Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

B
Gravid - 1år Är det bara jag som känner så? Alla säger att det är så mysigt att vara gravid, och visst är det det! Det är helt underbart att känna...
Svar
16
· Visningar
1 060
Senast: Calazirya
·
Gravid - 1år Har sedan nån timme tillbaka mått kasst=( Känner mig helt matt i kroppen, är varm och yr av och till. Även andningen känns jobbig=(...
Svar
6
· Visningar
989
Senast: MaRomer
·
Gravid - 1år Nu har jag gett upp om att försöka sova mer i natt, aj vad det gör ont. Jag hoppas att bebis är på gång att komma ut snart, för om det... 2 3
Svar
57
· Visningar
3 464
Senast: turbofling
·
Gravid - 1år Hu, är helt förvirrad och vet inte alls ut eller in! Som det känns nu kommer vi köpa begagnad vagn och "lägga pengarna" på sele och... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 109
Senast: nevin
·
Gravid - 1år Elina, 11 månader, har fått en kallelse till folktandvården. Eller, hon har fått en sån 'färdigbokad' tid, typ kom hit eller ring och... 2
Svar
25
· Visningar
2 290
Senast: Mitten
·
M
Gravid - 1år Jag är gravid i v 19+5 men första barnet och har senaste veckan fått en konstig stickande värk på höger sida precis under revbenen... 2
Svar
23
· Visningar
27 007
Senast: Calazirya
·
T
Gravid - 1år Var och köpte en ny vagn igår! Vi har en teutonia fun hemma, den fungerar kanon, är jättenöjd! Men vill ha en vagn som blir mindre som...
Svar
3
· Visningar
907
Senast: TheOne
·
Gravid - 1år Nu när jag bytte på E. (snart 4 mån) så var det lite rött i bajset, vad kan det vara? Dom senaste dagarna har han bara bajsat en gång...
Svar
5
· Visningar
1 175
Senast: Diana
·
Gravid - 1år Nu har vi varit uppe i några timmar, Emilia bara skriker och skriker, känner mig så maktlös som inte kan hjälpa henne. Verkar som att...
Svar
7
· Visningar
848
Senast: turbofling
·
V
Gravid - 1år Min dotter fyller 1 år om ett par veckor och redan börjar folk undra lite smått om det är någon tvåa planerad i framtiden. Jag vet att... 2 3
Svar
44
· Visningar
3 300
Senast: Inte_Ung
·
M
Gravid - 1år Som har barn födda omkring sommaren-hösten-08? Själv har jag en liten son född aug-08. Vore kul att prata med likasinnade, dvs...
Svar
1
· Visningar
702
Senast: Freyja_bus
·
S
Gravid - 1år Nu har jag pumpat i snart 5.5 månad och det har gått jättebra. När Linus åt som mest pumpade jag 5 ggr/dygn, nu har jag succesivt...
Svar
12
· Visningar
855
Senast: Snoffsan
·
Gravid - 1år Hej hej.. nu kommer jag att blotta mig här.. jag har nämligen ett litet problem med min kropp.. Jag gick upp 30kg under min grav, för... 2
Svar
28
· Visningar
13 068
Senast: Jane_Done
·
Gravid - 1år Alltså gah! Tog tid innan sonen (f-07) fick namn, då var jag helt övertygad om att det skulle vara sååå mycket lättare med tjejnamn... 2 3
Svar
44
· Visningar
2 835
Senast: Anna_
·
Gravid - 1år Vår lilla skit har lite problem med magen och har haft nu ett tag. Vi börjar minst sagt känna oss smått uppgivna. Lite bakgrund...
Svar
13
· Visningar
6 562
Senast: Brandgul
·
H
Gravid - 1år Hur många här har fött utan bedövning. skulle ni göra det igen? 3 4 5
Svar
89
· Visningar
7 793
Senast: Mammadutt
·
Gravid - 1år Var på middag idag då min farfar fyllt år. Vi var ca 10 pers, varav mig och pappa Simon känner och hans morfar och 2 morbröder han...
Svar
9
· Visningar
999
Senast: lobell
·
Gravid - 1år Ja, suck. Jag blöder. Och inte vill det sluta. Nu har jag fått massa läkartider och jag är uppstressad till max :(. Kanske finns det... 2
Svar
20
· Visningar
3 266
Senast: Mitten
·
Gravid - 1år Jag vet att det har finns gamla trådar om det här, men hittar inte en enda :confused: Så länka gärna... Jag har fått hel HP beviljad...
Svar
4
· Visningar
852
Senast: Snyggve
·
Gravid - 1år Idag har jag en vecka kvar till bf och börjar såklart bli otålig och vilja att bebisen ska komma snart. Funderar på när det kommer bli...
Svar
3
· Visningar
739
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka