Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

A
Avel Är ju sisådär insatt i avelsbiten, men jag har en fråga till alla, varför kollar man inte stoet?. Då menar jag åka till klinik och... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 982
Senast: Manatee
·
T
Avel Jag skulle vilja ha information om dessa hingstar, kanske känner ni till någon avkomma, hur är dessa? Skulle också vilja veta adress...
Svar
2
· Visningar
924
Senast: malinsky
·
O
Avel Någon som vet hur avkommorna blir? Har ej hittat någonting om honom på internet, någon som har några bra sidtips? Vad är eran åsikt om...
Svar
19
· Visningar
5 381
Senast: crazy
·
B
Avel Snart är det vår och betäckningssäsong och jag har ett cobsto som jag funderar på att betäcka e. Parvadean Reaction, Parc Sir Ivor...
Svar
1
· Visningar
788
Senast: Maskros
·
C
Avel Ni som har betäckt era hästar med hopphingstar, vilken hingst har ni valt och efter vilka förutsättningar. Just nu sitter jag och...
Svar
2
· Visningar
795
Senast: Jezz
·
I
Avel letar efter hästens mamma. Det är så att jag endast vet pappan till honom, som är Labrodor 588. har sökt på...
Svar
7
· Visningar
871
Senast: Magdalena
·
L
Avel Vilka arabkorsningar får registeras? 2
Svar
20
· Visningar
3 114
Senast: StallS
·
Avel Jag har fått erbjudande att ta över ett nybetäckt travsto, jag ska ta hand om henne tills hon fölat & fölet är avant och får sedan... 2
Svar
21
· Visningar
1 539
Senast: Spirit
·
Avel Jag registrera mitt ponny sto i ASPR hon är e: Godkänd Welsh U: Shettis utan stam. Skulle jag registrerat henne som welsh partbreed i...
Svar
6
· Visningar
820
Senast: Dalatjej
·
N
Avel Vad har det blivit av ert avelsår 2004? Positivt och negativt? Stall Nöbbeleds resultat kommer här! Positivt 2004 :) Klass 1...
Svar
14
· Visningar
1 432
Senast: clownen
·
S
Avel Mitt sto börjar nu bli lite till åren, snart 15 bast närmare bestämt. Hon har en lång tävlingskarriär bakom sig. Nu funderar vi vad vi...
Svar
8
· Visningar
1 147
Senast: clownen
·
Avel Kollade bla på flyinges sida om Celle-hingstarna och blev lite nyfiken hur mycket totalkostnaden blir, pris tex 6250 kr (inkl. moms)/...
Svar
3
· Visningar
722
Senast: Mia_R
·
Avel Vad vet ni om denna hingst? Avkommor och honom själv såklart. =)
Svar
14
· Visningar
2 228
Senast: desiree
·
Avel Har en fuxskimmel (alltså född fux). Dum fråga säkert, men jag minns inte så mycket av vad jag lärt mig om färger ;) , men kommer hon...
Svar
13
· Visningar
1 445
Senast: MissFideli
·
Avel Jag har ett korsningssto( travare+halvblod+fullblod ) som jag skulle vilja avla på lite längre fram... Målet är att få fram en hopphäst...
Svar
18
· Visningar
1 164
Senast: Clintan
·
L
Avel Startar denna tråden eftersom att den började på ett annat ställe med dett inlägg ifrån "Crazy" angående Tornesch, Qalle m.fl. : Jodå... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 589
Senast: rubytoo
·
Avel Hej jag har ett sto efter Magini Swift och ska ta ett föl på henne till våren. men vet inte riktigt vad jag ska ta för hingst! Har ni...
Svar
5
· Visningar
920
Senast: Manatee
·
S
Avel Halloj!! Jag är inne på banan att ansöka om ett stuteri namn. Jag har tittar runt här på forumet men inte lyckats hitta svaret på... 2
Svar
25
· Visningar
2 175
Senast: Welsh
·
S
Avel Kan någon berätta lite om hingsten Piquer (född 1960, e. Pimpernell u. Carmen)? 2 3
Svar
41
· Visningar
4 612
Senast: poloplayer
·
Avel Tänkte vi kunde ta en sammanfattning av hur det gått med betäckningarna, har de blivit dräktiga eller ej?? Om det tagit sig, på vilket... 7 8 9
Svar
175
· Visningar
12 534
Senast: Iglatjarn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V