Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Barn
Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn
Gravid - 1år
Hjälp!
Vi väntar vårt andra barn i april (om allt går väl) Eftersom jag är över 35 blev vi erbjuden olika typer av fosterdiagnostik. Vi...
Gravid - 1år
Känner mig förvirrad om perioden då barnet är tre månader och fyra månader. När jag sålde mjölk sa de att mjölken förändrades när barnet...
Gravid - 1år
Ja, varför är det så tråkigt? Vi hade ju bestämt att vi skulle starta bebisverkstad här hemma. Men så fick jag för ont i ryggen av mitt...
Gravid - 1år
Är 40+5 idag och kände det igår kväll när jag och sambon kollade film, det började KLIA över hela kroppen:crazy: Överallt! Nån som varit...
Gravid - 1år
vi har ett köksbord med iläggskivor på kortsidorna.
Isak satt i gåstolen och fick tag i ena skivan, den ramlade ner och var nån cm från...
Gravid - 1år
Jag ska på mitt första ultraljud idag, spännande värre :p. Är runt v 12-13 och nu undrar jag om man gör nån gynekologisk undersökning då...
Kropp & Själ Locobase har en kräm som heter Eczema cream, som är godkänd för att använda nära ögonen.
det är generellt ett problem med ögonkrämer då...