar
2 850
Senast: Mumfie
·
Samhälle Rätt ofta när jag kommer att prata om en av mina hobbies så säger folk (och jag upplever att de faktiskt menar det) att "åh, vad kul... 6 7 8
Svar
150
· Visningar
10 574
Senast: Mabuse
·
Äldre Har hittills stått som ägare på barnets bil pga att det blir så mycket billigare i försäkring. Nu är tanken att hen ska köpa en dyrare... 2
Svar
29
· Visningar
1 608
Senast: Jeffery
·
Relationer Hur fungerar det? Hur ska man göra när det ständigt blir konflikter om hobbyn? I mitt fall är det hundar, jag fick inse tidigare att... 8 9 10
Svar
181
· Visningar
22 432
Kropp & Själ Blev inspirerad av en annan tråd. Hur många är vi som cyklar? Alla former av cykling är välkommet. Cyklar du till jobbet? Spränger du... 8 9 10
Svar
183
· Visningar
11 846
Senast: grodan21
·
IT & mobiler Vi har flyttat till ett område som har tv-mottagare via parabol och jag var precis nu och köpte en antenn till tv:n. Eftersom jag inte...
Svar
8
· Visningar
906
Senast: Sonic76
·
  • Låst
Äldre Vi hade en lite speciell upplevelse i förrgår... Vi gillar att ta bilen, köra någon mil eller så i närområdet, stanna vid någon mysig... 45 46 47
Svar
921
· Visningar
38 150
Senast: LenaH
·
Kropp & Själ Jag vet inte vad som har hänt. För några dagar sen så fick jag något bett mitt på bröstvårtan. Den gjorde skitont och kliade. Dagen... 2
Svar
22
· Visningar
3 416
Senast: Marlin
·
Kropp & Själ Hej vet inte hur jag ska börja med detta men kan skriva så här jag var med om en sak för några års sedan det var en på början på ett... 2 3
Svar
44
· Visningar
3 776
Senast: annie_cool
·
Skola & Jobb Är det ens möjligt? Räknar med att åka till skolan 2-4 dagar varje vecka förutom vissa veckor då det är självstudier utan... 6 7 8
Svar
152
· Visningar
12 478
Senast: a1agnlju
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår