Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Övr. Barn Efter 8 års terror, efter 3 års tjaffsande om dottern är det nog. Vi är separerade sedan 2 år. Ett helvete är startat. Sa till...
Svar
10
· Visningar
1 812
Övr. Barn Finns de någon här som kan hjälpa mina vänner eftersom försäkringskassan inte kan hjälpa dom. Dom flyttade till Sverige för lite mer...
Svar
8
· Visningar
1 751
B
Övr. Barn Vad är det som händer. För bara några månader sen var jag helt insälld till att jag aldrig skulle ha barn. Men nu på senaste tiden har...
Svar
5
· Visningar
1 013
Senast: NATTÖNSKNING
·
Q
Övr. Barn Har mor/farföräldrar några RÄTTIGHETER jämtemot sina barnbarn? Tex. umgjängesrätt och sånt?
2
Svar
26
· Visningar
2 879
Senast: Badger
·
Övr. Barn Min bror brukar hitta en massa spännande grejer runt om på nätet som han skickar vidare till mig och idag skickade han en länk till en...
Svar
7
· Visningar
1 413
Senast: leia
·
Övr. Barn Mötte en mamma i parken idag som hade sitt barn i koppel, eller vad man ska kalla det, ungen hade iaf ett band runt midjan som mamman...
2
Svar
34
· Visningar
6 099
Senast: YlvaG
·
X
Övr. Barn Sen fyller jag ut med lite text och mellanrum så att folk som inte vill slipper läsa... Vad ska jag mer skriva här uppe? Jag är så...
2
Svar
33
· Visningar
3 033
Övr. Barn Vi kommer att bo lång ut i skogen (närmsta asfalt är 4 km bort) och kommer således att gå mycket i terräng. Vi har börjat titta lite...
Svar
15
· Visningar
6 715
Senast: Nisse
·
R
Övr. Barn Ja, det kanske låter jättekonstigt det här. Känns själviskt att fundera över en sån här sak så jag har inte vågat prata med någon i min...
Svar
18
· Visningar
2 649
Senast: caballus
·
Övr. Barn Jag måste fråga - vad gör ni med alla kort som tas på era barn?? Jag och de flesta jag känner är noggranna med att fota, men vad gör ni...
Svar
18
· Visningar
1 512
Senast: caballus
·
Övr. Barn Jag har stört mig på en sak nu i ca en veckas tid och gått och tänkt på hur det egentligen ligger till. Men det är så att för ca en...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 596
Övr. Barn Jag bor 2,5 km från skolbussens hållplats. Vissa dagar i månaden ska mina pojkar åka till skolan med skolbussen och sedan vara på...
2
Svar
27
· Visningar
2 921
Senast: Enya
·
Övr. Barn Rent spontant, om det inte fanns några men? (Har kollat repriser på familjen annorlunda inatt :)). 10 barn låter lite väl mycket, men 2...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
12 644
Senast: ainasoja
·
Övr. Barn O herregud har inte skrattat såhär mycket på länge så himla roligt! Jag hade också blivit arg om pappa skrattat åt mig men herregud så...
2
Svar
20
· Visningar
2 480
Senast: Calazirya
·
Övr. Barn Hur vet man vems dagar det är kvar på barnet .. tex utbetalda dagar med s nivå tot 274 med L nivå 1 till dig 6 dagar kvar för barnet...
Svar
1
· Visningar
752
Senast: jerseyko
·
P
Övr. Barn Jag och min sambo har kommit så långt att vi vill starta barntillverkning :laugh: Jag har en liten fundering. Vi har bokat en...
Svar
10
· Visningar
1 371
Senast: turbofling
·
M
Övr. Barn Jag var på stadsfestival nu i sommar med min dotter 19, en väninna och hennes dotter. Vi drack en del öl och så. Trevligt men jag gillar...
Svar
5
· Visningar
3 677
Senast: Lenis
·
Övr. Barn Jag har två stycken hundar en som hårar och en som inte hårar. Den som hårar har vi inte haft så länge, nu känns det som att vi måste...
Svar
7
· Visningar
2 497
Senast: jerseyko
·
Övr. Barn Har haft massa problem med cystor på äggstockarna o nu när man börjar närma sig skaffa-barn-tänket är jag ganska nervös. För att det ska...
Svar
3
· Visningar
1 591
Senast: Lenis
·
Övr. Barn Jag är utpumpad och förvirrad. Var gravid i v.11 och fick igår smärtor i magen och blödningar så jag åkte in till gynakuten. Efter 5...
2 3
Svar
48
· Visningar
16 975
Senast: Lenis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Hingstval 2024
  • Välja säkerhetsväst

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp