Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Någon som har gått på svenska frisörskolan eller känner någon som har gått där och vill berätta vad ni tycker och vad ni vet?
Svar
0
· Visningar
340
Senast: Crossline
·
Hemmet Hej. Vi håller på och totalrenoverat vårat lilla minihus, gammalt sådant från 30talet. Har slagit ut lite väggar och haft oss (inte...
Svar
2
· Visningar
806
Senast: Sar
·
Äldre Jag och en vän till mig håller just nu på att leta lägenhet tillsammans och vi har därför börjat diskutera hur avtalet mellan oss ska se...
Svar
4
· Visningar
783
Senast: ptr
·
Kropp & Själ Jag blev påkörd för lite drygt två timmar sedan, eller "påkörd" är kanske mer rimligt att skriva eftersom jag hann hoppa undan med benen... 8 9 10
Svar
189
· Visningar
12 883
Äldre Jag och sambon är lite oense om hur vi ska dela så nu vänder jag mig till er och frågar hur NI hade lagt upp/delat det. :D (för en... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 797
Senast: Vallmo
·
Kropp & Själ Jag sitter här och kokar av ilska. Jag gör det ibland, men vågar aldrig bli arg på personen som orsakar min känsla utan låter istället... 2
Svar
36
· Visningar
2 547
Senast: Amha
·
Hemmet Jag hade en period då jag gjorde egen källarfranska istället för att köpa bröd i affären. Enkelt och billigt men blev aldrig jättebra så...
Svar
4
· Visningar
771
Relationer Kloka buke! Behöver er hjälp! Alltså... Jag har snurrat till det lite i huvudet och behöver rätta till det...:p Kommer antagligen bli... 2 3
Svar
41
· Visningar
6 002
Skola & Jobb Har utan att tänka mig för bokat en utomlandssemester i 1 vecka. Jag är arbetslös går på akassa och är inskriven på arbetsförmedlingen... 2
Svar
25
· Visningar
2 093
Senast: Niyama
·
Kropp & Själ Jag har alltid haft dålig kvalitét på håret. Jag blonderar det varannan månad. Plattar det några gånger om året. Använder aldrig hårtork... 2
Svar
25
· Visningar
5 205
Senast: Cattis_E
·
Äldre Har ni en sån där riktig favorit bland kryddorna som ni inte kan vara utan? Edit. Följdfråga! Vad använder ni den i för maträtter? :) 2 3
Svar
58
· Visningar
3 039
Senast: warg
·
Hemmet Försöker (mot bättre vetande?) klämma in ett bubbelbadkar i den redan tighta badrumsbudgeten och förförs därför av de superbilliga... 2
Svar
37
· Visningar
2 617
Senast: SaraMara
·
Äldre Eller rättare sagt mår en traktor sämre än en bil av att stå ute? Traktorn har fått flytta ut för det bor en häst där :angel: och sambon...
Svar
16
· Visningar
3 305
Senast: TinyWiny
·
Svar
1 999
· Visningar
61 821
Senast: Klara
·
Mat Sitter och gör lite julmiddagsplaner. Jag är löjligt förtjust i min familjs traditioner av långkål och hasselbackspotatis till... 2
Svar
21
· Visningar
2 106
Senast: Inglorion
·
Relationer Klisterkarlsson har magknip. Klisterkarlsson förstår inte varför klistret smetar ut i en ojämn sörja där en ordentlig smörja med balans... 2 3 4
Svar
65
· Visningar
6 180
Senast: Amha
·
Kropp & Själ www.bbc.com/future/story/20161208-why-vitamin-supplements-could-kill-you Det skrivs en hel del här på Buke just nu om vitaminer - om... 2
Svar
35
· Visningar
2 266
Senast: Summerwind
·
Hemmet Allvarligt alltså. Hur gör man? Jag avskyr damm. Det stör mig. Har två katter så lite damm får jag väl leva med. Men hur gör man för...
Svar
5
· Visningar
1 088
Senast: lambero
·
Fritid Ja det känns som om man sitter direkt på värmetrådarna. Det gör ont efter en stund. Är det något man kan fixa själv tro? Dra ner värmen...
Svar
2
· Visningar
642
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Hittade ingen tråd om årets Musikhjälpen! Tittar/lyssnar ni? Vad tror ni om årets programledare? Vad är mest ni pepp på? Ska vi ha en...
Svar
0
· Visningar
366

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Dalmatiner
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka