Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

C
Avel Ni som följde min och min pållas kamp om hennes dräktighet och fölungar... Hon släppte som sagt mjölken redan i mars och vi hade...
Svar
7
· Visningar
1 109
Senast: Rodde
·
E
Avel hur mycket brukar en minishettis väga? Min pojkvän är livrädd för hästar och jag vill gärna lugna ner honom lite genom att visa på små...
Svar
11
· Visningar
1 066
Senast: emindy
·
Y
Avel Jag undrar om det är någon som brukar ha täcke på sitt föl? :confused: Nu tänker jag på ett regntäcke när det kommer mycket nederbörd...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
5 021
Senast: **BORTTAGEN**
·
E
Avel Har en häst som är efter Dammen. Är det ngn som har bild eller som vet lite om denna hingst? :)
Svar
8
· Visningar
3 471
Senast: taskmört
·
F
Avel Nån som har lite info. om Rubinrot?
Svar
1
· Visningar
1 000
Avel Någon som kan få fram lite info om Jessica 14812? Gärna vilken stofamilj också, och lite om den. Hon är efter Brisad 450, som jag har...
Svar
4
· Visningar
1 385
Senast: Stereo
·
T
Avel Undrar hur ni har lagt upp avmaskningen för era dräktiga ston och med vilket avmaskningsmedel? Finns ju massor att välja på! :confused...
2
Svar
33
· Visningar
3 291
Senast: Magdalena
·
Avel Nån som vet hur hästarna efter Earthquake är? I temprament och psyke mm....Har blitt erbjeden ett 2års sto efter honom...och eftersom...
Svar
7
· Visningar
930
Senast: Zandrah
·
Avel Vad vet du om den hingsten? Stod han i Norrland? Jag rider en kille e Ceylon-Astrounat så jag är lite nyfiken på fakta. :)
Svar
10
· Visningar
1 406
Senast: Görel
·
P
Avel Vilken stofamilj tillhör Hortensia 14604? (e. Abbé 435)
Svar
3
· Visningar
816
Senast: Peluso
·
J
Avel sitter här och fundrerar på att betäcka våran treåring till våren/sommaren. hon har härstamningen Beach Boy-Napoleon. Stoet är för...
Svar
12
· Visningar
1 301
Senast: Jutka
·
Avel Hej alla stamkunniga! Jag vill veta lite om hingsten Angaard. Vad ger han för avkommor? Meriter hos honom + ev avkommor. Bilder på...
Svar
6
· Visningar
1 438
Senast: Pazuzu
·
B
Avel Jag ska åka och kolla på ett föl på fredag som är efter Loopning - Cyrill. Loopning vet jag ganska mkt om men Cyrill vet jag ingenting...
Svar
3
· Visningar
1 008
Senast: Görel
·
M
Avel Någon som har info om denna hingst, finns inte mkt på nätet. Svenska avkommor? :bump: :bump: :bump:
Svar
6
· Visningar
865
Senast: Görel
·
V
Avel Hej, jag är inte så hajj på det här med skimlar. En skimmel som föds kolsvart, är det alltid så att den blir kritvit tillslut eller kan...
Svar
16
· Visningar
1 630
Senast: lil-sis
·
Avel Har just sett bilder på en sådan korsning, och det är nog en av de vackraste hästar jag någonsin sett. Jag är kär! Så, är det någon som...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 577
Senast: Yrja
·
B
Avel Har läst diverse trådar här om avvänjning och ser att alla är experter trots olika erfarenheter. Skall bli intressant att se vad jag får...
Svar
4
· Visningar
849
Senast: **BORTTAGEN**
·
B
Avel Är det någon som vet något om kallblodshingstarna Lapello och Lovin?? Någon som har info och ev bilder på dessa?? :confused:
Svar
5
· Visningar
1 068
Senast: Immer
·
A
Avel Hej alla duktiga! Om man har ett sto med grå papper som är betäckt med en godkänd hingst, vad får då fölet för färg på sina papper...
Svar
9
· Visningar
907
Senast: hoppsann
·
L
Avel Hejsan! Är det någon här som har lust att reda ut vad det är för skillnad mellan halvblod, varmblod, kallblod m.fl. Finns det några...
2
Svar
20
· Visningar
5 142
Senast: bengall
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp