Bukefalos 28 år!

Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Och i vilken ålder är dem? Vart bor ni? :) (Nyfiken i en strut bara då vädret skiljer så kraftigt över landet) Vi bor i...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 925
Senast: LitenIsa
·
Övr. Barn Satt en kort stund och kollade på Plastikkirurgerna och förfärades. En liten pojke skulle operera sina öron. Varför? De stod ut och han...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 812
Senast: Calazirya
·
Övr. Barn vart vänder man sig för att göra en anmälan mot försäkringkassan? för att förkorta historien en aning: jag fick...
Svar
4
· Visningar
1 135
Senast: Gnarpis
·
Övr. Barn Ni som inte ska ha fler barn, hur gör ni med kläderna? Hade tänkt att spara det som jag tyckte mest om till varje barn men hur mycket...
Svar
12
· Visningar
1 335
Senast: nevin
·
Övr. Barn Hur står det till hos er? Känner ni av att ni blivit sydda, bristningar eller andra besvär? Jag födde vaginalt 08 & kejsarsnitt 09...
2
Svar
32
· Visningar
6 712
Senast: Spirit
·
Övr. Barn Kom med era bästa tips på filmer (tecknade och vanliga) som passar från 6 år och uppåt, valbart svenskt tal eller om filmen är på...
2
Svar
23
· Visningar
4 996
Senast: attila
·
Övr. Barn När jag var liten hade vi en clown med skosnören, knappar osv på där man kunde lära sig att knyta skor och sådant. Skulle vilja ha tag...
Svar
2
· Visningar
1 011
Senast: Mirre
·
V
Övr. Barn med risk för att detta blir en roman.............. i förra veckan var jag med äldsta dotter på utvecklingssamtal i och med att hon...
Svar
1
· Visningar
1 004
Senast: oz_joj
·
M
Övr. Barn Jag fick igår höra att min tioåriga bonusson har kallat sin fröken "Jävla hora", pekat finger åt henne och sagt åt henne att hålla...
Svar
6
· Visningar
1 437
Q
Övr. Barn Har jag drömt det här, eller finns det/ska man ha en "godkänd spjälsäng"? Det står en ute i våran lada som jag och mina syskon hade...
Svar
5
· Visningar
1 576
Senast: susanne
·
Övr. Barn Någon som har bra tips på vart det skulle kunna vara? Vi ska ju snart på återkontroll med Matilda, men behöver sova kvar över natten...
Svar
2
· Visningar
838
Senast: Cilla
·
Övr. Barn Hur många av er föräldrar har ett barn som är född sjuk?? Jag har en dotter som är född med Polisystiska njurar och högt blod tryck...
Svar
5
· Visningar
1 001
Senast: Calazirya
·
Övr. Barn Är det någon vänlig själ som kan förklara för mig om taxan för fritids är lika varje månad även om man inte nyttjar någon fritids en...
Svar
6
· Visningar
1 105
Senast: Hyacinth
·
R
Övr. Barn Min 12 åriga grabb ska hjälpa till att bygga en läger plats nästa Lördag. Bla ska dom bygga ett vindskydd & bänkar. Dom ska vara ute...
Svar
6
· Visningar
2 215
Senast: Cyllene
·
Övr. Barn Kan man köpa det? Om man har tröttnat på klädseln på bilstolen, kan man inte beställa en ny då? Eller måste man då köpa en helt ny...
Svar
11
· Visningar
6 030
Senast: Chlo
·
Övr. Barn Jag spricker. Längtan efter barn är hemskt stor. Jag blir tokig. Det är mitt största mål och dröm i livet. Jag vill inget annat, just nu...
Svar
4
· Visningar
1 341
Senast: MiniLi
·
Övr. Barn Vet att det finns trådar på detta redan men min önskan är att få tips på hur man faktiskt får det att fungera? Hur hinner man eller...
Svar
4
· Visningar
926
Senast: Mirre
·
Övr. Barn Om ena föräldern tar semester och den andra är hemma och jobbar: Får man ha barnen på dagis då? Eller måste den som har semester ta hand...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
22 194
Senast: Jenka
·
S
Övr. Barn Är det så att det är kvinnan oftast är den drivande att skaffa barn i ett förhållande? Jag har funderat och tycker det är ett tydligt...
8 9 10
Svar
193
· Visningar
14 231
Senast: Calazirya
·
Z
Övr. Barn Kan man köpa det? Om man har tröttnat på klädseln på vagnen, kan man inte beställa en ny då? Eller måste man då köpa en helt ny vagn?
Svar
8
· Visningar
7 568
Senast: aneka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp