Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

B
Avel Någon som känner till dessa hingstar? Eusebio är född 1986 och är e:Zeoliet-Ramiro Z. Han är ett holländskt halvblod. Sit This One Out...
Svar
1
· Visningar
742
Senast: hoppsann
·
Avel NÅn som känner till dom? Svall ivar är nordsvensk travare hingst Storm Tora nvs travsto Vill gärna ha bilder på dom :D
Svar
10
· Visningar
1 236
Senast: mystar
·
Y
Avel Min lilla bebis börjar bli stor. :d Han är fem månader och 135 cm i mankhöjd! :love: Hur höga är era årsföl? Vilken ras?
2 3 4
Svar
63
· Visningar
8 542
Senast: **BORTTAGEN**
·
S
Avel Undrar om någon vet var denna hingst är nu?? verkar som Minna inte har kvar honom. Är intresserad av att använda honom nästa år eftersom...
Svar
7
· Visningar
1 703
Senast: Ulrika
·
Avel Någon som vet något om honom?? :confused:
Svar
2
· Visningar
911
Senast: Görel
·
A
Avel Någon som vet något om Hyperbole xx?? och kanske rentav har en bild på honom??? Tack på förhand!
Svar
8
· Visningar
1 218
Senast: Amica
·
B
Avel Tittade runt lite och hittade min favorit: Michellino Är det någon som har erfarenhet av hans avkommor? Såg att det var en e...
Svar
2
· Visningar
1 002
Senast: **BORTTAGEN**
·
Avel Vad kan en häst med den här avstamningen tänkas "bli" för något? Alltså vilken gren? Hopp, dressyr, fälttävlan? Har Marino resp...
Svar
8
· Visningar
2 040
Senast: oasen
·
Avel Tittar ju runt lite efter hingstar nu igen till mitt sto, och har börjat bli intresserad av Marwin... Han hade rätt mycke anglorarab i...
Svar
11
· Visningar
1 252
Avel Jag skulle jättegärna vilja få lite information om denne shetlandshingst...Gärna bilder också. Har kollat på ponnysajten, men vill gärna...
Svar
2
· Visningar
809
Avel Har några udda tyskar i stallet och har letat hela nätet runt efter deras stamtavlor, de ser väldigt fina ut, men man vill ju veta vad...
Svar
12
· Visningar
1 690
Senast: caballus
·
B
Avel Nån som vet vad det är för hingst? Har aldrig hört talas om honom. Nån som vet vad han har gjort och är det nån som har bilder...
Svar
2
· Visningar
836
Senast: sussisus
·
Avel ... för halvbloden är ju avklarade nu. Någon som var på någon och såg några stjärnskott? Alltid roligt att ha några att "följa" när det...
Svar
4
· Visningar
866
Senast: asanisse
·
A
Avel Letar efter en godkänd shettis hingst i skåne som är skimmel. Han bör vara runt 100 cm hög
2
Svar
26
· Visningar
2 119
Senast: Gisburne
·
M
Avel någon som har en sådan här i Sverige? är det någon som kan berätta mer om denna ras? är det en barn ponny eller kan vuxna rida dom?
Svar
3
· Visningar
2 692
Senast: knyttet
·
F
Avel Finns det någon här som vet mer om honom? Gärna m bilder! Har förstått att han finns här i Halland?? Betäcker han naturligt eller semin...
Svar
2
· Visningar
1 228
Senast: tuttiboo
·
Avel Jag tänkte höra vad ni tycker är en lämplig hingst till mitt sto. Jag har många egna funderingar men det är alltid kul att höra era...
2
Svar
22
· Visningar
2 046
Senast: puckovovve
·
B
Avel Hej! Finns det någon som skulle kunna vara snäll och hjälpa mig med "hingsnummerna" till Magritte och Jaguar?! Tack på förhand!!
Svar
2
· Visningar
774
Senast: **BORTTAGEN**
·
Avel Finns det någon som har bilder på Hingsten lambourghini 1028 Jag skulle villa ha det :banana:
Svar
4
· Visningar
1 943
Senast: Rotterö
·
T
Avel commemara + PRE hingst finns det risk att fölet blir för stor när väl fölningen är på g?? nyfiken
Svar
4
· Visningar
929
Senast: Daydream
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp