Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år När började ni bada er baby oftare än 1-2 ggr / vecka? Hur gammal var barnet då? När ni började låta dem bada ofta, vad hade ni i...
Svar
13
· Visningar
1 360
Senast: Piffelina
·
Gravid - 1år Jag har blivit tillfrågad att göra någon typ av fadderbrev till min brors barns namngivning. Vad skriver jag i ett sådant? Det står helt...
Svar
7
· Visningar
10 648
Senast: vippan
·
Gravid - 1år Hej alla trevliga folk här på förälder-forumet! Jag skriver lite under ett anonymt nick nu, är inte så känd här i vanliga fall, men... 2 3
Svar
45
· Visningar
5 273
Senast: Tillit
·
Gravid - 1år Fick ett brev idag med information om föräldragrupp som ska startas här. Blev så himla glad när jag såg det! Äntligen kan jag också få...
Svar
6
· Visningar
986
M
Gravid - 1år Är gravid i vecka 21 och imrose när jag släppte ut hästarna blev jag sparkad av en av dom. Det tog i bäckenbenet på framsidan men själva...
Svar
10
· Visningar
1 571
Senast: Mirac_
·
Gravid - 1år I flera veckor så har Loke haft diarré. Trodde först att han fick för mycket fullkorn då han fick det i gröt, välling och dessert pga... 2 3
Svar
41
· Visningar
4 009
Senast: doglover
·
Gravid - 1år Ett litet råd till er som fortfarande väntar och ska in för förlossning. Om erat barn får en diagnos vid läkarundersökningen på BB att... 2 3
Svar
59
· Visningar
5 676
Senast: CillaW
·
Gravid - 1år Det måste vara så.:cry: Han skriker vad f*n jag än gör! Möjligen att han kan vara lugn i vagnen, stundtals alla fall eller när man går... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 619
Senast: Mirre
·
Gravid - 1år Vi har en inte jättestor lägenhet. Vi har inget jättestort förråd. Däremot har vi en gammal BRIO kombi som tar en del plats...
Svar
9
· Visningar
884
Senast: taccotad
·
Gravid - 1år Hur är era bebisars sovrutiner? Jag skrev för ca 6 veckor sen om min tjej som då var ca 2 veckor och somnade runt 1 på natten. Nu... 2
Svar
23
· Visningar
3 083
Gravid - 1år När sade era barn första ordet och vad sade dem?
Svar
9
· Visningar
808
Senast: mimmipigg
·
S
Gravid - 1år jag tror att jag börjat få halsfluss och är ju nu gravid. om det skulle vara så att jag fått halsfluss. hur fungerar det med penecilin då?
Svar
4
· Visningar
3 998
Senast: Mitten
·
P
Gravid - 1år Jag är gravid i 8:e veckan och har precis samma A-kupa som förut. Lite av en besvikelse, måste jag säga! Jag som trodde att jag äntligen... 2
Svar
31
· Visningar
2 232
Senast: aenglah
·
Gravid - 1år På tisdag ska sonen få sin första vaccination och bvctanten sa att jag skulle ge honom alvedon i förebyggande syfte. Måste man verkligen...
Svar
13
· Visningar
2 147
Senast: Brandgul
·
F
Gravid - 1år http://www.britax.se/bilder/barnvagnar/Vigour3%2B08/Vigour3%2B_Kingfisher.jpg Är det någon av er som har en sådan vagn? Har tänkt mig...
Svar
1
· Visningar
850
Senast: furuskär
·
Gravid - 1år Hur gör ni andra? Vore ju smidigt att kunna mjölka ur lite och ge på flaska, men har hört att risken finns att barnet då inte vill... 2
Svar
22
· Visningar
1 790
Gravid - 1år Jag är föräldraledig tom den 28e och den 29e börjar jag jobba. Nyss ringde maken och sa att han brytit fingret och kommer gå gipsad i 3...
Svar
13
· Visningar
1 270
Senast: swing
·
Gravid - 1år Om jag förstått saken rätt kommer alla barn som föds efter 1/1-09 här i Västra Götaland bli vaccinerade med Prevenar och på andra...
Svar
10
· Visningar
870
Senast: Arabis
·
B
Gravid - 1år ...vi har PLUSSAT!!! :love: Jag gjorde testet i tisdags, men var tvungen att hålla tyst tills min sambo kom hem från sin arbetsresa... 2 3
Svar
40
· Visningar
2 795
Senast: babyfoal
·
Gravid - 1år Ska följa med en kompis till ungdomsmottagningen på måndag då hon misstänker att hon är gravid. Enligt henne hade hon beräknad mens i...
Svar
6
· Visningar
1 099
Senast: jerseyko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vi som letar häst II
  • Dressyrsnack nummer 18