Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

B
Gravid - 1år Hur 'farligt' är psykisk stress i början av graviditeten? Jag har precis gått in i vecka 9 och det känns som att livet som just börjat...
Svar
12
· Visningar
1 467
Senast: Mitten
·
Gravid - 1år Någon som vet om det finns någon text till den?
Svar
14
· Visningar
4 748
Senast: oz_joj
·
Gravid - 1år Något jag har gått och undrat på länge, undrar om ni kanske kan ta er tid att svara på detta. En tjej på 15 år blir gravid, ingen...
Svar
6
· Visningar
1 089
Senast: oz_joj
·
Gravid - 1år Någon måste ju hata mig fruktansvärt mycket. Gick inget bra hos läkaren idag. "Hur ska man bevisa att du får ont", så min anledning... 2 3
Svar
40
· Visningar
4 137
Senast: lilly08
·
Gravid - 1år när sonen bara 7? kan man göra det? Han bli 8 mån den andra dec 2
Svar
23
· Visningar
1 596
Senast: doglover
·
Gravid - 1år Vid vilken ålder/vikt/längd har era barn haft olika klädstorlekar? Tänker mest på dom första månaderna. Jag har ett stort sug just... 2
Svar
23
· Visningar
6 441
Senast: boccia
·
Gravid - 1år I onsdags var jag förbi hos min höggravida kompis och gav henne en badbalja till hennes bebis som låg i magen. Hon hade redan gått över... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 713
Senast: Jettan
·
F
Gravid - 1år Crescent M300 är det någon som har det? Tänkte använda den som sittvagn då jag vill kunna ha lillan emot mig än så länge och den var en...
Svar
9
· Visningar
968
Senast: fantastic
·
P
Gravid - 1år Dottern har nu börjar hasa sig framåt:D Snart kan vi snacka armmuskler :rofl: Vi insåg snabbt att nu ska det fixas här hemma. Tanken...
Svar
11
· Visningar
981
Senast: Piffelina
·
S
Gravid - 1år imon ska jag på vul.. är nu i vecka 9. hur mycket kan man bli tillbaka flyttad? är orolig att dom ska säga att jag inte alls är i vecka...
Svar
10
· Visningar
1 423
Senast: saffran2
·
Gravid - 1år Vad har ni haft för väder? Idag har jag och Isak varit ute och gått med en kompis och hennes dotter. Sedan gick vi till...
Svar
4
· Visningar
702
Senast: Piffelina
·
M
Gravid - 1år Vad har ni blivit rekommenderade ang ridningen efter förlossningen? Hur länge bör man vänta? Till efterkontrollen? Nu efter 5 1/2... 2
Svar
23
· Visningar
2 786
Senast: Magini
·
Gravid - 1år Min son är nu 4 månader. När han var lite kräktes han lite då och då, men inte särskilt mycket. Nu kräks han bara mer och mer...
Svar
9
· Visningar
2 040
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Vet att dessa finurliga vaggor finns att hyra i Umeå för 250 kr per månad, verkar ju himla smart. Min lilla plutt är väldigt grinig om...
Svar
10
· Visningar
2 029
Senast: kisse
·
Gravid - 1år Jag är GRAVID!! och först nu får ni veta=)=) Är i v 16=) :love::love::bump::bump:
Svar
17
· Visningar
1 245
Senast: HeRomer
·
Gravid - 1år som har försökt att bli gravid i över ett år men inte lyckats. En av mina allra bästa vänner och hennes sambo vill så gärna ha barn... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 126
Senast: Silverpilen
·
H
Gravid - 1år när man fött barn blir ju magen vad ska man säga väldigt mjuk och hängig:p ni vet hur jag menar eller hur? jag fick barn för 6...
Svar
16
· Visningar
1 916
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år När mitt bebissug blir som starkast så funderar jag på hur det skulle vara att få ett syskon till våra barn. Hur skulle det påverka...
Svar
4
· Visningar
2 826
Senast: Sar
·
V
Gravid - 1år började ni känne fosterrörelser i magen och i vilken vecka började ni kunna känna bebisen utanpå magen?
Svar
10
· Visningar
1 086
Senast: vansinnet
·
Gravid - 1år Isak har på bara en kort tid (denna månad) lärt sig smacka med tungän, klappa händerna och nu ligger han på golvet och kommer nästan upp...
Svar
4
· Visningar
638
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka