Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Småbarn Jag skulle behöva hjälp att tänka så är det någon här som är bra på det där med att skydda sin SGI? Jag bytte nyligen jobb och med min...
Svar
4
· Visningar
3 907
Senast: hvala
·
Övr. Barn Mina föräldrar är separerade sedan 7 år. Deras skilsmässa var milt sagt infekterad och involverade rätt stora penningbelopp vilket gjort...
Svar
19
· Visningar
1 503
Senast: Ava22
·
Småbarn När skulle ni släppa iväg ert barn för att sova över hos en kompis själv? Vilka "kriterier" tycker ni att de ska kunna uppfylla i... 2
Svar
32
· Visningar
5 418
Senast: Hiddeous
·
Övr. Barn Jag ramlade över en pingvin urinal och dog lite Sen den här-- jo jag förstår (hoppas) det är till handikappade barn, men den ser ut...
Svar
18
· Visningar
1 911
Senast: purity_666
·
Gravid - 1år det känns som att det är sådan viktig del att man bara måste (!) ligga även som småbarnsförälder men jag har ingen lust! Jag älskar min...
Svar
13
· Visningar
1 983
Senast: purity_666
·
Övr. Barn och isåfall hur? En av döttrarnas kompis vars föräldrar jag är bekant med. På nivån vi äter middag ihop ett par ggr per år vi är FB...
Svar
13
· Visningar
1 675
Småbarn Som rubriken lyder, vid vilken ålder har era barn vägt 15 kg? Anledningen till frågan är att jag kollar på syskonvagn men de flesta... 2
Svar
23
· Visningar
11 264
Senast: Derivata
·
Övr. Barn Vet inte vad man ska göra med min dotter som aldrig är nöjd oavsett .. Ett nej är katastrof och det slutar med att hon sticker iväg och... 3 4 5
Svar
89
· Visningar
9 925
Senast: YaHilweh
·
Småbarn Idag åt sambon och jag lunch på en sjukhus resturang med vår dotter (16 mån). Hon fick äta från vår mat idag, men tanken slog oss, är... 2
Svar
25
· Visningar
4 616
Senast: Blubbis
·
Småbarn Min son (snart 5, gissningsvis ca 115 cm) fick en ny cykel förra sommaren. 16 tum och jag trodde i min enfald att den skulle räcka tills...
Svar
14
· Visningar
1 468
Senast: majola
·
Småbarn Vi har satt i babyskyddet i bilen idag (gäller att vara ute i god tid:)) Men vi tycker det sitter lite skramligt eller vad man ska säga...
Svar
10
· Visningar
4 184
Senast: Lazy Lady
·
Gravid - 1år Ny tråd! Hämtar in BF-lista och babybox-lista i kommande inlägg! 99 100 101
Svar
2 009
· Visningar
104 188
Senast: sicx
·
Småbarn Vi planerar en kortare resa till England i sommar. Vår pojk kommer då vara 1,5 år och åker självklart i bilbarnstol. Håller på undersöka...
Svar
10
· Visningar
2 939
Övr. Barn Min son, 10 år, har tappat ganska mycket i vikt, han har tappat 5 kg på några månader (sen i somras), varav 1½ kg bara senaste tre... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
12 057
Övr. Barn Jag kommer att hålla i en naturspanargrupp under våren, sommaren och hösten då skogsmulle inte verkar ha hittat till vårt område. I ett...
Svar
2
· Visningar
519
Senast: FrDrake
·
Övr. Barn Hej på er =) Jag skulle bara vilja höra hur ni gör och även lite tips av er som bor på egen gård och tar själva hand om hästarna och...
Svar
12
· Visningar
1 730
Senast: Hortensia
·
Gravid - 1år Jag har förstått att sömnen är väldigt varierande hos bebisar och att det är helt normalt att vakna ofta och äta på natten m.m Men nu... 2 3
Svar
45
· Visningar
3 456
Senast: Lo_
·
Småbarn Idag fick vi besked om att barnet fått förskoleplats från och med 1 augusti, hen kommer då vara drygt två år. Men.. hur gör vi nu då...
Svar
10
· Visningar
1 024
Senast: Syrran!
·
O
Gravid - 1år Jag går på graviditetspenning runt den 16 januari, och får man studera samtidigt? När jag är föräldraledig så är det inget bekymmer. Men...
Svar
3
· Visningar
4 302
Senast: Osthyvel
·
Gravid - 1år Är gravid i vecka 25. Har hästar, jobbar 100% och har ett barn på två år. Detta brukar fungera väldigt bra. Har lite hjälp med hästarna... 4 5 6
Svar
112
· Visningar
13 555
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Diskbråck
  • Syringomyeli eller något annat?
  • Akvarietråden V