Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Var handlar ni era livsmedelsvaror? Coop, Ica, Willys, annat? Handlar ni alltid i samma butik/från samma kedja eller varierar ni? Vad är... 3 4 5
Svar
86
· Visningar
4 284
Senast: JGD
·
Äldre Att ta tåget till Rom och tillbaks från Sverige, går det? Alltså, är det ett smidigt sätt att resa? Hur bokar man biljett? Hur lång tid...
Svar
15
· Visningar
798
Senast: Myrten
·
Kropp & Själ Nu när jag verkligen tagit tag i träningen och kör ca 5 dagar i veckan blandat kondition och styrketräning så har jag märkt att min hud... 2
Svar
36
· Visningar
6 555
Kropp & Själ Hur vet man att det är rätt beslut? Att man inte ångrar sig? Att man någonsin kommer hitta någon som känns rätt på alla vis? Och var bor...
Svar
11
· Visningar
3 262
Senast: kakan89
·
Skola & Jobb Hej! Är det någon som jobbat/jobbar på SOS Alarm här? MVH Frida
Svar
0
· Visningar
318
Senast: BusBarro
·
Äldre Själv hade jag inte en tanke på att det var earth hour idag deltog du? Själv tycker jag det är bättre att tänka på miljön genom små...
Svar
17
· Visningar
652
Senast: Solis
·
Äldre Vad har ni för vårskor? Jag har inget mellanting mellan Blundstonekängorna och sommarsandaler. Tänkte mig sneakers, tips! Tipsa gärna... 2
Svar
21
· Visningar
1 537
Senast: Görel
·
Äldre Nu lägger jag det på Vuxna eftersom det inte är specifikt för ett slags djur, men är det någon som har en sån här dekal eller liknande... 2
Svar
29
· Visningar
3 487
Senast: hastflicka
·
Skola & Jobb Jag är lärare, men har de senaste åtta åren jobbat på kundtjänst. Trivs bra, men har börjar tänka på vad jag egentligen vill bli när jag...
Svar
15
· Visningar
1 524
Mat Jag skulle vilja äta mindre kött (främst vill jag minska på det röda köttet och öka mängden vegetariskt och fisk) och för att göra det... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 350
  • Låst
Tjatter "There once was a man who lived a life so strange, it had to be true. Only he could see what no one else can—the darkness inside... the... 56 57 58
Svar
1 159
· Visningar
38 858
Senast: Paddington
·
Äldre Min grill har haft en tuff vinter/vår. Har totalt missat att locket blåst av så grill-gallret är smutsigt och lite rostigt. Därför...
Svar
1
· Visningar
521
Senast: Snubbelfot
·
Äldre Ursäkta korspost men det skulle bara vara så intressant att se om en tråd på temat får samma svar på Senior som på Hund. (Korspostandet... 8 9 10
Svar
186
· Visningar
8 445
Senast: Rie
·
Äldre hur (länge) är det möjligt att driva aktiebolag med 15 anställda med avregistrerad F-skatt? Är det enkelt att få tillbaka F-skatt och...
Svar
0
· Visningar
528
Senast: Lampan
·
Skola & Jobb Hej! Vid försening av lön, hur stor affär brukar ni göra av det hela? Jag har haft sjukt mycket strul med löner på flera av mina... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 852
Senast: Lickety
·
Äldre Hejhopp! Tänkte höra med er vart eran bästa solsemester inom Europa har varit? :) Det är nämligen så att min 30års dag börjar närma sig...
Svar
14
· Visningar
1 235
Senast: sjoberga
·
Kropp & Själ Drog tydligen på mig en fraktur på ett (?) revben i olyckan. Det gör fortfarande väldigt ont i vissa lägen, även om det börjat bli... 2
Svar
21
· Visningar
9 262
Senast: tanten
·
  • Låst
Tjatter Jag har ätit tidig lunch och ska ut i skogen en sväng för att ta GPS på nya borrhålet samt göra avsyning av förra borrplatsen. Det... 99 100 101
Svar
2 011
· Visningar
53 520
Senast: Soffan74
·
Skola & Jobb Vad tycker ni om att sitta i kontorslanskap? Bra dåligt? Ca 100 människor i samma rum utan avgränsningar? 2
Svar
28
· Visningar
1 480
Senast: starcraft
·
Relationer Ja, hur gammal/ung person skulle ni kunna tänka er att dejta? Och hur gamla är ni själva? Som mitt nick säger, är jag 19 år gammal... 12 13 14
Svar
267
· Visningar
13 951

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka