Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

F
Gravid - 1år Vilka symptomer har ni upplevt,( förutom utebliven mens och illamående?) Jag har BIM c a 26/7 och känner nu lite stickningar i den ena... 2
Svar
20
· Visningar
15 326
Senast: jerseyko
·
V
Gravid - 1år Som rubriken säger, vad gör ni med era barn som bara är 3-4 månader gamla. Sebb är 3,5 månad nu och jag vet inte riktigt vad vi ska...
Svar
6
· Visningar
1 649
Senast: memma
·
Gravid - 1år Något speciellt att tänka på om man ska basta gällande mjölken? Blir den "sur"?
Svar
5
· Visningar
4 199
Senast: eyz
·
Gravid - 1år Jo jag har en fråga om tänder. E´s framtänder syns ganska bra nu och jag har märkt att det är ganska stort mellanrum mellan tänderna...
Svar
4
· Visningar
745
Senast: Diana
·
Gravid - 1år Tittar in i garderoben och ser på alla mina kläder som hänger där. Har inte kunnat ha något plagg sedan 4-5 månader tillbaks... Är nu...
Svar
12
· Visningar
930
Senast: Freyja_bus
·
Gravid - 1år Sophia ar valdigt hogljudd nar hon sover, hon gnyr och gnaller men vaknar inte forrens hon ar hungrig. Det har gatt sa langt att vi inte...
Svar
3
· Visningar
706
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år ..kan man med VUL eller UL se att man är gavid? Typ scenariot man gör VUL av annan anleding och barnmorskan/läkaren upptäcker en...
Svar
4
· Visningar
765
Senast: Snyggve
·
Gravid - 1år Blev nyfiken och startar en liten jämförelsetråd :idea: Kanske är fler som tycker det är skoj att jämföra och vill vara med. Ni kan... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 732
Senast: Diana
·
Gravid - 1år Igår var en rätt tuff dag för Elias med många intryck. Han sov jättelite på dagen och var såklart väldigt övertrött när han skulle sova...
Svar
2
· Visningar
683
Gravid - 1år Hur lange ska man vanta med att ha sex efter snittet? Nu ar det ca 2,5 v efter snittet och jag borjar bli sugen, avslaget ar ganska...
Svar
5
· Visningar
1 863
Senast: Calazirya
·
S
Gravid - 1år Jag börjar bli lite tjockare nu å tänkte höra med er kloka bukefalister vad ni har för erfarenhet av typ havandeskaps olja (?) eller dyl...
Svar
17
· Visningar
1 796
Senast: Nillizan
·
Gravid - 1år Var och inhandlade amnings bh till mig själv och det var ju helt hopplöst. Har gått ifrån 75B till 75D, men nu kom jag inte i den...
Svar
12
· Visningar
1 131
Senast: Nillizan
·
Gravid - 1år har nu de senaste tio veckorna kommit vätska. Nästan bara vatten, men nu ett tag även lite mjölkblandat. Nu när jag skulle duscha kom...
Svar
4
· Visningar
929
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Elias, snart 3 månader, vill inte gärna gå och lägga sig alla gånger. Så det blir ett par-tre gnällskrik för att sedan lugna ner sig... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
4 955
Gravid - 1år Hur hade ni gått tillväga? Har en 4 månaders och en snart 3åring. Om ni åkt på natten, har ni kört i ett sträck då med avbrott för... 2
Svar
23
· Visningar
2 047
Senast: taccotad
·
Gravid - 1år Har funderat mycket på min sons sömnvanor och undrar lite över hur mycket era barn sover? Min son är ca 9,5 månad gammal och jag tycker...
Svar
15
· Visningar
1 553
Gravid - 1år ...En sån som har åsikter om ALLTING? Är inte barnet för varmt så är det för kallt, får för mycket mat eller "nej han är inte hungrig...
Svar
6
· Visningar
1 250
Gravid - 1år Hur många har gjort ett fostervattenprov? Hur var det? Det ser ut som en jättenål som ska köras in i magen, och jag är spruträdd. Hur...
Svar
12
· Visningar
2 526
Senast: susanne
·
Gravid - 1år Min lakare sa at mig att borja ata jarntabletter vid mitt forsta besok hos honom. Han hade inte tagit nagra blodprov an utan bara vagt...
Svar
19
· Visningar
1 593
Senast: CillaW
·
Gravid - 1år FK drar 28% i skatt. Hur mycket mer behöver de dra för att man ska "slippa" betala tillbaka nästa år? Räcker det med 500kr/ månaden...
Svar
11
· Visningar
1 049
Senast: Snovind
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka