Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Halsbränna och sura uppstötningar har man ju hört är mer regel än undantag vid en graviditet. Nu har jag taskig koll på hur något av det...
Svar
0
· Visningar
4 929
Senast: MittNyaJag
·
B
Gravid - 1år ja.. så känner jag mig. Jag kräker en hel del under morgonen och illamåendet håller i sig under dagen, så jag känner mig inte så... 2
Svar
35
· Visningar
3 820
Senast: nella84
·
Gravid - 1år Ge mig ideer! :p Vi promenerar, leker, undersöker saker m.m. m.m. men det är bara roligt korta stunder
Svar
7
· Visningar
7 399
Senast: mian1
·
Gravid - 1år Är bara så nyfiken om det finns något/några sätt som man märker att man är gravid på?
Svar
18
· Visningar
7 342
Senast: eyz
·
Gravid - 1år Min dotter är 6 månader och hela min värld. Både jag och min sambo jobbar som konsulter, och hittills har jag varit hemma och... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 663
Senast: lingonben
·
Gravid - 1år Tar ett barn av sprit de första veckorna? Vi säger att jag blir med barn, jag har ingen aning om detta då jag alltid haft...
Svar
8
· Visningar
1 323
Senast: Calazirya
·
Gravid - 1år Inför min graviditet så sålde jag mitt sto, främst för att jag inte hann med henne, (och väntade ju mig inte precis att få mer tid till...
Svar
11
· Visningar
1 259
Senast: MittNyaJag
·
Gravid - 1år I torsdags kväll kom hon till världen :love: Återkommer med utförligare rapport senare :bump: 2
Svar
20
· Visningar
2 139
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Här har jag klarat drygt 8 mån ammande och NU,har mina bröstvårtor har blivit nariga (torra och fnasiga) och fått en varsin liten...
Svar
6
· Visningar
1 296
Senast: Magini
·
Gravid - 1år Jag läser ju gärna dessa vecka-för-vecka-utveckling-för-ditt-barn, och tycker det är rätt mysigt och kul att veta vad som händer just...
Svar
1
· Visningar
662
Gravid - 1år Vi köper alltid mjölk direkt hos bonden till julens matlagning. Maten är kokt (julgröt, rörost, färskost), är det ok om man är...
Svar
4
· Visningar
1 538
Senast: ameo
·
Gravid - 1år Ropade hej alldeles för snabbt! :crazy: Mådde så jättebra och lite illamående på morgonen, men tog jag minttuggummi så var problemet...
Svar
3
· Visningar
995
Senast: Mammadutt
·
B
Gravid - 1år Hej alla, nu börjar jag 'hämta mig' från chockbeskedet om min sambos uppsägning. Och samtidigt händer det MASSOR med annat här, som får...
Svar
8
· Visningar
1 618
Senast: Tillit
·
E
Gravid - 1år Var hos BM igår och mätte SF mått. Har gått 22 fulla veckor och hade ett mått på 27 cm!!! Det är alltså en bit över vad som är normalt...
Svar
17
· Visningar
3 889
Senast: Jolanta
·
Gravid - 1år Jag kommer att få alla 60 dagar med havandeskapspenning. Är vikarie och har anställning fram till 31/12. Idag hade chefen skickat upp...
Svar
5
· Visningar
1 205
Senast: Clintan
·
B
Gravid - 1år Jag undrar om detta kan ha med graviditeten att göra. Det är så, att jag har en smärta som börjar i höger skinka, och strålar ner i...
Svar
14
· Visningar
2 344
Senast: Ylva86
·
Gravid - 1år Min 11månaders är helt hopplös vad det gäller att dricka. Vi har försökt ge henne vatten sen hon började med smakisar. När hon vägrat...
Svar
9
· Visningar
2 336
Senast: Emro
·
1
Gravid - 1år Hej! Jag fick för 2 veckor sen en liten Novah, vi kom hem från neo igår:) Hon kom i v. 35 + 4 och vägde 1 595g och 41.5cm lång:)... 2
Svar
32
· Visningar
2 287
Senast: Fellow04
·
V
Gravid - 1år Hur gör ni andra? Jag tänker mest på kylan nu, men även annars. Låter ni era barn sova ute i vagnen? Hur länge? Har ni någon...
Svar
18
· Visningar
5 634
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka