Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Vi ska kanske tälta i helgen o jag har en dotter på 1 månad... Nu slog det mig lite nojjigt att det kanske inte är så bra att tälta...
Svar
2
· Visningar
1 944
Gravid - 1år I dag var jag på rutin kontroll i vecka 28+0, och allt gick jätte bra,men min unge hade inte lagt sig med huvudet ner utan ligger med...
Svar
7
· Visningar
9 313
Senast: Björk
·
Gravid - 1år mitt lilla problembarn;). Saga var inne och gjorde pricktest förra veckan mot mjölk och ägg. Bägge var negativa men läkaren trodde...
Svar
9
· Visningar
4 928
Senast: LitenIsa
·
Gravid - 1år Ja känner alla ni som bara har/hade ett par veckor kvar av graviditeten att livet leker och att allt känns som solsken eller är ni... 2
Svar
29
· Visningar
2 514
Senast: Sirocco
·
Gravid - 1år Min son är 8 månader gammal och är minst sagt vild:crazy: Upp kl 6.20 varje morgon och därefter går allt i 900km/h! Sätter vi oss stilla...
Svar
16
· Visningar
4 022
Gravid - 1år Jag har börjat fundera lite på att börja packa väskan lite inför förlossningen. Men hur packar man igentligen på smidigaste sättet? Hur... 2
Svar
33
· Visningar
2 672
Senast: kpist
·
D
Gravid - 1år Hej alla livserfarna seniorer! Jag har aldrig velat ha barn, vet inte hur det skulle få plats i mitt överfulla liv och vad är det för... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 939
Senast: Spirit
·
Gravid - 1år Nu har vi äntligen köpt en barnvagn. Vi köpte en begagnad Brio som är super fräsh och bra på alla sätt och vis, men det jag har funderat...
Svar
6
· Visningar
1 422
Senast: Chlo
·
Gravid - 1år I Sverige ingår det väl i det allmänna vaccinationsprogrammet nu? Det gör det inte här i Österrike, och barnläkaren pratade med oss om... 2
Svar
21
· Visningar
2 047
Senast: lingonben
·
Gravid - 1år Jag bor ju i mariannelund i småland och jag och mamma vill att jag skall födda min unge på östra i göteborg där jag föddes för skall...
Svar
3
· Visningar
1 229
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Stort Grattis till min syster (HeRomer) som i morse kl 04.00 födde en liten son.:love: Han ska heta Kevin, vägde 3380gr och är 51 cm...
Svar
13
· Visningar
1 192
Senast: turbofling
·
M
Gravid - 1år Har en liten på snart 4 månader. Har lagt märke till att hon kliar sig i ögonen en del.. Hon är ej röd I ögonen men blir lite röd runt...
Svar
8
· Visningar
1 925
Gravid - 1år Nu ska jag riskera att få såväl skäll som brevbomber och delge er lite funderingar som slagit mig efter att ha läst en del här på...
Svar
19
· Visningar
2 078
Senast: twinstar
·
Gravid - 1år Förra helgen upptäckte vi att Emilia (4mån) hade fullt med röda kontror över hela ryggen. Vi trodde då att det var värmeutslag. Den här...
Svar
5
· Visningar
1 029
Senast: Anna
·
Gravid - 1år Vad har hänt med min glada, mysiga bebis? Sen i tisdags har E. varit extremt gnällig, typ inget passar. Först ville han inte äta...
Svar
5
· Visningar
734
Senast: Diana
·
Gravid - 1år Jag och min pojkvan ska ha barn i januari. Det var ett noga overtankt beslut och vi ar mycket glada och forvantansfulla. Vi ar givetvis... 2
Svar
22
· Visningar
3 071
Senast: Mirre
·
L
Gravid - 1år Jag och sambon väntar med spänning på vår första knodd till slutet av sept, och har så smått börjat shoppa lite... Har hela tiden tänkt... 2
Svar
29
· Visningar
2 489
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Jag ska börja pumpa, har ni några smarta tips att komma med? :D
Svar
6
· Visningar
1 007
Senast: Elinkan
·
Gravid - 1år Jag och sambon funderar på att göra en utlandsresa någon gång i vår. Mellan februari-april, och våran bäbis kommer då att vara mellan...
Svar
7
· Visningar
974
Senast: turbofling
·
N
Gravid - 1år Är det någon annan som äter viktklubb.se käk? Jag har alltid haft problem med maten och vikten. och bestämde mig därför vid...
Svar
6
· Visningar
1 562
Senast: Miks
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka