Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag har Googlat men får ingen riktigt klarhet i hur det ligger till - jag trodde att telefonförsäljare inte fick använda sig av dolt...
Svar
16
· Visningar
4 925
Senast: Marita73
·
R
Kropp & Själ Ok igår fick jag en feeling och gick till frisören och blev ljushårig! Jag har rätt mkt röda pigment i mig själv plus att jag hade massa... 2
Svar
26
· Visningar
3 336
Senast: Ms_Antrop
·
Kropp & Själ Jag lägger denna tråd på vuxen då jag tänker mig en mer allmän diskussion och inte bara ridsporten. Läs gärna nedanstående artikel...
Svar
16
· Visningar
1 273
Senast: Badger
·
Hemmet Inser att vi nu går mot sommaren i stormsteg och jag har solljus hela dagarna i mitt hus. Vilka blommor kan man ha i fönstren som...
Svar
16
· Visningar
1 986
Senast: lady_vip
·
Hemmet Nu äntligen börjar det bli dags att sätta fart med det sist i badrummet, vilket betyder att vi (jag :p Är jag nöjd är han nöjd ;) )...
Svar
14
· Visningar
5 040
Senast: Comatose
·
Svar
0
· Visningar
355
Senast: cirkus
·
Äldre Tog körkort i tisdags! :banana: Nu blir det bilköp men jag funtar på det här med bränsleförbrukning, det är en viktig faktor för min... 3 4 5
Svar
87
· Visningar
4 758
Senast: gul_zebra
·
Skola & Jobb Jag borde kanske ta det här med min handläggare på Arbetsförmedlingen, men jag tror att buke kan förklara lite bättre. Det brukar finnas... 2 3
Svar
54
· Visningar
6 014
Senast: TinyWiny
·
Äldre Idag landade deklaration i brevlådan...... Lite pengar tillbaka och jag får dom redan i början av april eftersom jag inte ändrar... 7 8 9
Svar
164
· Visningar
10 398
Senast: millen
·
Äldre Finns det någon som är från Dalarna här? Hoppas inte att ni tar illa vid er av min korkade fråga nu, men heter det dalmas eller bara... 2
Svar
31
· Visningar
5 220
Senast: Raderad medlem 94602
·
IT & mobiler Ja, som rubriken lyder. Är ofrivillig teknisk support åt min faster som har en Samsung Galaxy A3 som hon inte lyckas komma ut på...
Svar
8
· Visningar
1 158
Senast: Lipperta
·
Relationer Jag har ett relativt nytt förhållande med en man som jag verkligen tycker om. Vi har det jättebra när det är bra, men tyvärr är det... 4 5 6
Svar
104
· Visningar
9 996
Senast: Ramona
·
Äldre På grund av tråden "vad göra med ren nötfärs" fick jag iden att jag skulle göra moussaka. Jag älskar det, men har aldrig någonsin gjort... 3 4 5
Svar
96
· Visningar
4 292
Senast: sjoberga
·
Äldre Det känns som att det snart bara finns ICA-brandade varor på ICA? Mer och er av de sakerna jag brukade handla tas bort och ersätts av... 6 7 8
Svar
147
· Visningar
9 181
Senast: Skjøldur
·
Tjatter Tänkte, varför inte liva upp lördagskvällen med en lek? Så jag tänkte, var för inte köra lite "jag har aldrig...?" :D Insåg dock att det... 2
Svar
25
· Visningar
1 926
Hemmet Hej! Från den 30/9 är vi ägare av ett bostadshus. Förs räntekostnaderna in automatiskt i deklarationen eller är det något en måste...
Svar
3
· Visningar
448
Trädgård & Växter När slutar ni mata fåglarna? Jag har haft mat ute hela vintern (första vintern i huset) men det har inte gått åt så mycket. Jag har lite...
Svar
7
· Visningar
755
Senast: åke
·
Äldre Hej kloka bukare! Nu är det så att jag vill överraska in sambo med hemmagjord lasagne men iom det är första gången jag gör det behöver...
Svar
8
· Visningar
2 335
Senast: hljomalind
·
Fritid Jag skulle vilja börja teckna lite med riktiga skisspennor istället för stiftpenna som jag har nu. Men vad sjutton behöver man? Eller...
Svar
16
· Visningar
1 617
Senast: Piek
·
Äldre Någon som har bra koll på Vero Modas storlekar? Har storlek 36 i toppar hos H&M. Motsvarar det S hos Vero Moda? Blir lite fundersam när...
Svar
3
· Visningar
2 697
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Klippmaskin till tjock päls
  • Guldfasanerna