Jag (du) har aldrig...?

Sant (fick tänka till där, dubbla negativor ;) ). Har knappt kört bil sen jag tog körkort :o

Du har aldrig låst dig själv ute?
 
Falskt, pappas elever fick sig ett gott skratt när jag iklädd endast onepiece och löparskor fick gå in i klassrummet och hämta en nyckel :rofl: (Tur i oturen så hade jag iallafall med mig bilnyckeln :idea:)

Du har aldrig bränt mat så pass att den varit oätlig?
 
Falskt, pappas elever fick sig ett gott skratt när jag iklädd endast onepiece och löparskor fick gå in i klassrummet och hämta en nyckel :rofl: (Tur i oturen så hade jag iallafall med mig bilnyckeln :idea:)

Du har aldrig bränt mat så pass att den varit oätlig?
Falskt, det har hänt ett antal gånger.

Du har aldrig varit vaken i över 24/h?
 

Liknande trådar

Övr. Barn Tänkte höra med er lite mer rutinerade föräldrar hur ni löser sommarsemestern med barnen? Fram till nu har jag kunnat lägga min semester...
2
Svar
31
· Visningar
1 865
Kläder & Bli fin Vill börja med att säga att jag kommer inte handla från Shein. Var och en gör som den vill men det är inte syftet med tråden. Dock får...
Svar
15
· Visningar
1 075
Senast: Blyger
·
Trädgård & Växter Jag har en Fönsterkrinum som jag är väldigt rädd om. Just nu har den (extrem) vintervila och det har bara varit stammen kvar (aldrig...
Svar
0
· Visningar
312
Senast: Corax
·
Tjatter I flashback forever tog de för en tid sedan upp en flashbacktråd om fikabesvikelser, och nu tänkte jag vi skulle kunna ha en sådan här...
23 24 25
Svar
486
· Visningar
18 921
Senast: Stefffie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp