Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Det börjar bli dags för mig att byta mobil då batteriet inte riktigt håller längre. Den jag har nu är den första jag använt till mer än...
Svar
7
· Visningar
878
Fritid Tips på vattenbaserade färger som är lämpliga till detta verktyg sökes! Jag råkade nämna för min prylgalna make att jag tänkte måla...
Svar
4
· Visningar
667
Senast: Scata
·
Kropp & Själ Jag får alltid höra att jag inte ska tänka så mycket, men jag vet inte hur man gör. Någon som vet? Jag kan meditera och jag kan slappna... 2 3
Svar
47
· Visningar
3 995
Senast: Tora
·
Äldre Tycker det är dags att dra igång en ny fototråd, eller vad tycker ni? :) Kommentera gärna bilderna. Personligen vill jag höra både... 60 61 62
Svar
1 230
· Visningar
142 086
Senast: Septicemia
·
  • Omröstning Omröstning
Äldre Använder du reflexer nu under den mörka årstiden? För mig är det självklart med både reflexer, reflexväst och såna snäppreflexer runt... 2 3
Svar
55
· Visningar
2 728
Senast: starcraft
·
Äldre Sällan har så många uttryckt så mycket omtanke, värme, humor, dråplighet, klokskap, kunskap, smarthet, djup och medvetenhet som Bukes... 13 14 15
Svar
298
· Visningar
17 691
Senast: Mia_R
·
Hemmet Jag bor i en etta med sovalkov och jag skulle vilja hänga upp mina mörkläggningsgardiner vid dubbelsängens fotände för att det ska bli... 2
Svar
22
· Visningar
5 478
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Någon som använder det ? Jag upplever att min min hy ser lite torr/frasig ut när jag lägger på foundation/puder, trots att jag har en...
Svar
19
· Visningar
1 648
Senast: honung
·
Hemmet Finns det ischoklad med gluten, var kommer det då ifrån?
Svar
6
· Visningar
884
Senast: starcraft
·
Kropp & Själ Jag önskar jag var säker och stark i mitt beslut, men det är jag inte. Jag har levt i ett förhållande i 16 år, under lång tid har det... 2
Svar
23
· Visningar
2 291
Senast: Brandgul
·
Relationer Hej! Varning för långt inlägg Någon kanske känner igen ämnet då jag delvis har postat om detta förut fast på ett annat konto. Jag var...
Svar
3
· Visningar
1 859
Senast: Cirice
·
  • Omröstning Omröstning
Äldre Jag funderar såhär i juletider och för att jag häromdagen helt missade påsken och försökte boka in jobbrelaterade saker på långfredagen... 2
Svar
27
· Visningar
1 333
Senast: Raderad medlem 6459
·
Äldre Urbota korkad fråga kanske... Jag och mamma kanske ska gå på bio till helgen. Vi har inte bestämt film än, men flera vi tittat på har... 2
Svar
25
· Visningar
2 815
Äldre Klickade mig in på sida där det låg uppe annons för ett större evenemang. Nu är jag irriterad. Mammor, mostrar, döttrar och kompisar... 2
Svar
24
· Visningar
2 201
Senast: Araminta
·
Tjatter En snabb julklappsfråga. Finns det någon som vet om man kan spela pockemon på en samsung galaxy young 2SM???? Jag har chans att köpa en...
Svar
2
· Visningar
571
Senast: kamomillo
·
Hemmet Ja, vad är det för mekanism som gör en syntetduk antibakteriell? Det är ju i alla fall så de marknadsförs.
Svar
12
· Visningar
1 861
Senast: dender
·
Kropp & Själ Hej Bukeoraklet! Jag har en vän som behöver er hjälp nu! (Jag har fått tillåtelse av henom att fråga här och utlämna de uppgifter jag... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
9 860
Senast: kryddelydd
·
Äldre Jag har nu lessnat, min sambo blev för hundra år sen typ utsatt för id kapning där dem åkte runt och beställde Telia abbonemang på massa... 2 3
Svar
51
· Visningar
3 360
Senast: Julienne
·
Äldre Finns det någon som har ett som funkar? Alltså inte musikhörlurar, utan ett headset/handsfree att prata i. Jag gav upp försöken att... 2
Svar
22
· Visningar
973
Senast: corzette
·
Kropp & Själ Det tillhör inte vanligheterna att jag ägnar mig åt skönhetsvård i någon större omfattning. Men när jag håller föreläsningar och rider... 2 3 4
Svar
71
· Visningar
17 433
Senast: Lenis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fri tillgång på torrfoder?
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31