Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

J
  • Låst
Gravid - 1år Ammar för fullt nu, har en liten som är 6 månader. Jag har massor med mjölk vissa dagar rinner det liksom. Nu är det så att min kille... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
19 218
Senast: Snurrfian
·
M
Gravid - 1år Ni som har haft Hormonspiral, hur lång tid tog det från det att ni tog ut den till ni blev gravida? Jag har haft spiralen i 3 år nu...
Svar
12
· Visningar
3 439
Senast: Emsan
·
Gravid - 1år Nu har jag ca 6 veckor kvar till BF, å jag vet inte vart jag ska föda... Vid inskrivningen fick jag informationen att vi har... 2
Svar
33
· Visningar
2 561
Senast: Petronilla
·
Gravid - 1år Hej på er alla glada! Det är så att jag har två hästar och sen blev jag gravid i höstas, woho! jättekul! Men vad jag blir trött... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 224
Senast: Mitten
·
S
Gravid - 1år hejsan! jag och min karl bor i en 3a på 73 kvm, badrummet är litet och sovrummet är inte så stort heller... tänkte höra med er om lite... 2
Svar
28
· Visningar
6 764
Gravid - 1år När skickade ni in ansökan om havandeskapspenning. Ska på UL nu i veckan, men får inte moderskapsintyget förrän om 14 dagar. Tänkte...
Svar
9
· Visningar
1 273
Senast: Snoffsan
·
Gravid - 1år Hur tidigt kan de som får tänder tidigt börja få sina första bissingar? För det har verkligen börjat kännas rätt så tydligt i... 2
Svar
20
· Visningar
1 776
Senast: Magini
·
Gravid - 1år Sitter här och är jätteledsen och uppgiven....:cry: Lite bakgrundsinfo: Viking, 4,5 månader, har sista 2 veckorna vaknat... 2
Svar
31
· Visningar
2 820
Senast: BerraHemBerra
·
Gravid - 1år Våran barnvagn är stulen:cry: Vi kom hem ca kl 21 igår kväll, ställde in barnvagnen under trappen ihopvikt i trapphuset som vanligt... 2
Svar
35
· Visningar
4 523
Senast: Brandgul
·
Gravid - 1år Hittade en ursöt tröja. Eller ja fiskarna på den var helt underbara! Fick bara med en firre men e nöjd=) Knåpade ihop detta på max 30...
Svar
7
· Visningar
1 011
Senast: vippan
·
B
Gravid - 1år Hej! Någon som vet något om detta märke och dess barnvagnar? Någon av er som rentav har en sådan? 2
Svar
23
· Visningar
5 062
Senast: Emle
·
Gravid - 1år Jepp Isak fick sin första tand idag. Hela förra veckan var han trött, snorig, hostade osv och idag kom tanden:banana:
Svar
11
· Visningar
995
H
Gravid - 1år Hur är det där med att ha mens fast man är gravid? har hört att endel har haft mens även fast dom är gravida men då att de har vart...
Svar
7
· Visningar
13 006
Senast: Fellow04
·
Gravid - 1år Hej! Nu när man behöver slänga fram brösten i tid o otid kanske det är behändigt att ha några kläder som är anpassade till det... Hur... 2
Svar
26
· Visningar
3 402
Senast: Dorro
·
S
Gravid - 1år hejsan! jag vet inte var jag ska vända mig längre... jag och min kille väntar vårat första barn (är i vecka 29+1) Barnet var inte...
Svar
15
· Visningar
1 421
Senast: strösslet
·
Gravid - 1år Jag vill bara meddela vårt tokiga rekord... Vi bor ju ganska nära Solvalla och tycker att det är ett trevligt familjenöje att ta oss...
Svar
3
· Visningar
1 064
Senast: BitterAss
·
V
Gravid - 1år Hejsan Hoppsan! Tänkte bara höra med er som födde med Kejsarsnitt. Hur lång tid läkningen tog. Hur länge ni hade ont i såret, när ni... 2
Svar
22
· Visningar
16 937
Senast: Bebben
·
Gravid - 1år Finns det någon statistik för hur förekommande det är att ett barn drabbas av handikapp som följd av en komplicerad förlossning?
Svar
15
· Visningar
4 627
Senast: mik
·
B
Gravid - 1år Ja, sitter just nu och tittar på Förlossningskliniken på TV4 Fakta. Jag vet inte om det är en bra idé eller ej, då jag lider av denna...
Svar
4
· Visningar
963
Senast: Mitten
·
T
Gravid - 1år ojojoj vad fort det går!! Dags att barnsäkra hemma... vi har köpt såna där fina händer på Ikea som man ska klistra fast på bordskanter...
Svar
1
· Visningar
691
Senast: Mynta2
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Diskbråck
  • Gps-halsband