Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

O
Gravid - 1år Ja ni föräldrar nu har det börjat ticka och det med besked! Tiden är inte direkt den bästa, jag håller just på med ett "karriärsbyte"...
Svar
13
· Visningar
1 176
Senast: jerseyko
·
H
Gravid - 1år japp, förra veckan gjorde jag ett grav-test som blev positivt.Haft mina aningar om att jag var med barn, men iaf. Inget planerat...
Svar
12
· Visningar
1 296
A
Gravid - 1år NU har jag (vi) satt oss ordentligt på pottkanten. Eller också är det bara jag som förstorar. Känner mig inte riktigt bekväm i...
Svar
13
· Visningar
2 697
Senast: havreflinga
·
Gravid - 1år Nar berattar man for chefen att man ska ha barn egentligen? Sjalvklart ar ju att man vantar till efter v13, men annars har man en...
Svar
14
· Visningar
1 549
Senast: lingonben
·
Gravid - 1år Om man bara ska ha ett alternativ, ska man satsa på en manduca eller en sjal då? Vad är "behändigast" när man inte vet var man vill ha... 2
Svar
36
· Visningar
3 999
Senast: Lydia
·
Gravid - 1år Nån mer än jag som haft eller kommer ha gammal dopklänning. Klänningen edvin hade på sitt dop är 55år gammal och har gått i släkten sen...
Svar
18
· Visningar
2 172
Senast: cowgirl81
·
J
Gravid - 1år Fortsätter med mitt anonyma nick ett tag till. Jag har ett tag trott att jag har varit gravid, men det verkar inte vara så. Jag bara...
Svar
19
· Visningar
16 446
Senast: jolly_jolly
·
Gravid - 1år Våra tre första barn har alla fått namn som finns med i ALs sagor. Det har dock varit helt omedvetet, men många har kommenterat det... 2
Svar
36
· Visningar
10 421
Gravid - 1år "Dottern" sms:ade i morse att dom var på väg till BB:) Dom har 22 mil dit, så att det gäller att inte stanna hemma för länge, utan åka...
Svar
8
· Visningar
1 070
Senast: Messy
·
Gravid - 1år Tänkte vi kunde skriva upp en massa tips till alla som vänta sitt första barn här! En tråd jag önskade funnits innan jag fick barn;)... 2 3
Svar
43
· Visningar
4 681
Senast: Mammas
·
Gravid - 1år Följande scenarion *Om man är gravid i 8 veckan och dricker ett par cider och några snapsar under en kväll? *om man äter p-piller...
Svar
9
· Visningar
3 707
Senast: lobell
·
Gravid - 1år Har ni några särskilda nojjor när det gäller mat, under tiden ni är/var gravida? Sen vecka 9 (är nu i v.11) kan jag verkligen inte äta...
Svar
6
· Visningar
1 069
Senast: lingonben
·
Gravid - 1år Det här med hjärtslag....det sägs ju att tjej/kille har olika hjärtslag.... Jag vet at vi ska få en pojk i april och nu den 7/1 ska... 2
Svar
23
· Visningar
3 440
Senast: Brandgul
·
Gravid - 1år Sist jag var hos BM så sa hon att jag skulle köpa järntabletter och äta, inte för att jag hade låga värden eller så(det kollades... 2 3
Svar
40
· Visningar
5 474
Senast: naturElle
·
P
Gravid - 1år Efter lunch, gröt och middag så får dottern (8 mån) de olika fruktpuréerna som finns i butikerna. Vi har även börjat ge henne banan, men...
Svar
17
· Visningar
1 253
Senast: vansinnet
·
Gravid - 1år Nu är det såhär att min son snart 1 mån gammal får jätteont i magen av amningsnappen, och utan den tar han inte bröstet:( Pumpar så... 2
Svar
27
· Visningar
3 243
Senast: Mammas
·
  • Låst
Gravid - 1år Tänkte att jag kan väl starta en tråd för oss som ska ha snart, så vi har nånstans att prata om det som komma skall inom en snar... 40 41 42
Svar
826
· Visningar
51 167
Senast: Snurrfian
·
H
  • Låst
Gravid - 1år Sitter lite o funderar:P Ni som blivit/är gravida och har häst. Hur har ni gjort då? Sålt hästen?:S Lånat ut hästen till fodervärd? Elr...
Svar
6
· Visningar
1 146
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år Hur mycket är normalt? Så fort jag går ut på en promenad får jag hur många som helst, gör inte ont men är lite obehagligt. Samma sak om...
Svar
18
· Visningar
21 001
Senast: NeverEver
·
Gravid - 1år Kanske kan diskuteras om den här tråden verkligen passar under "förälder" men eftersom frågan för mig är direkt kopplad till att jag... 2
Svar
22
· Visningar
3 317
Senast: lobell
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka