Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

B
Avel Lite förtvivlad här... Har ett 13årigt sto (ganska grov och kraftig) som vi nu har konstaterat har kraftig hovbroskförbening. :cry...
Svar
12
· Visningar
2 717
Senast: Bruttan
·
Avel Tänkte åka och titta på fölvisningen i Älmhult imorgon men kan inte hitta tider m.m! Någon som vet var detta finns? Borde det inte...
Svar
3
· Visningar
995
Senast: ranunkel
·
Avel Ny här och hoppas jag postar rätt! Vad är era funderingar kring elitfölauktionen som hålls i Flyinge? Jag har visat och även fått min...
Svar
14
· Visningar
3 096
Senast: athena
·
Avel Hej hej, någon som har eller känner till någon avkomma efter Julio Mariner? Eller kanske vet något om honom.. Vore kul å veta :) 2
Svar
33
· Visningar
5 059
Senast: majjja
·
Avel Är det någon som vet något om denna hingst? Jag har själv en avkomma efter honom (UE: Argentan I) men min häst är också den enda...
Svar
2
· Visningar
877
Senast: Athletin
·
Avel Hej allesammans! Nu är det så att mitt sto börjar närma sig slutet på en tävlingskarriär och starten på ett liv som mamma. Hon kommer... 2
Svar
30
· Visningar
4 348
Senast: theJohanna
·
  • Låst
Avel Nu tycker jag det är dax för en sån här tråd!! Är ju roligt att se allas bebis magar:d Kan ju börja med min tant som är beräknad till... 167 168 169
Svar
3 368
· Visningar
403 728
Senast: Görel
·
A
Avel Ja är det någon som vet något om denna hingst? Han förekommer i tredje led hos vårt sto, det är en ej kvalificerad hingst men som i...
Svar
2
· Visningar
980
Senast: Mabuse
·
Avel Här kommer presentationstråden för årets föl. Lägg gärna ut eller två foton på fölet, men bildbomba inte! Skriv gärna ut kön och... 3 4 5
Svar
96
· Visningar
44 560
Senast: anra
·
Avel Mitt sto har Kim Damsgård som morfar. Jag undrar om någon vet något om den här hingsten? Det är en dansk hingst.
Svar
8
· Visningar
1 560
Senast: sassiball
·
Avel Jag har ett sto som jag ville betäcka i år. Jag letade hingst och hittade en som jag tyckte skulle passa mitt sto. Jag kan tillägga att...
Svar
13
· Visningar
2 099
Senast: EmblaAsk
·
Avel Hej! Jag har ett shettissto på 16 år som jag har börjat fundera på att betäcka. Dock har jag ingen aning om hur det fungerar rent... 9 10 11
Svar
209
· Visningar
30 149
Avel Hej! Skulle vilja visa min shettishingst på 4 år någon gång nu i höst, finns det några utställningar runt stockholm/norrtälje eller...
Svar
7
· Visningar
1 068
B
Avel Hallå! köpte nyligen ett shettis sto med föl. väl hemma så började hon jaga sitt föl, och bet lite i de. hon hade lagt öronen och va...
Svar
1
· Visningar
869
Senast: Miaa
·
I
Avel Någon som kan förklara från början? Jag kan INGENTING och fattar inte när jag läser på ASVH heller. Vilken summa ska jag betala in för... 2
Svar
39
· Visningar
5 628
Senast: Charlottee
·
Avel Hoppas ni kan lugna mig nu! Brukar dom ha detta när dom är dräktiga? Alltså jag fattar ju att hon kanske har flytnigar för att vaginan...
Svar
0
· Visningar
1 289
Senast: Ida_81
·
Avel Hejsanhoppsan, nu är det så att min ridlärare har ett sto som fått ett föl. de var på fölvisning idag och såg på facebook att hon skrev...
Svar
1
· Visningar
1 131
·
Avel Jag är nog blind men hittar inte info på ASVH. Hur gör man för skicka in för DNAtest? Har föl som kan ha två pappor (nej hon kan bara ha...
Svar
2
· Visningar
912
Senast: Yttik
·
  • Låst
Avel Här har livet sin gilla gång, Nova äter och växer. Busar omkring i snön och lever hästliv :) Hon har börjat testa min sambo lite, vill... 99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
187 331
·
Avel Är det någon som har en häst efter Rodlease Dancing Gold RNF 132? Hur är era hästar till temperamentet? Hur stora är de? Jag köpte mitt...
Svar
1
· Visningar
1 859
Senast: elajna_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka