Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Jag har ett 4-arigt sto e- Into the West, som ar e- Ramiro Z. Mamman ar e- Triggerero (fullblod). Min 4-aring reds in under sommaren...
Svar
6
· Visningar
1 347
Senast: Betsy
·
Avel Intressant att veta. Hur går det till? Vilka ston kan vara med osv... Länka gärna till någon sida.=)
Svar
3
· Visningar
1 516
Avel Nu kör vi en tråd om en fullblodshingst till :D. Någon som har nån idé om denna fader?
Svar
2
· Visningar
837
Senast: athena
·
N
Avel Hej!! Här har ni en som är helt okunnig i ämnet hästavel....Har nyligen köpt hund o därigenom lärt mig en hel del om hur man avlar på...
Svar
1
· Visningar
867
N
Avel Hej!! Hoppas någon av alla ni kunniga ska kunna tipsa mig på bra hingstar, i samma stil som Uttini? Träffade på en valack en gång...
Svar
6
· Visningar
895
L
Avel Nu är han 3 månader och börjar bli busigare för varje dag som går.. när jag är i boxen och borstar hans mamma så kommer han gärna fram...
Svar
2
· Visningar
782
Senast: Bia
·
N
  • Låst
Avel inatt kom den lille utan problem en liten svartbrun hingst med stjärn...24 dagar efter beräknat datum.....ville bara sajja det...kram hajjj
Svar
1
· Visningar
705
Senast: ameo
·
E
Avel Är det någon som har erfarenhet av herpes på yttre könsdelarna som smittar vid sexuell kontakt. Mitt sto åkte till hingsten och blev...
Svar
7
· Visningar
1 561
Senast: Eila
·
O
Avel Ok då var det äntligen dags att hämta hem sitt sto. Hennes föl är nu 6 månader och de senaste veckorna har de bara gått ihop halva...
Svar
4
· Visningar
1 384
Senast: oidipus
·
M
Avel Hej! Hästen började brunsta idag och jag fick den ideen att åka upp till en tjej som har en väldans fin hingst(quater/arab) och... 2
Svar
31
· Visningar
2 549
Senast: Welsh
·
I
Avel när gör ni den och varför? vad betalar ni för den?
Svar
4
· Visningar
994
Senast: n1ann
·
Avel Skulle vara roligt att höra hur stora era 2003-or har hunnit bli! Gärna också information om härstamning och förväntad storlek. Min...
Svar
18
· Visningar
1 957
Senast: Ysa
·
Avel Vi ska på fölmönstring nu på söndag och har lite funderingar. Hur har ni gjort när ni har lastat fölen? Själv tänkte vi åka med...
Svar
16
· Visningar
1 031
Senast: Zoya
·
Avel Hjälp mig nu! Snart är det 17 dagar sen hon seminerades, och jag funderar på om det är nån idé att kolla nu? Det blir ju ändå ingen...
Svar
6
· Visningar
1 538
Senast: Joker1
·
M
Avel hej undrar om någon vet vilka appaloosa hingstar som var i avel i sverige år 1992 och 1993. även om ni vet om det fanns någon appaloosa...
Svar
5
· Visningar
1 284
Senast: Joker1
·
T
Avel Mitt sto har lite lustig "teckning" eller vad jag ska kalla det. Hon är Danskt Varmblod (men med mycket franskt blod i sig) och fux med...
Svar
6
· Visningar
992
Senast: Thildha
·
Avel Hur fungerar detta med höjningen av stonas avels bokstav? Måste man hålla reda på det själv, eller är det någon typ ASVH som håller koll...
Svar
18
· Visningar
1 562
Senast: shady
·
O
Avel Hur pass "hårt" rider ni era dräktiga ston? Nu menar inte jag när de är högdräktiga utan så här under hösten? En fågel viskade i mitt...
Svar
11
· Visningar
1 129
Senast: Rotterö
·
Avel Hej, jag söker uppgifter om stuterimärken och hur de ser ut, var sitter märker respektive land sina hästar. Vilka europeiska hästraser...
Svar
5
· Visningar
2 373
M
Avel är det någon som känner till hingsten Morat, och vad han gjort och lämnat? Ska titta på ett avelssto som har honom som morfar!
Svar
2
· Visningar
933
Senast: Mithra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka