Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Jag har i dag träffat en läkare via BM pga av mitt akuta höga blodtryck, misstanke om havandeskapsförgidtning, läget är lungt där, lite...
Svar
10
· Visningar
4 364
Senast: Lamborghini
·
Gravid - 1år Lilla Elliot 3 1/2 månad har börjat hosta och låter hes, tempade nu på morgonen och han hade högre än vad han brukar. Han var väldigt...
Svar
6
· Visningar
762
Senast: Diana
·
Gravid - 1år Vattnet gick i natt så här är det på G nu! Haft värkar från o till hela natten, avtagit lite nu ( :mad: ) som "värst" varannan minut... 2
Svar
24
· Visningar
2 305
Senast: ia_
·
Gravid - 1år Har en mycket mysko ond fläck på magen precis intill naveln. Det sträcker ut sig lite ibland men är alltid i det området. Trycker jag...
Svar
6
· Visningar
4 339
Senast: doglover
·
N
Gravid - 1år Minns ni min förra tråd om ägglossning och graviditet? Nåja, jag skrev att min mens var sen osv plus att jag haft oskyddat sex. :o... 2
Svar
20
· Visningar
2 126
Senast: Petronilla
·
Gravid - 1år Hur ser ert sociala liv ut? Kompisar? Familj? Hur ofta är ni och hälsar på/får ni påhälsning? Hur ofta träffar ni vänner och vad gör ni då?
Svar
8
· Visningar
1 101
Senast: Piffelina
·
Gravid - 1år Först vill jag bara klargöra att jag vet att bröstmjölk är det bästa för mitt barn bla bla bla så nu behöver ingen dra den predikningen... 3 4 5
Svar
98
· Visningar
6 813
Senast: Sol
·
Gravid - 1år Haha, trådskaparnas moder... :angel: Fick snittet omlagt på onsdagen i förra veckan ochdet har suttit där sen dess, nu börjar det...
Svar
8
· Visningar
1 419
Senast: Mammadutt
·
Gravid - 1år Haha, nejdå, vi ska inte lämna bort Sebastian riktigt ännu, men tänkte skaffa en elektronisk barnvakt utifall han visar sig sova bra i...
Svar
13
· Visningar
1 498
Senast: tinissen
·
Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på vad ni anser. Min cykel är på 28 dagar, men kan variera från 28-30 dagar. Men 10 av 12 gånger så är den på 28...
Svar
19
· Visningar
3 058
Senast: Dorro
·
Gravid - 1år Många pratar om tetrapack med ersättning som finns färdiga, finns dessa i mataffären eller är de från apoteket? Hade varit skönt att...
Svar
15
· Visningar
4 871
Senast: MittNyaJag
·
Gravid - 1år Jajamen! Nu är det dags. Bullen är färdigknådad, gräddad och garnerad och redo att komma ut ur ugnen! Eller ja... Beroende på hur... 4 5 6
Svar
116
· Visningar
7 489
Senast: MittNyaJag
·
Gravid - 1år Jag undrar om både jag och barnets far kan ta föräldraledigt båda två samtidigt från arbetet om endast en tar ut föräldrapenning (eller... 2
Svar
22
· Visningar
9 270
Senast: twinstar
·
Gravid - 1år Hur började ni med smakportioner? Vad gav ni, hur mycket och hur länge? Alltså när började ni ge mer osv? Berätta hur ni började:laugh:
Svar
8
· Visningar
3 535
Senast: Snoffsan
·
Gravid - 1år Behöver tips och råd på vad man kan göra mot en illröd liten rumpa. Han är även lite röd prickig och känns lite "skrovlig". Det kom... 2
Svar
25
· Visningar
7 130
Senast: Diana
·
Gravid - 1år Vågade ni semestra när ni var höggravida? Sambon och jag hade tänkt åka på semester första veckan i juli och jag beräknas föda 31 juli...
Svar
10
· Visningar
1 097
Senast: LitenIsa
·
Svar
13
· Visningar
1 118
Senast: kpist
·
P
Gravid - 1år Jag ska dit imorgon (Svenska mässan, GBG) och funderar på om jag behöver kontanter eller tar de kort i de olika montrarna? Jag är på...
Svar
2
· Visningar
765
Senast: Piffelina
·
Gravid - 1år är i mitten på v 36 så de är inte långt kvar, men sover ingenting längre senaste 2 dygnen har ja bara sovit 2h/ natt.. vet att jag är...
Svar
4
· Visningar
901
Senast: tinissen
·
Gravid - 1år Har precis fått hem våran nya EL (:love:) som jag valde o ha en Quadrolift till. Jättegosig och allt.. Vad har ni i era? Filtar, bla bla...
Svar
12
· Visningar
3 332
Senast: turbofling
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka