Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Vem kan det vara som maria hade som sin häst två år sedan som avlades med?
Svar
4
· Visningar
920
Senast: Pegija1
·
P
  • Låst
Avel Kan ingenting om avel men ska nu troligtvis betäcka mitt sto med Couleur Rubin. Hur gör man :crazy:
Svar
1
· Visningar
662
Senast: ameo
·
Avel från HE. LP fanns med på tänkbara kandidaterlistan när jag funderade på hingst.A är också fin men för gammal för stoet. Nu har jag ju...
Svar
1
· Visningar
699
Senast: annalisa
·
L
Avel hur blir hans avkommor? vet inte så mycket om honom. men han verkar trevlig. skicka gärna en bild och berätta hur din avkomma efter...
Svar
13
· Visningar
1 301
Senast: lucia_97
·
Avel En lite okunnig fråga kanske men när härstamningen skrivs ut skrivs det ofta ut en massa namn med bara bindestreck emellan. Det...
Svar
3
· Visningar
687
Senast: Kirre
·
Avel Kan ni inte lägga ut bilder på era dräktiga ston? Här är en bild på Alicija som skall föla runt den 12-15e mars... 4 5 6
Svar
113
· Visningar
18 490
Senast: Kirre
·
Avel Hur ser man lättas att fölet skimmlar? Förutom typiska skimmelringar?
Svar
5
· Visningar
992
Senast: Angels_fall_first
·
C
Avel Hittade en länk till en avelssida för svenska halvblod och fick massor av information om stoet jag har, som jag inte visste. :)...
Svar
2
· Visningar
735
Senast: crux_ansata
·
Avel Nu måste ni hjälpa en korkad Fröken_Skåne... Om jag fattat det hela rätt så kan man inte få en korsningshingst som godkändhingst? Om...
Svar
2
· Visningar
702
Senast: Mia_R
·
T
Avel Det pågår ju en diskussion angående PRE i ett annat forum. Det är delade åsikter om deras gångarter. PRE är ju tydligen känd för att ha... 2
Svar
22
· Visningar
4 922
Senast: Miiico
·
Avel Någon som vet något om hingstarna Brierdene Toryn och Synod Casanova?? Någon som vet hur avkommor blivit?? :bump:
Svar
3
· Visningar
1 010
Senast: ior
·
I
Avel Hej! Jag har ett sto som ska föla i juli, är det någon mening att betäcka om henne i år eller är det bättre att vänta ett år? Om man ska...
Svar
19
· Visningar
1 445
·
N
Avel någon som vet någon fin arab hingst? skulle gärna vilja ha någon med lite renare steg runt kalmar trakterna. stoet är en polsk arab:)
Svar
8
· Visningar
1 155
Senast: Ida_79
·
P
Avel Ska betäcka mitt sto men kan inte bestämma mig för vilken hingst. Funderar på Coleur Rubin, Contender eller möjligen någon svensk...
Svar
4
· Visningar
741
Senast: Fenestra
·
Avel Skulle vilja veta om någon känner till något om hingsten Cartusch? Har sökt på internet å kollat å det går ju läsa mkt om han men jag...
Svar
6
· Visningar
765
Senast: norpan85
·
Avel Jag ska kanske betäcka mitt NF sto till våren. Men jag är osäker på vilken hingst. Har funderat på Ängsgårdens izzy, Vermont eller...
Svar
16
· Visningar
1 671
Senast: Royal
·
Avel Vilka Donnerhall söner är i avel i Sverige idag? Vad vet ni om dem förutom bruksprovsresultat. Har ett arabiskt fullblodssto som jag...
Svar
8
· Visningar
1 271
Senast: kicket
·
Avel Hingst att betäcka mina shettisston med. Har varit o tittat på honom idag o konstaterat att han komletterar nog mina flickor väldigt...
Svar
1
· Visningar
582
Avel Har en connemaravalack 7år som kommer från Irland. Får ofta höra att han har fin exteriör och tänkte därför testa att åka på utställning...
Svar
11
· Visningar
1 271
Avel ... och besökare på detta avelsforum. PÅ förekommen anledning påminner jag om att DET ÄR INTE TILLÅTET ATT GÖRA REKLAM FÖR SIN HINGST...
Svar
13
· Visningar
1 855
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka