Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Får om allt går som det ska vårt första barn i juli. Har tillsammans planerat att jag ska vara hemma till jul och sen börja jobba 50%... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
5 249
Gravid - 1år Haller att pa bli vansinning! Kan inte bestamma mig for vilken barnvagn jag ska ha... Har fastnat mellan en Mutsy 4rider och en Bertini...
Svar
16
· Visningar
4 166
Senast: Calazirya
·
Gravid - 1år Och lekbåge... Någon som har en bra sån att tipsa om? Kikat på många fina, när det står att det finns 3 rygglägen borde det... 2
Svar
21
· Visningar
3 399
Gravid - 1år Vill göra nåt lite roligare än det vanliga. Har ni några tips? gärna bilder om ni har
Svar
2
· Visningar
1 124
Senast: snurran
·
F
Gravid - 1år är det normalt att det hugger som satan i äggstockarna vid hostningar och nysningar? det har gjort så hela tiden och nu är jag i v12...
Svar
2
· Visningar
2 649
Senast: Freyja_bus
·
R
Gravid - 1år Hej, (Försöker hålla mig lite hemlig ett tag till då jag är så nygravid) Jag har precis fått reda på att jag är gravid med barn... 2
Svar
21
· Visningar
2 387
Senast: Mli
·
Gravid - 1år Berätta om era dop! Vilka bjöd ni? Vad bjöd ni på efteråt? Kaffe/kaka? Mat? Tårta? Berätta! Hur dukade ni? På något speciellt vis... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
6 149
Senast: Sar
·
Gravid - 1år Var hittar man varma ytterkläder till en nyföding? Trodde det var lätt.. men icke! Tänker på de här "påsarna" som har armar och luva bl... 2
Svar
20
· Visningar
3 647
Senast: taccotad
·
V
Gravid - 1år Är det ens någon mening att köpa ägglossningsstickor? Nu i Mars är det åtta månader sedan vi började försöka att få barn på allvar... 2
Svar
21
· Visningar
2 716
Senast: wtf
·
B
Gravid - 1år Jag behöver lite hjälp nu... Jag väntar barn nu i början på maj och tänkte införskaffa mig ytterligare en ammningsbh och några...
Svar
13
· Visningar
1 295
Senast: _Viva_
·
J
Gravid - 1år Hur många har fått det? Vad innehöll det? Om kläder vilka storlekar? Glömt av hämta det och är rädd att om det är kläder att det är för... 2
Svar
34
· Visningar
5 065
Senast: Javan
·
V
Gravid - 1år Den 27/2-09 så titta Simon äntligen ut :laugh: Men jösses va jobbit de va. Jag blev igångsatt och hadde värkar i nästan 26 timmar...
Svar
16
· Visningar
1 279
Senast: valentino-95
·
Gravid - 1år Nu har det gått en vecka över tiden. :mad: De första 9 månaderna gick fort men jag är övertygad om att någon har ändrat tiden till... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 396
Senast: _Viva_
·
Gravid - 1år Funderade först över att skriva under anonymt nick, eftersom det är så pass privat... Men det får gå ändå. Jag är gravid i v 31+5 och... 2
Svar
27
· Visningar
2 852
Senast: eyz
·
B
Gravid - 1år Jo, jag funderade idag, får man själv välja snitt eller vanlig förlossning? Tex de flesta kändisar verkar ju bli snittade (nu tänker... 2
Svar
24
· Visningar
2 421
Senast: Spirit
·
Gravid - 1år Rollen som mamma..... Jag har jälv väldigt svårt att se mig själ vi den rollen. Inte det att jag inte vill eller tror att jag komemr...
Svar
4
· Visningar
945
Senast: Nillizan
·
Gravid - 1år För jag tror jag har värkar! Ont som bara den gör det och jag får andas mig igenom dom. Har förträngt hur det kändes vid förra... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
4 228
Senast: Calazirya
·
M
Gravid - 1år Jag antar att det inte bara är jag som lagar egen barnmat och ibland tryter ju fantasin så jag tänkte att här kan vi dela med oss av...
Svar
6
· Visningar
1 788
Senast: NeverEver
·
Gravid - 1år Min snart fyramånaders bebis har nästan växt ur liggvagnen! Vill inte byta till sittdelen än eftersom vi har en EL cangaroo, så då... 2
Svar
29
· Visningar
3 239
Senast: Diana
·
Gravid - 1år O i varenda butik jag har varit runt i i helgen säger alla likadant, slut hos tillverkaren. Babysemp 2, Babysemp 3 och Babysemp...
Svar
11
· Visningar
3 191

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka