Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Barn
Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn
Gravid - 1år
Min son är 8 månader gammal och är minst sagt vild:crazy: Upp kl 6.20 varje morgon och därefter går allt i 900km/h! Sätter vi oss stilla...
Gravid - 1år
Jag har börjat fundera lite på att börja packa väskan lite inför förlossningen.
Men hur packar man igentligen på smidigaste sättet? Hur...
Gravid - 1år
Nu har vi äntligen köpt en barnvagn. Vi köpte en begagnad Brio som är super fräsh och bra på alla sätt och vis, men det jag har funderat...
Gravid - 1år
Förra helgen upptäckte vi att Emilia (4mån) hade fullt med röda kontror över hela ryggen. Vi trodde då att det var värmeutslag. Den här...
Gravid - 1år
Jag och min pojkvan ska ha barn i januari. Det var ett noga overtankt beslut och vi ar mycket glada och forvantansfulla. Vi ar givetvis...
Gravid - 1år
Jag och sambon väntar med spänning på vår första knodd till slutet av sept, och har så smått börjat shoppa lite... Har hela tiden tänkt...
Hundträning Siv är med på en onlineutmaning nu under Maj månad. Det har gått ganska bra. Leffe får åxå haka på så han kommer i form. 11e juni har vi...