Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

H
Gravid - 1år Hjälp! Vi väntar vårt andra barn i april (om allt går väl) Eftersom jag är över 35 blev vi erbjuden olika typer av fosterdiagnostik. Vi...
Svar
17
· Visningar
4 799
Senast: Lupin
·
Gravid - 1år Känner mig förvirrad om perioden då barnet är tre månader och fyra månader. När jag sålde mjölk sa de att mjölken förändrades när barnet... 2
Svar
20
· Visningar
1 721
Senast: jerseyko
·
S
Gravid - 1år Det börjar närma sig jul... vad bör man egentligen tänka på när det gäller julmaten nu när man går runt med den lille i magen? Allt...
Svar
1
· Visningar
769
Senast: ameo
·
Gravid - 1år Ja alltså, undrar en liten sak. Jag är nu i vecka 9 (8+2) och har ont i ryggen. Eller, ryggen och ryggen, snarare inuti...
Svar
11
· Visningar
21 682
Senast: jerseyko
·
Gravid - 1år Kolla vad som väntade på mig när jag kom hem från sjalträffen idag: Manduca Limited Edition LemonGrass, köpt enbart för färgens skull... 2
Svar
23
· Visningar
2 796
Senast: nevin
·
Gravid - 1år Ja, varför är det så tråkigt? Vi hade ju bestämt att vi skulle starta bebisverkstad här hemma. Men så fick jag för ont i ryggen av mitt...
Svar
8
· Visningar
1 372
Senast: memma
·
Gravid - 1år Ja, tyvärr kom jag ej på någon bra rubrik....men hoppas ni läser ändå! Jag har hört och lagt märke till att dem som mått dåligt/ illa...
Svar
12
· Visningar
969
Senast: memma
·
Gravid - 1år Är det helt jättedumt att testa blanda lite socker i vällingen för att se om barnet kan lära sig att tycka om det och lära sig att... 2
Svar
26
· Visningar
4 787
Senast: Blixtra
·
Gravid - 1år Nu får ni ursäkta att det blir lite snurrigt, bara å fråga om nåt är oklart! jag hade min sista mensdag den 16 oktober, både den... 2 3
Svar
44
· Visningar
15 794
Senast: wtf
·
Gravid - 1år Som sagt, när började de synas, med / utan kläder?? Jag är jättenyfiken, är i v 10 och lika hopplöst platt som vanligt... 2
Svar
31
· Visningar
21 740
Senast: Pirat
·
A
Gravid - 1år vad ska man gör när ens dotter är en mammagris...skriker så hon tappa andan om hon e hos någon annan!!! jätte jobbigt att sitte vid... 2
Svar
26
· Visningar
2 322
Senast: Nobless
·
Gravid - 1år Är 40+5 idag och kände det igår kväll när jag och sambon kollade film, det började KLIA över hela kroppen:crazy: Överallt! Nån som varit...
Svar
4
· Visningar
1 003
Senast: pixietail
·
Gravid - 1år nar de inte vill? Behover goda rad och erfarenheter fran kloka Bukefalister. Vi har haft tva tuffa veckor har hemma, med forkylning...
Svar
8
· Visningar
882
Senast: mimmipigg
·
Gravid - 1år En kompis har precis fått sitt första barn och jag tänkte köpa en liten present till den lilla. Var i Stockholm kan man köpa lite...
Svar
10
· Visningar
1 556
Gravid - 1år vi har ett köksbord med iläggskivor på kortsidorna. Isak satt i gåstolen och fick tag i ena skivan, den ramlade ner och var nån cm från...
Svar
7
· Visningar
909
Senast: doglover
·
V
Gravid - 1år men jag verkar inte vara så bra på letandet :crazy: Får man äta Sushi när man är gravid om man håller sig till laxrullar och räkstjärtar? 2
Svar
22
· Visningar
5 648
Senast: Calazirya
·
Gravid - 1år Vi har en hörnsoffa i skinn i vardagsrummet. Den står längs fönstren. Loke klättrar mycket snabbt och enkelt upp i soffan och sedan...
Svar
10
· Visningar
877
Senast: doglover
·
Gravid - 1år Vad gör där egentligen?
Svar
2
· Visningar
791
Senast: Blue_moon
·
H
Gravid - 1år Äntligen efter 3 år o 10 månader o vårt första ivf så tog det sig.. Så i Juli blir vi föräldrar :) 2
Svar
24
· Visningar
2 019
Senast: HeRomer
·
B
Gravid - 1år Jag ska på mitt första ultraljud idag, spännande värre :p. Är runt v 12-13 och nu undrar jag om man gör nån gynekologisk undersökning då...
Svar
8
· Visningar
997
Senast: bestatjejen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka