Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Någon på forumet som har en aning om var CaCa ska stå stationerad?:confused:
Svar
3
· Visningar
1 134
Senast: Karoliten
·
Avel Dags för årets bruksprovstråd! :) Någon som har förhandsinfo? Inga anmälda på TDB än så länge iaf. 31 32 33
Svar
657
· Visningar
85 608
Senast: Görel
·
Avel Jag tänkte betäcka mitt Rambo-Kaliber sto med SirDonnerhall i år Vad tror ni om den kombon, det mitt sto behöver längre ben, ädel, bra...
Svar
1
· Visningar
798
Senast: cirkus
·
Avel Jag blir lite snurrig av att läsa storeglementet. Kan man stamboksföra ett sto med vita papper, med tävlingsmeriter? I texten tror jag...
Svar
0
· Visningar
656
Senast: kem
·
Avel Hej! Funderar på Toulouse till mitt sto.. Ngn som vet något om hans tidigare avkommor? :)
Svar
1
· Visningar
914
Senast: Ida_81
·
Avel Ska betäcka mitt ridponnysto och vill därför gärna ha förslag på bra ridponnyhingstar, helst också med motivering varför du...
Svar
8
· Visningar
2 013
Senast: Skugga
·
Avel Någon som vet hur man löser Seminskicken efter den 1/5 när posten drar in sin Lördagsutdelning ? Mia
Svar
11
· Visningar
1 588
Senast: CK
·
Avel Hur många av uppfödarna här ger sina ston abortvirus vaccinet 3 gr under dräktigheten? Riktar mig främst till er uppfödare som har...
Svar
17
· Visningar
2 959
M
Avel Jag har nyligen köpt en holländsk ridponny utan papper och undrar därför om det är någon på sidan som är insatt i ponnyaveln i Holland...
Svar
4
· Visningar
3 752
Avel Fått hem en häst idag som hittills gått med sitt föl. När jag fick hem henne så droppade mjölken på ordentligt och juvret är väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 044
Avel Har just fått konstaterat att brunnen har surt vatten. Nu undrar jag om detta kan påverka mitt dräktiga sto negativt på något sätt? Kan...
Svar
4
· Visningar
1 237
Senast: fejko
·
Avel Vad hade ni tagit på detta sto. Snyggt sto, hyffsad gång. Har fått ett fint föl efter Bocelli. Vill gärna ha en hingst som ger gång inte...
Svar
4
· Visningar
1 016
Senast: Claudia2
·
Avel Vilka dressyr hingstar brukar ha levande föl avgift? De jag har kunnat hitta på språngrulla är: Dalwhinnie (SWB) 1180 Donnerfly...
Svar
10
· Visningar
1 681
Senast: MaRomer
·
Avel Har fått äran att låna magen till detta sto: http://blup.se/sv-SE/horses/110868-hollyday-av-bolex-70 Givetvis vill jag ha en... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
11 286
Senast: MaRomer
·
Avel Något som förvånar mig är, sedan informationen släpptes angående Schockemöhles + affärspartners, övertagandet utav Flyinge, är så tyst... 2 3 4
Svar
71
· Visningar
8 809
Senast: rebus
·
Avel Som alla avelsnördar vet kan man hitta både en och annan godbit när man surfar runt på BLUP och ibland är man till och med så anal som... 2
Svar
24
· Visningar
3 591
Senast: Peak
·
  • Låst
Avel Jag älskar verkligen föl så nu vill jag se en massa bilder! :)
Svar
2
· Visningar
923
Senast: Görel
·
Avel Nu är det dags! Ska äntligen börja mitt avelsliv. Har (ev pågång) ett selektionssto e: Weltman som är toppen i temperamentet och gång...
Svar
7
· Visningar
2 563
Senast: Miaa
·
Avel Det verkar vara full aktivtet här trots marknadsläget på hästmarknaden. Priserna rasar månad för månad känns det som är det någon som...
Svar
3
· Visningar
974
Senast: wrangler
·
K
Avel Vi funderar på att köpa ett lettiskt halvblod, men undrar om det finns någon som vet lite mer om just den rasen - t.ex vad dom har för...
Svar
7
· Visningar
7 672
Senast: KRISTEL
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka