Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

G
Gravid - 1år Fy vilket jobbigt beslut jag har framför mig, jag måste ta bort min gammelhäst inom ett halvår. Det är min första häst och jag har haft... 2
Svar
21
· Visningar
2 343
Senast: Spirit
·
Gravid - 1år Elias har feber och det är inte alls kul för han är jättedeppig :( Vi var till akuten och dom hittade inget mer än lite röd i halsen... 2
Svar
24
· Visningar
2 357
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Kan jag ha det som det är i t.ex. fruktpuré för att det ska bli lite mer matigt? Eller måste det tillagas på nåt sätt först...
Svar
5
· Visningar
1 789
Senast: Ishtar
·
Gravid - 1år får ni slut på vatten i era brunnar, bli inte oroliga, det är bara jags om har tagit det och stoppat i mina ben....:crazy: va ska...
Svar
16
· Visningar
1 481
Senast: vindvissla
·
L
Gravid - 1år Jag är nu sjukskriven pga extremt lågt blodtryck och dåligt blodvärde, järnbrist så det bara skriker om det... Pga mag och tarmsjukdom... 2
Svar
27
· Visningar
6 107
Senast: Tora
·
L
Gravid - 1år Är ju ett tag kvar innan sonen ska komma, men jag gillar att vara förberedd ;) Hur i helskotta ska man veta vilken strl man ska ha på...
Svar
17
· Visningar
2 579
Senast: elbereth
·
Gravid - 1år Ludvig är 8 månader och har hittills alltid varit med mig och/eller sin pappa. Tyvärr är båda mina föräldrar och sambons mamma döda...
Svar
5
· Visningar
1 718
Senast: lil-sis
·
Gravid - 1år http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5431992.ab Herregud.. vad ska man säga? Tänk vilken syn :crazy: Stackars, stackars... 7 8 9
Svar
165
· Visningar
10 636
Senast: ako
·
Gravid - 1år Ett band jag lange velat se ska spela i december och jag kommer att befinna mig i Sverige da och ha mojlighet att se dem. De har inte...
Svar
18
· Visningar
11 399
Senast: vallhund
·
Gravid - 1år Vad äter era små på en dag? Det är ju tänkt att jag ska sluta amma men behöver lite tips vad man kan ge. Vad ger ni era små till... 2
Svar
26
· Visningar
6 358
Senast: Diana
·
Gravid - 1år Någon som har barn som äer nutramigen? S är troligen mjölkallergisk då hon kräks får ont i magen och utslag kring munnen då hon får i...
Svar
13
· Visningar
3 330
Senast: MsSleepalot
·
Gravid - 1år Jag har super svullna vrister, fötter och händer. Det gör ont att gå, hålla i saker m.m. pga att "trampdynorna" i händerna och under...
Svar
7
· Visningar
1 753
Senast: Gnarpis
·
V
Gravid - 1år Jag är lite i valet och kvalet om det är för tidigt att byta till sittdelen. Men min son är 3 månader nu och vill inte längre ligga i...
Svar
11
· Visningar
2 999
Senast: virrpANNA
·
A
Gravid - 1år Det är så att jag har en sen länge inbokad tid för tatuering av armen i slutet av om ett par månader. Nu har jag och pojkvännen...
Svar
5
· Visningar
7 761
·
Gravid - 1år Hur ser hormonspiralen ut? Vilken färg är den? Jag har mirena spiralen. Här om dagen när jag hade varit på toa låg det ngt ljusblått i...
Svar
3
· Visningar
2 691
·
Gravid - 1år kan man ge vätskeersättning till en 6 mån? Saga har 40 graders feber som inte vill gå ner, hon orkar knappt äta (helammas) och det...
Svar
3
· Visningar
980
Senast: Lydia
·
Gravid - 1år Inatt när jag inte kunde somna för myggorna surrade i mina öron slog det mig att myggorna kan bli besvärliga på min "blobb" när h*n...
Svar
13
· Visningar
3 199
Senast: Gnarpis
·
B
Gravid - 1år Hej, jag känner mig ganska så vilsen. Då min dator inte stödjer Försäkringskassans hemsida, har jag fått blankett hemskickad...
Svar
12
· Visningar
2 072
Senast: Lupino
·
Gravid - 1år Hej! Som ju alla har märkt vid det här laget så är det HETT ute, dygnet runt. Inne har det som mest varit 29 grader, så även i...
Svar
11
· Visningar
2 130
Senast: Calazirya
·
L
Gravid - 1år Hej! Jag behöver ett snabbt presenttips till en blivande mamma :) Vi hade tänkt plocka ihop lite grejer till ett kul...
Svar
3
· Visningar
889
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Svensk Politik 4
  • Eurovision 2025
  • Träning och hälsa del 12

Hund, Katt, Andra Djur