Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

H
Avel är det någon som vet vad han lämnar för avkommer? stora ewl små? temperament,färg osv :banana: :banana:
Svar
2
· Visningar
877
Senast: Cyllene
·
A
Avel Jag har suttit och forskat en stund på mina älskade shettisar. :love: Tyvärr har jag upptäckt ett problem. Det finns en hingst i avel...
Svar
5
· Visningar
823
Senast: ameo
·
H
Avel Hej. Undrar bara om någon här vet hur jag ska göra med min hästs papper, efter att ha fått svar på ett dna-prov har jag nu fått reda på...
Svar
6
· Visningar
989
Senast: HORSEBABE
·
L
Avel det är första gången som hon ska ha föl..och trycker man på magen lr borstar så lägger ho öronen bakåt o sparkar med ena bakbenet...
Svar
16
· Visningar
2 433
Senast: yodi
·
Avel Ska betäcka mitt sto igen till våren maraton sto utrillo vagabond. Vill ha en snygg lite lättare typ av hingst. Hopp eller dressyr Hon...
Svar
17
· Visningar
1 132
Senast: Rodde
·
F
Avel Någon som kan berätta mer om honom? Han är pappa till mitt ungsto, men jag vet inget om honom! Hur är han i temperament tex, har han...
Svar
7
· Visningar
1 293
Senast: Francess
·
H
Avel är det nån som har erfarenhet av denna hingst?? :banana:
Svar
3
· Visningar
946
Senast: millec
·
Avel Öämnar han bra föl Hans trmperament hur är han någon som vet
Svar
13
· Visningar
3 279
Senast: millec
·
B
Avel Täckesgjordarna räcker knappt under magen på henne nu :eek: och det är flera månader kvar :crazy: Hur gör ni med täckesgjordarna...
Svar
9
· Visningar
869
Senast: gonkan
·
Avel En fux som var godkänd på prov utan nuffror efter, men som sen försvann så jag gissar att han inte gick igenom. Fux, bläs och höga...
Svar
7
· Visningar
1 532
Avel Vill gärna veta allt om denna travhingst!
Svar
3
· Visningar
821
Senast: Bounce
·
H
Avel Är det någon som vet vilka hopp-poäng Hip Hop 1045 fick på bruksprovet i våras? Kanske är det någon som såg honom på bruksprovet, vad...
Svar
1
· Visningar
952
Senast: Bounce
·
G
Avel Har grubblat på en sak som jag hörde om ett par hingstar på årets avelsvärdering... Hur sjutton kan en testikel vara instabil...
Svar
4
· Visningar
1 001
Senast: ameo
·
Avel Vad har ni för erfarenhet av Quarter korsning? Är dom tex snabba, passa för galopp?
Svar
9
· Visningar
1 906
Senast: MissDaisy
·
Avel Hoppas jag lagt in denna rätt.... Jag funderar på att bestäcka mitt sto, Zvala. Hennes stam är Napoleon - Jaguar - Prince Fair xx. Jag...
Svar
4
· Visningar
1 068
Senast: Melle
·
G
Avel Finns nåt register där man kan registrera korsningshästar? (I detta fallet en quarter/ponnykorsning) :confused: Tacksam för svar
Svar
2
· Visningar
1 036
Senast: Lena_B
·
B
Avel Har någon en avkomma efter Szkopul eller vet vad han ger? Ska betäcka mitt sto som är efter Uttini nästa år och har tittat på Szkopul...
Svar
10
· Visningar
2 156
Senast: Mitra
·
M
Avel Är detta en ras? isåfall vad har den för egenskaper samt färger? undrar detta eftersom en person sa att min häst såg ut som en sådan och...
Svar
5
· Visningar
1 073
C
Avel Undrar om det är nån som har denna häst som far till sin häst? Är det nån som har en föllista på denna hingst?? Skulle vara tacksam för...
Svar
8
· Visningar
1 007
Senast: MoQ
·
Avel Han dog 1977 men ändå har jag hittat två ston i stamboken som fått föl e:honom 1979! :confused: Någon som vet hur det hänger ihop!
Svar
5
· Visningar
850
Senast: **BORTTAGEN**
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Hat
  • Träning och hälsa del 11
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp