Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

M
Gravid - 1år Är egentligen inte helt ny på buke, men skriver under nytt nick då det fortfarande är lite hemligt ;) Jag och killen var på andra... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
7 429
Senast: Mirre
·
E
Gravid - 1år Lille molly 6 V. skriker när hon bajsar för att hon är så hård i magen. kommer nästan korvar. Fick tippset att redan ge henne ngn sked...
Svar
10
· Visningar
2 193
Senast: Elinkan
·
Gravid - 1år Börjar fundera på om jag är gravid... Jag hade oskyddat sex för ungefär 3 veckor sen, är ganska säker på att det är då jag hade...
Svar
8
· Visningar
1 729
Senast: skogersson
·
Gravid - 1år Ja alltså, här kommer ÄNNU en barnvagnstråd :p Vi kollar för fullt nu på barnvagnar, har tänkt att köpa en begagnad i bra skick och...
Svar
13
· Visningar
3 607
Senast: Brandgul
·
Gravid - 1år Jag blir galen! Sitter jag för mycket blir det obekvämt, att ligga i sängen är ju ingen lek längre... Ta mig fram gåendes - jag blir... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 443
Senast: skogersson
·
I
  • Låst
Gravid - 1år Så allihopa, ni som redan har barn eller ni som väntar barn. Sammanställ en lista på babysaker som bör finnas från dag 1, även antal... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
25 278
Senast: Snurrfian
·
H
Gravid - 1år min dotter somnar alltid mellan 6-7 på kvällen.. ( hon är 9 månader) och innan har hon sovit till 8, vaknat en gång på natten för att...
Svar
16
· Visningar
1 285
Senast: Hopphopp
·
S
Gravid - 1år Hejsan! jag är i vecka 30 nu, och svettas nå kopiöst efter ja klivit upp.spelar ingen roll vad ja gör, eller har på mig... ? är de något...
Svar
4
· Visningar
1 015
Senast: strösslet
·
Gravid - 1år Hej! My håller nog på att bli förkyld. Hon låter som om det är lite snorigt och slemmigt, men än så länge ser näsan hyfsat ren ut. Hon...
Svar
13
· Visningar
1 315
Senast: Magini
·
Gravid - 1år Det är väldigt sällan jag är inne på Förälder, så jag vet inte hur ni brukar bete er här inne ;) Men jag vill lägga in ett stort... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 472
Senast: tinissen
·
Gravid - 1år Eh ja, är intresserad av hur ni löst den biten, bilder berättar ju mer än tusen ord så lägg gärna in lite bilder. :) 2
Svar
35
· Visningar
22 100
Gravid - 1år Vi försöker att skaffa vårt andra barn, har just börjat. (är det någon som vet vem jag är så schhhh om detta) Man är ju som ett...
Svar
12
· Visningar
2 995
Senast: lobell
·
Gravid - 1år Någon av er som har erfarenhet av detta? Jag inbillar mig att alla mina djur vet om att jag är gravid. Vissa uppfattar nog bara att det... 2
Svar
22
· Visningar
7 602
Senast: paradiset
·
B
Gravid - 1år Hej, Jag vill minnas att här fanns en tråd för ett tag sedan där någon tipsade om en dusch-pall från IKEA. Jag hittar inte tråden...
Svar
9
· Visningar
9 577
Senast: tinissen
·
Gravid - 1år Är det någon som provat en sån? Tyckte ni att det fungerade bra?
Svar
17
· Visningar
2 979
Senast: Acses
·
Gravid - 1år Hej... Uscha, nu är jag något orolig vill jag lova! Okej, lite snabbt nu då, jag är gravid i vecka 23 nu, och har ju gått hos...
Svar
13
· Visningar
2 212
Senast: Tillit
·
Gravid - 1år Var på läkarkontroll med Saga 6 veckor idag och läkaren tyckte att det knäppte i hennnes ena höft och skrev remiss till barnortopeden...
Svar
7
· Visningar
1 367
Senast: LitenIsa
·
F
Gravid - 1år Jag hade tänkt och göra en skiva som man kan lyssna på när man håller om/nattar/gosar med sin bäbis. en skiva som ska ha kärleksfulla...
Svar
17
· Visningar
1 611
Senast: Mirre
·
Gravid - 1år Har nu vid två bm besök konstaterats att bebis ligger i tvärläge. Är ännu bara i v 32 så det hinner ändra sig. Är det någon annan som...
Svar
2
· Visningar
1 505
Senast: ameo
·
O
Gravid - 1år Jag skriver under anonymt nick då jag fortfarande vill vara hemlig. Jag hoppas att någon vänlig själ kan hälpa mig med några lugnande...
Svar
8
· Visningar
1 284
Senast: Calazirya
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka