Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Jag har haft mörklila hår men eftersom toningen inte fäster i utväxten så tänkte jag att jag skulle färga det djuprött för att få en bra...
Kropp & Själ
Har senaste tiden fått så konstig "känsla" i munnen. Känns som jag bränt mig på tungan. När jag stryker tungan mot tänderna så känns det...
Kropp & Själ
Vad är sambandet mellan migrän och högt blodtryck? Finns det något? Får man högt blodtryck av migrän? Eller av migränmedicinen? Har hört...
Juridik & Ekonomi Vi pratar. Jag var en period lika illa som maken. Jag var så desperat att få lugnt och mådde så dåligt att jag tappade kontrollen. Full...