Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Luddig rubrik, jag vet, och jag ber om ursäkt! Jag läste en tråd (på ungdom tror jag) om första jobbet efter gymnasiet. Tips haglade in...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 278
Senast: Blueberry
·
Kropp & Själ Hur resonerar ni när det är dags att välja gym att bli medlem på? Vad är mest avgörande? Platsen gymmet ligger på? Vad för...
2
Svar
28
· Visningar
1 299
Senast: Retro
·
Kropp & Själ Eftersom det blev lite många tomatplantor här och de dessutom är väldigt fruktsamma av sig börjar jag skönja ett tomatöverskott. Hur...
Svar
19
· Visningar
1 522
Senast: Hyacinth
·
Relationer Jo ja tackar ja, sa Jimmie o SD :bow:. Först var det Ebba som hade vikt ner sig och då undrade jag vilken partiledare som stod härnest...
Svar
2
· Visningar
289
Senast: Gammeln
·
Kropp & Själ Jag har i flera år ersatt gul- och rödlök mot vitlök och purjo då min mage inte gillar de gul-röda varianterna. Nu har jag även börjat...
Svar
2
· Visningar
699
Senast: voltis
·
Tjatter Mitt COOP har börjat med julmust och hade häromdan specialpris på semlor. Hur långt har ni kommit i hetsen?
2 3
Svar
52
· Visningar
2 782
Senast: Ariane
·
Kropp & Själ Frågar här i väntan på att jag ska kunna ringa sjukvård och labb på måndag. Bukes kunskap är ju ibland oändlig. Kan man som...
Svar
8
· Visningar
855
Senast: Tora
·
Trädgård & Växter Jag planerar för nästa säsong Visst borde det gå att ta en lagerhylla och klä in i nån sorts plast för att få ett enkelt billigt...
Svar
5
· Visningar
1 031
Äldre http://tv.aftonbladet.se/abtv/articles/136924 Vilket hemskt beteende jag förstår att på grund av killens ålder att polisen inte kan...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 625
Senast: honung
·
Relationer Som nybliven singel, inte sugen på att datea alls nu men så småningom är tinder nått att ha? Finns ju en uppsjö olika datering sidor men...
2
Svar
20
· Visningar
2 854
  • Låst
Skola & Jobb Hög tid för en ny tråd. :bump:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
54 630
Senast: Kilauea
·
Äldre Det här är ett fenomen jag verkligen lagt märke till nu när jag har en hund som är osäker bland folk. För att träna måste jag ju vara...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
6 937
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Ja, vad är ni extra glada för idag? Jag är glad för att medisen är hemkommen från sin semester, så jag ska dit och pussa på henne om en...
Svar
0
· Visningar
360
Kropp & Själ Nån som varit med om det? På sista tiden har jag börjat tappa massvis med hår. Vi pratar inte om några hårstrån här och var eller en...
2
Svar
39
· Visningar
3 130
Senast: phie
·
Äldre Det är inte helt ovanligt att folk särskriver, tex på sociala medier förekommer det hela tiden. Det kan väl bero på slarv, okunskap...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
7 344
Senast: mandalaki
·
Äldre Jag har precis tittat klart på serien och fattar inte några delar av det hela. Jag kan erkänna att fokuset inte alltid har varit 100% så...
Svar
0
· Visningar
263
Senast: purity_666
·
Kropp & Själ Hej alla Var på mitt andra pass på gymmet idag med pulsklocka. Slet som ett djur men kom aldrig upp så högt som man enligt denna skulle...
2
Svar
20
· Visningar
1 417
Senast: Retro
·
Äldre Mer pajbekymmer. Ska göra en svamppaj och får reda på att en gäst inte äter lök. Vad kan man ha tillsammans med svamp i en paj...
Svar
13
· Visningar
1 143
Senast: Nebraska
·
Kropp & Själ Min mens har börjat bli strulig, dels har jag fått horribel PMDS, dels håller den på längre och är rikligare. Inte onormalt...
2
Svar
30
· Visningar
2 161
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Under närmare en vecka har jag haft ont i tungan. Det har känts som den varit sönderfrätt. När jag snabbt slängt en kik i spegeln så har...
2
Svar
20
· Visningar
5 977
Senast: tangens
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp