Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

A
Gravid - 1år Livet är så fruktansvärt orättvist ibland, hade önskat att jag kunde ta av mig min stora mage (ska ha barn i jan.) Ett par dagar före...
Svar
2
· Visningar
1 060
Senast: ginnies
·
S
Gravid - 1år Hejsan! jag funderar på att köpa mig en sådan apparat så man kan lyssna på magen när man är gravid, (hjärtat m.m) någon som har nå...
Svar
1
· Visningar
1 047
Senast: Mitten
·
S
Gravid - 1år Någon som varit på något sånt? Jag är gravid i vecka 29, syns knappt att jag är gravid! Hur som helst har jag inte brytt mig så...
Svar
5
· Visningar
987
·
S
Gravid - 1år Någon fler än jag som fått gall problem? Fick sist papaverin utsktivet och det hjälpte faktiskt en del men hur får man dagen där på...
Svar
5
· Visningar
4 421
Senast: saltahajen
·
Gravid - 1år Ni som drabbats av det, vad var dom första tecknen på det och när började det? Jag var hos barnmorskan idag och hade lite äggvita i...
Svar
14
· Visningar
7 517
Senast: NeverEver
·
J
Gravid - 1år Har tagit ett anonymt nick den här gången... Jag undrar över koffeinintaget vid graviditet. Läste på livsmedelsverket att 300 mg/dag...
Svar
8
· Visningar
3 194
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Jag har ont i ryggen!! Bara så ni vet. ;) :angel: Det går inte att sitta, inte ligga, inte sova... Eller, sova går bra, men...
Svar
5
· Visningar
807
Senast: MittNyaJag
·
H
Gravid - 1år man får ju hyra bilbarnstol på bb när man fött.. men man får väl byta till större sen efter några månader va? eller har jag hört fel... 2
Svar
34
· Visningar
4 758
Senast: Calazirya
·
B
Gravid - 1år Hej allihopa.. Jag går in i vecka 14 imorgon. Ikväll har jag fått uppleva psykisk stress jag inte upplevt tidigare. Mitt sto...
Svar
4
· Visningar
1 105
·
Gravid - 1år När byter jag över till ersättning nr 2. Äter idag nan. På kvällarna äter hon väldigt ofta efter 2 timmar redan. Äter då ca 150ml. Och...
Svar
5
· Visningar
1 480
Senast: skogersson
·
Gravid - 1år Hur länge red ni under er graviditet? Var på "hälsosamtal" hos barnmorskan förra veckan och hon tyckte absolut att man kunde rida så... 2
Svar
25
· Visningar
2 503
Gravid - 1år Sonen låg och lekte på golvet och hamnade bredvid elementet, slängde till med huvudet och fick en smäll. Han har en liten bula nu och...
Svar
3
· Visningar
853
Senast: Piffelina
·
A
Gravid - 1år Ville bara berätta det! En flicka på 3750 g, ska heta Emmy, och är bara sååå söt! Var lite fundersam i början, men nu är jag superglad... 5 6 7
Svar
122
· Visningar
8 514
Senast: Tassetass
·
N
Gravid - 1år jag är i vecka 14 nu.. går in i vecka 15 på måndag.. de senaste dagarna har jag inte kännt något. kan må lite illa om jag vaknar på...
Svar
9
· Visningar
5 323
Senast: ameo
·
B
Gravid - 1år Jo, jag är i vecka 14 (13+0) Är det så man skriver förresten, blir så förvirrad, att man är i en vecka, men även en annan...? I alla...
Svar
10
· Visningar
1 805
Senast: tinissen
·
T
Gravid - 1år Ja, som rubriken lyder, att skaffa barn och allt vad detta innebär. Jag sitter och har massa funderingar, och har haft en lång tid nu...
Svar
10
· Visningar
1 345
Senast: Tamzy
·
Gravid - 1år Man skulle ju få föräldrapenningen den 23 den här månaden. Men har bara fått 983kr? Brukar ju få runt 4000??:confused:
Svar
4
· Visningar
925
Senast: Izamoon
·
H
Gravid - 1år jag trodde jag var gravid men testade mej idag och det blev ett - .. men det är så här att jag har inte haft min mens på 2 månader...
Svar
3
· Visningar
888
Senast: Hopphopp
·
B
Gravid - 1år Fick svaret från Blodprovet från KUB testet och det stod såhär: Som regel säger man att en risk högre än 1:300 innebär låg risk...
Svar
1
· Visningar
886
·
Gravid - 1år Nu är det 3,5 minuter mellan värkarna och vi ska åka in till BB:bump: Det hela startade kl 07.15, jag passade på att ta en dusch... 3 4 5
Svar
80
· Visningar
7 314
Senast: jerseyko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka