Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Jag har nyss fått antagningsbesked - hade sökt JÖK:en på distans överallt, och har blivit antagen till kursen på Mitt U (100% distans)...
Svar
9
· Visningar
3 054
Senast: Amaranthine
·
Kropp & Själ Vill tipsa om några bra föreläsningar. http://urplay.se/program/198415-ur-samtiden-lyfta-upp-eller-trycka-ner Speciellt Bo Hejlskov är...
Svar
5
· Visningar
890
Senast: MiaMia
·
Äldre Min "käre" fader var så fin att han som vanligt inte kunde racka ner på flickor/kvinnor och våran existens men den här gången gick han... 2
Svar
24
· Visningar
2 479
Senast: Vallmo
·
Skola & Jobb jag har problem med en tidigare arbetsgivare som jag slutade jobba hos för två månader sen och skulle behöva lite tips och råd. Han...
Svar
10
· Visningar
948
Senast: WBanna
·
Äldre Jag har idag fått ett brev om att det har gjorts en kreditupplysning på mig. Anledningen framgår ju inte, men frågeställaren är en bank...
Svar
13
· Visningar
1 628
Senast: aiquen
·
Hemmet Enkla vita tapeter, Hittar bara en massa med blankt mönster i. Lite mönster ok men helst inte. Hittar man vart någonstans?
Svar
1
· Visningar
440
Senast: Chili
·
Kropp & Själ Efterlyser erfarenheter! Jag trodde mina järndepåer blivit låga igen när den stora mattheten infunnit sig igen. Trött, tröttare... 2
Svar
35
· Visningar
2 522
Senast: Badger
·
Äldre Dels pga en tråd här, men också för att jag nyligen blev uppringd av en försäljare som ville sälja en tjänst mot ID-kapning som jag...
Svar
0
· Visningar
304
Senast: starcraft
·
Fritid Jag har alltsedan besöket på Frasses förgäves letat efter någonstans att köpa denna ädla krydda. Personalen på Frasses sa att de...
Svar
5
· Visningar
4 284
Senast: Keb71
·
Hemmet Är det någon här som har inbrottslarm? Är ni nöjda? Vilken leverantör har ni?
Svar
15
· Visningar
977
Senast: sandra87_
·
Äldre Hur farligt är det att köra på tre hjulbultar istället för fyra? En är av på ena framhjulet, vid navet om det nu spelar roll. Jag ska... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 370
Senast: hoppsann
·
Kropp & Själ Jag har haft mörklila hår men eftersom toningen inte fäster i utväxten så tänkte jag att jag skulle färga det djuprött för att få en bra...
Svar
7
· Visningar
826
Senast: Lipperta
·
Kropp & Själ Har senaste tiden fått så konstig "känsla" i munnen. Känns som jag bränt mig på tungan. När jag stryker tungan mot tänderna så känns det...
Svar
3
· Visningar
3 009
Senast: Luff
·
Äldre Jag letar (fortfarande) bil, har tittat en del på XC70 men nu finns det en fin (av de skickade bilderna att döma) V70 Awd -14 som inte...
Svar
3
· Visningar
543
Kropp & Själ Vad är sambandet mellan migrän och högt blodtryck? Finns det något? Får man högt blodtryck av migrän? Eller av migränmedicinen? Har hört... 2 3
Svar
56
· Visningar
11 804
Senast: mandalaki
·
Äldre Jag söker ett par supervarma vinterskor eller vinterkängor och letar tips! Jag tycker det är jättesvårt att hitta skor som förblir... 2 3
Svar
47
· Visningar
5 546
Senast: avslutat medlemskap
·
Skola & Jobb x/3=5+x/4 Hur räknar man????? Jag vet svaret men inte räknesättet!
Svar
5
· Visningar
465
Kropp & Själ Fyrtioårskrisen slår till, och plötsligt är jag anmäld till ett gym! :nailbiting: Eftersom jag aldrig satt foten på ett undrar jag hur...
Svar
14
· Visningar
1 142
Senast: GotAsecret
·
Äldre Idag går en av sveriges största teleoperatörer ut och berättar att de har "förbättrat" sina abbonemang genom att göra det gratis att... 2 3 4
Svar
70
· Visningar
4 371
Senast: sillysinta
·
Kropp & Själ Jag hjälper en familj som bott i Sverige sedan i somras och som kommer från ett annat EU-land. Äldsta dottern i familjen ska ta...
Svar
1
· Visningar
315
Senast: Inglorion
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka