Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

V
Gravid - 1år Se om barnet har ryggmärgsbråck? Jag har juh inte ätit Folsyra överhuvudtaget, äter dock frukt och grönsaker och barnmorskan sa att...
Svar
4
· Visningar
882
Senast: Tarzzan
·
Gravid - 1år Ja, som rubriken lyder :)? Tack på förhand för svar! 2
Svar
29
· Visningar
12 821
Senast: Mirre
·
Gravid - 1år Vi ska genomgå en organscreening i v19 för att se så att Grodan mår bra och att det inte är några större fel på fostret. Nu är jag så... 2
Svar
26
· Visningar
5 863
Senast: Calazirya
·
M
Gravid - 1år Är gravid i v 26 och har de senaste veckorna fått ganska stora problem med foglossningar... Jag pratade med chefen om detta o han...
Svar
7
· Visningar
2 763
Senast: Björk
·
Gravid - 1år Har blivit rekommenderad att äta Niferex med start från måndag. Jag är inte alls sugen på idén, utan äter hellre sånt som innehåller med... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
24 100
Senast: turbofling
·
Gravid - 1år Jag blir så trött på mig själv.....är gravid i v16 nu (15+3) och har fått Ul tid den 3/12 men jag oroar mig så mkt nu sista dagarna ändå...
Svar
14
· Visningar
1 092
Senast: memma
·
Gravid - 1år men vad betyder BIM?? Har stött på massa konstiga begrepp på senaste tiden och de flesta har jag lyckats klura ut. Finns nått lexikon...
Svar
4
· Visningar
853
Senast: Snyggve
·
Gravid - 1år För några veckor sedan tog jag cellprov, bara ytligt då jag är gravid. Detta visade lätta cellförändringar o BM berättade att jag skulle...
Svar
15
· Visningar
2 007
Senast: aenglah
·
Gravid - 1år Vart köper man dem? Vet att Libero och Pampers gör blöjor i ministorlekar, men de finns inte på våra matvarubutiker.
Svar
16
· Visningar
2 712
Senast: twinstar
·
Gravid - 1år Bråttom hade hon! Kom 4½ v för tidigt. Förlossningen tog mindre än en timme, gjorde inte ont och mamma och barn mådde toppen. Hon vägde... 2
Svar
20
· Visningar
1 848
Senast: Mammadutt
·
Gravid - 1år I natt hade vi ett litet trauma här. Ludvig, 13 dagar, sover mellan oss i en co- zee-säng med Babysense andningslarm (vi har även ett... 2
Svar
26
· Visningar
7 343
Senast: Mitten
·
Gravid - 1år vad ska man ge? och för hur mycket? det är vänner som har fått barn och som ska ha dop i helgen, men jag har verkligen ingen aning...
Svar
17
· Visningar
2 643
·
Gravid - 1år Det var vi på igår Isak och jag. Vi var 5 st totalt men skulle komma fler nästa gång. Alla var glada och trevliga och tyckte vi skulle...
Svar
3
· Visningar
808
Senast: doglover
·
G
Gravid - 1år Hej! Det där med resesäng...? Är det nödvändigt att köpa och släpa med en sådan om man skall åka bort en vec när bebisen bara är nån...
Svar
13
· Visningar
5 598
Senast: ylvalill
·
P
Gravid - 1år Hur har ni andra resonerat under graviditet, oroar ni er extra mycket för strålning? Stänger ni av trådlösa nätverk när ni inte surfar...
Svar
7
· Visningar
2 970
Senast: Mitten
·
M
Gravid - 1år Typiskt! Har gått sådär halvbra att rida nu senaste tiden (är i vecka 26 nu), fått som sammandragningar i magen så jag har mest bara...
Svar
1
· Visningar
640
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år På måndag morgon är det dags, å jag som tyckte att det var så låååångt tills det var dags :laugh: Sen skulle sambon egentligen varit... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 587
·
B
Gravid - 1år Hej alla! Jag har precis gått in i 7:e veckan, och där kom också illamåendet. Inte alls okontrollerbart, men med klökningar och...
Svar
1
· Visningar
673
·
D
Gravid - 1år Jag som trodde att det skulle gå över men icke:crazy: Jag fick foglossningar i vecka 18 (är nu i vecka 27+3) började bli lite bättre...
Svar
14
· Visningar
1 579
Senast: mian1
·
Gravid - 1år Nu har jag fått hem mina fina tyger från Mexico, de ska bli ringrebozos, alltså ringsjalar :laugh:
Svar
9
· Visningar
996
Senast: nevin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka